تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 58430

معایب محصولات اسنوا که هر خریدار ایرانی باید آن را بداند

معایب محصولات اسنوا که هر خریدار ایرانی باید آن را بداند

معایب محصولات اسنوا که هر خریدار ایرانی باید آن را بدانددر این مقاله قصد داریم معایب محصولات اسنوا را بررسی کرده و با دیگر برندها مقایسه کنیم تا نقاط ضعف و قوت تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ..

معایب محصولات اسنوامعایب محصولات اسنوا که هر خریدار ایرانی باید آن را بداند

در این مقاله قصد داریم معایب محصولات اسنوا را بررسی کرده و با دیگر برندها مقایسه کنیم تا نقاط ضعف و قوت تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و دیگر محصولات اسنوا مشخص شوند.

حتما تا به حال نام اسنوا را به عنوان تولیدکننده کالاهای خانگی شنیده‌اید. این برند ایرانی سال‌هاست که در این حوزه فعالیت می‌کند و در حال حاضر محصولاتش در دسته‌بندی تلویزیون، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و اجاق گاز قرار می‌گیرند. اگر به دنبال خرید جهیزیه یا تعویض یکی از کالاهای اساسی خانه هستید، بهتر است با ما همراه باشید تا در پایان متوجه شوید معایب محصولات اسنوا چگونه می‌توانند شما را نسبت به خرید آن‌ها ترغیب کنند. با گجت نیوز همراه باشید.

تلویزیون‌ها

معایب محصولات اسنوا

درصد زیادی از تلویزیون‌های ساخت اسنوا با حاشیه‌های اندک دور صفحه عرضه می‌شوند تا تمرکز اعضای خانه بیشتر روی محتوا باشد تا روی قاب. اگر به تلویزیون‌های برفکی با تصاویر غیر واقعی که جای زیادی اشغال می‌کنند علاقه دارید باید بگوییم تلویزیون‌های اسنوا برای شما مناسب نخواهند بود، چرا که به لطف پنل با کیفیت ۴K نصب شده روی این محصولات ممکن است گاهی دنیای فیلم را با دنیای واقعی اشتباه بگیرید. این موضوع هنگام تماشای فیلم‌های ترسناک بیشتر خودنمایی خواهد کرد چون اکثر فضاها تاریک هستند و تلویزیون اسنوا با نمایش رنگ مشکی عمیق و کیفیت صدای عالی، می‌تواند ترس و دلهره را در تماشاگر ایجاد کند.

معایب محصولات اسنوا

اگر می‌خواهید از صحنه‌ها و لحظات مهم تلویزیونی سر سری عبور کنید و به آن‌ها توجهی نشان ندهید، باز هم تلویزیون‌های اسنوا به کارتان نخواهند آمد. تلویزیون‌های اسنوا مجهز به فناوری ماشین زمان هستند که می‌توانند با پخش مجدد صحنه‌های زنده تلویزیونی، امکان تماشای دوباره آن لحظات را فراهم کنند. برای مثال تماشای فوتبال به همراه جمعی از دوستان به یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها تبدیل می‌شود چرا که می‌توانید صحنه‌های حساس خطا را چند بار تماشا و قضاوت کنید. همچنین به دلیل استفاده از پنل با کیفیت IPS در این تلویزیون‌ها، تماشاگران می‌توانند از زوایای مختلف تلویزیون را تماشا کنند و تغییری در کیفیت تصاویر ایجاد نخواهد شد.

معایب محصولات اسنوا

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به تغییر دکوراسیون ندارند، شاید تلویزیون اسنوا انتخاب مناسبی برایتان نباشد. به دلیل فریم بسیار باریک و طراحی باریک بدنه تلویزیون، امکان ست شدن آن با هر دکوراسیونی وجود دارد و می‌توانید آن را روی میز یا دیوار نصب کنید و یا آن را با پس‌زمینه‌های مختلف از قبیل کاغذ دیواری‌های گوناگون هماهنگ کنید. به طور کلی با خرید این تلویزیون بیشتر از قبل فکر تغییر دکوراسیون و تغییر چیدمان وسایل خانه به سرتان خواهد زد چرا که طراحی منحصربه‌فرد دستگاه و قابلیت نصب روی دیوار، دست خریدار را برای تغییر موقعیت تلویزیون باز می‌گذارد.

