تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۴۹
کد خبر : 39372

معرفی آیپد پرو اپل با نمایشگر مینی ال ای دی در آوریل

معرفی آیپد پرو اپل با نمایشگر مینی ال ای دی در آوریل

معرفی آیپد پرو اپل با نمایشگر مینی ال ای دی در آوریلروز گذشته بلومبرگ گزارش داد که تقاضای روزافزون برای دستگاه‌های با صفحه نمایش بزرگ باعث شده تا اپل ماه آینده دستگاه جدید آیپد پرو را معرفی کند. شرکت مستقر در کوپرتینو سری آیپد پرو خود را با پردازنده‌ها و دوربین‌های بهبود یافته به روز می‌کند. به گفته تحلیلگر معروف با نام می‌نگ چی کوو، این تبلت‌ها همچنین از صفحه ال سی دی به صفحه مینی ال ای دی تبدیل می‌شوند.
بلومبرگ روز گذشته گفت که دو تبلت جدید به ترتیب اندازه صفحه نمایش ۱۱ اینچ و ۱۲. ۹ اینچ را دارا خواهند بود. امروز، گوئو تایمینگ دوباره این گزارش را تأیید کرد. اپل سرانجام از نمایشگر‌های او ال ای دی در آیپد خود استفاده خواهد کرد، اما اتفاق این زودتر از سال ۲۰۲۲ نخواهد بود.
نمایشگر مینی ال ای دی دارای مزایای زیادی برای آیپد اپل خواهد بودمدتی است که شایعه شده است که اپل در حال آماده‌سازی مدل ۱۲٫۹ اینچی آیپد پرو با صفحه‌نمایش مینی ال ای دی است که در مقایسه با نمایشگرهای فعلی آیپد در موارد مختلفی از جمله رنگ مشکی تیره‌تر، روشنایی بیشتر، رنگ‌های غنی‌تر و کنتراست بهتر پیشرفت‌های زیادی خواهد د..

معرفی آیپد پرو اپل با نمایشگر مینی ال ای دی در آوریل

روز گذشته بلومبرگ گزارش داد که تقاضای روزافزون برای دستگاه‌های با صفحه نمایش بزرگ باعث شده تا اپل ماه آینده دستگاه جدید آیپد پرو را معرفی کند. شرکت مستقر در کوپرتینو سری آیپد پرو خود را با پردازنده‌ها و دوربین‌های بهبود یافته به روز می‌کند. به گفته تحلیلگر معروف با نام می‌نگ چی کوو، این تبلت‌ها همچنین از صفحه ال سی دی به صفحه مینی ال ای دی تبدیل می‌شوند.

بلومبرگ روز گذشته گفت که دو تبلت جدید به ترتیب اندازه صفحه نمایش ۱۱ اینچ و ۱۲. ۹ اینچ را دارا خواهند بود. امروز، گوئو تایمینگ دوباره این گزارش را تأیید کرد. اپل سرانجام از نمایشگر‌های او ال ای دی در آیپد خود استفاده خواهد کرد، اما اتفاق این زودتر از سال ۲۰۲۲ نخواهد بود.

نمایشگر مینی ال ای دی دارای مزایای زیادی برای آیپد اپل خواهد بود

مدتی است که شایعه شده است که اپل در حال آماده‌سازی مدل ۱۲٫۹ اینچی آیپد پرو با صفحه‌نمایش مینی ال ای دی است که در مقایسه با نمایشگرهای فعلی آیپد در موارد مختلفی از جمله رنگ مشکی تیره‌تر، روشنایی بیشتر، رنگ‌های غنی‌تر و کنتراست بهتر پیشرفت‌های زیادی خواهد داشت. با استفاده از هزاران ال ای دی منحصر به فرد برای روشن کردن نمایشگر، این فناوری باید بسیاری از مزایای ارائه‌شده توسط نمایشگرهای اولد را ارائه دهد اما بدون برخی از اشکالات این فناوری است.

