تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
کد خبر : 584759

معرفی استاد حسین احمدی

معرفی استاد حسین احمدی

  استاد حسین احمدی با دارا بودن مدرک دکترا از دانشگاه تهران از سابقه طولانی در زمینه تدریس برخوردار هستند. این استاد خبره در زمینه کتب کنکوری، تدریس و تالیف جزوه های کنکوری سابقه طولانی دارد. می توان گفت استاد احمدی برترین استاد عربی در کشور می باشد. استاد احمدی با انتشار لوح های فشرده

 

استاد حسین احمدی با دارا بودن مدرک دکترا از دانشگاه تهران از سابقه طولانی در زمینه تدریس برخوردار هستند. این استاد خبره در زمینه کتب کنکوری، تدریس و تالیف جزوه های کنکوری سابقه طولانی دارد. می توان گفت استاد احمدی برترین استاد عربی در کشور می باشد. استاد احمدی با انتشار لوح های فشرده توانسته است نیاز داوطلبین را برطرف کند. داوطلبین به دی وی دی پایه های مختلف درسی دسترسی دارند. از دیگر ویژگی های بارز استاد احمدی این است که انتشارات گیلنا تعلق به ایشان دارد.

موسسه کنکور آسان است یکی از موسسات برتر و پیشرفته در زمینه کنکور است. جالب است بدانید که استاد حسین احمدی به عنوان موسس کنکور آسان است جزء اساتید معروف کشور می باشد.

 

کنکور آسان است

استاد احمدی برای برطرف کردن نیاز داوطلبان محصولات آموزشی را در دو نوع آموزشی و تست زنی در اختیار آن ها قرار داده است.

کنکور آسان است با توجه به تجربه ای که در زمینه کنکور دارد همه مسائل مهم کنکور را در نظر گرفته اند. یکی از مسائل بسیار مهم در کنکور روش صحیح تست زنی می باشد. استاد احمدی با آموزش حرفه ای تکنیک های تست زنی راه سخت کنکور را برای داوطلبین هموار کرده است.

از ویژگی های بارز و متمایز استاد حسین احمدی در موسسه کنکور آسان است تدریس فوق العاده درس عربی می باشد. اکثر داوطلبین علاقه ای به درس عربی ندارند. اما استاد حسین احمدی با روش تدریس عالی توانسته است عربی را به یکی از درس های جذاب و دوست داشتنی تبدیل کند.

استاد حسین احمدی عربی را به صورت درس به درس برای تمامی مقطع درس داده است. همچنین این استاد خبره با ارائه دی وی دی های آموزشی نیاز دانش آموزان شهرستانی را برطرف کرده است. بنابراین دانش آموزانی که مشکل مسافتی دارند و یا به مراکز آموزشی معتبر دسترسی ندارند می توانند حلقه های آموزشی انتشارات گیلنا را تهیه کنند.

 

کنکور آسان است

دی وی دی های آموزشی استاد احمدی با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. شما در هر کجای ایران که باشید می توانید از خدمات موسسه کنکور آسان است به راحتی بهره مند شوید. با انتخاب این موسسه و وجود استاد برتر کشور آقای احمدی می توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

انتشارات گیلنا

داوطلبینی که سال های سال پشت کنکور مانده اند با انتخاب منابع انتشارات گیلنا توانسته اند به آرزوی دیرین خود دست پیدا کنند. اکثر داوطلبینی که موسسه کنکور آسان است را انتخاب کرده اند توانسته اند رتبه برتر کنکور را بدست آورند. می توان گفت رتبه های برتر داوطلبین عضو موسسه کنکور آسان است دلیل محکمی برای متمایز شدن این موسسه شده است.

جزوات و دی وی دی های انتشارات گیلنا کاملا هوشمندانه و با درایت کامل آماده شده و در اختیار داوطلبین قرار می گیرند. داوطلبان با خواندن دقیق مطالب آموزشی استاد احمدی صد درصد به نتیجه دلخواه خود خواهند رسید. برای مثال آقای سعید بدلی با تهیه دی وی دی های استاد احمدی توانست درس دین و زندگی را در کنکور 100 بزند. کسب رتبه برتر داوطلبینی که از جزوه، دی وی دی و مطالب آموزشی استاد حسین احمدی استفاده کرده اند حاکی از تجربه و دانش کافی ایشان در این این زمینه است. هر ساله بسیاری از داوطلبان موسسه کنکور آسان است به رتبه برتر کنکور دست پیدا می کنند.

 

انتشارات گیلنا

مشاوره عالی استاد حسین احمدی

(استاد حسین احمدی)

 

استاد احمدی با در نظر گرفتن تمامی جزئیات و ریزه کاری های کنکور قادر است مشاوره عالی به داوطلبین ارائه دهد. شما با مشاوره استاد حسین احمدی می توانید به استرس خود غلبه کنید. شما می توانید از طریق مشاوره با انتشارات گیلنا به تمرکز حواس فوق العاده ای دست پیدا کنید.

انتشارات گیلنا به شما یاد خواهد داد که چگونه انرژی خود را تقسیم کنید و مسیر درست برنامه ریزی را به شما آموزش خواهد داد. شما در کنار استاد حسین احمدی یاد می گیرید که چگونه احساسات و هیجانات خود را کنترل کنید. همچنین با یادگیری روش های کنترل پیشرفت هر چند وقت یکبار وضعیت خود را مورد ارزیابی قرار دهید.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.