از آنجا که گزارش‌های زیادی در مورد معرفی یک آیپد پرو مینی ال ای دی با صفحه‌نمایش ۱۲٫۹ اینچی برای سال آینده منتشر شده است، به نظر می‌رسد که باید به‌زودی منتظر رونمایی از آن باشیم. به گفته یک افشاگر، تولید انبوه صفحه‌نمایش مینی ال ای دی از ژانویه ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. بنابراین، احتمالاً طی چند ماه دیگر آن را مشاهده خواهیم کرد. خوشبختانه، برای کسانی که قصد داشتند محصولات مینی ال ای دی بیشتری از اپل ببینند، آیپد پرو تنها مورد معرفی‌شده نخواهد بود. گزارش قبلی اشاره داشت که مک‌های قابل حمل دارای تراشه ام ۱ در نیمه اول سال ۲۰۲۱ معرفی شده است. همچنین، گزارش‌های قبلی از جمله گزارش تحلیلگر مشهور یعنی مینگ چی کو حاکی از آن بود که آیپد پرو مینی ال ای دی اپل در اواخر نیمه اول سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد اما گزارش امروز دیجیتایمز نشان می‌دهد که اولین نسخه در اوایل بازه زمانی ذکرشده معرفی می‌شود.

شایعات بسیاری در مورد نمایشگر مینی ال ای دی برای آیپد منتشر شده است

آیپد

هر روز اخبار بیشتری در مورد استفاده اپل از نمایشگر مینی ال ای دی منتشر می‌شود. پیش از این نیز مطلع شدیم که این آیپد پرو اپل اوایل سال جاری وارد بازار خواهد شد و از فناوری صفحه‌نمایش جدیدی به نام مینی ال ای دی بهره خواهد برد. برای آنکه چنین امری ممکن شود، گزارش‌های جدید ادعا می‌کنند که اپل با افزودن یک شریک جدید، زنجیره تأمین خود را متنوع کرده است. علاوه بر اینکه کمپانی بی‌او‌ای صفحات اولد را برای سری آیفون ۱۲ تهیه می‌کند، به نظر می‌رسد در بخش رابط عمومی (جی آی اس) وظیفه تهیه پنل‌های لمسی مهمی را هم برای آیفون و هم برای آیپد پرو جدید بر عهده خواهد داشت.

گزارش تجزیه و تحلیل نشان می‌دهد که کوپرتینو سرمایه‌گذاری بزرگی در صفحه مینی ال ای دی انجام داده است، که در رایانه نوت بوک مک بوک ایر جدید استفاده خواهد شد. رایانه لوحی ارزان قیمت آیپد ایر نیز به پنل جدید تغییر می‌کند، اما این امر در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ محقق خواهد شد.

اپل در سال ۲۰۲۲ تمام آیپد های خود را به پنل اولد مجهز خواهد کرد

بخش رابط عمومی سرمایه‌گذاری‌های ۲٫۱۹۸ میلیارد دلار جدید تایوان (۷۶٫۳ میلیون دلار آمریکا) و ۱٫۴۲۱ میلیارد دلار جدید تایوان پیشنهادی توسط شرکت تابعه آن در چنگدو چین را در ماه آگوست و نوامبر سال ۲۰۲۰ تأیید کرد که این اعتبارات متمرکز بر توسعه ظرفیت تولید ماژول‌های لمسی یکپارچه که در تبلت‌ها استفاده می‌شود، است. این شرکت فرعی ۷۵۳ میلیون دلار جدید تایوان دیگر برای بهبود اتوماسیون خط تولید سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این منابع گفتند که شرکت تابعه مذکور در حال حاضر ماژول‌های لمسی یکپارچه را برای آیپد‌ها و مک بوک‌ها تولید می‌کند.

منابع یادآور شدند که علاوه بر آیفون‌ها، بخش رابط عمومی ماژول‌های لمسی یکپارچه‌ای را برای صفحه‌های دارای نور پس‌زمینه مینی ال ای دی آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی تولید می‌کند که در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد.

طبق گفته می‌نگ چی کوو، تولید دستگاه‌های آیپد پرو با مینی ال ای دی از ماه آینده آغاز می‌شود و مک بوک پرو با همان صفحه در نیمه دوم سال تولید خود را آغاز می‌کند.

به روزرسانی به مینی ال ای دی گام بزرگی نیست، پنل جدید هنوز از ماتریس ال سی دی استفاده می‌کند، اما دارای کنترل نور پس زمینه بهتری است که می‌تواند عمر باتری را بهینه کند.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.