یخچال و فریزر

معایب محصولات اسنوا

در این روزهای کرونایی ضدعفونی کردن خریدهای یخچالی اهمیت زیادی پیدا می‌کند تا سایر لوازم موجود در یخچال آلوده نشوند. اما اگر می‌خواهید خریدهایتان را به صورت شلخته و بدون نظم و ترتیب در یخچال بچینید، متاسفانه یخچال و فریزرهای اسنوا این اجازه را به شما نخواهند داد. طبقه‌ها در یخچال و فریزر این برند به گونه‌ای چیده شده تا برای میوه‌ها، سبزی‌ها، بطری‌ها و غیره فضای به خصوصی تعبیه شود و همه چیز با نظم و ترتیب جلوی شما حاضر شوند. حتی در برخی مدل‌ها می‌توانید در درب‌های مختلف وسایل مخصوص آشپزی، خانواده و کودک را جداگانه قرار بدهید تا زمان کمتری در برابر یخچال صرف کنید.

معایب محصولات اسنوا

برخی افراد علاقه دارند تا همیشه غذاهای تازه‌پخت و متنوع مصرف کنند. با این حساب باید هنگام پخت به میزان مواد اولیه توجه کنید، چرا که اگر بیشتر از حد پخت و پز کنید یخچال می‌تواند تا چندین روز غذای اضافه را به تازگی روز اول نگه دارد و به یکی از معایب محصولات اسنوا تبدیل شود. بنابراین مجبور خواهید بود دوباره رژیم غذایی روزهای قبل را تکرار کنید با این تفاوت که نه در بو و نه در مزه آن تغییری ایجاد نشده است. این ویژگی با کمک فیلتر قدرتمند سه لایه‌ای فراهم می‌شود که علاوه بر از بین بردن باکتری‌ها و آلودگی‌ها، از ترکیب شدن بوی غذاهای مختلف جلوگیری شود.

معایب محصولات اسنوا

اگر به قرار دادن بطری آب در یخچال عادت کرده‌اید باید بگوییم اسنوا آمده تا این عادت شما را تغییر بدهد. مخزن آب تعبیه شده در درب یخچال می‌تواند آبی خنک و گوارا را در اختیار شما قرار بدهد، آن هم بدون اینکه درب یخچال را باز کنید. باز کردن درب یخچال به دلیل تخلیه هوای خنک درون آن سبب مصرف بیشتر انرژی شده و در دراز مدت به استهلاک موتور آن می‌انجامد. اسنوا با تعبیه مخزن آب توانسته راحتی بیشتری را به ارمغان بیاورد و از سوی دیگر دوام محصولاتش را بالاتر ببرد.

اجاق گاز

معایب محصولات اسنوا

قدیمی‌ها اعتقاد داشتند هرچه زمان بیشتری برای پخت غذا صرف شود آن غذا بهتر پخته خواهد شد. البته این موضوع به قدیمی‌ها برمی‌گردد و یکی از معایب محصولات اسنوا به شمار می‌آید،‌ چرا که این کمپانی در اجاق‌هایش از سرشعله‌های ساباف ایتالیایی استفاده می‌کند که شعله‌ای قوی و یکنواخت را ایجاد می‌کند. بدین ترتیب غذا با سرعت بیشتری پخته خواهد شد و کیفیت آن نیز بالاتر می‌رود.

معایب محصولات اسنوا
معایب محصولات اسنوا

بخش فر اجاق گاز اسنوا دارای درجه عقربه‌ای بوده که ظاهری کلاسیک به محیط آشپزخانه‌تان می‌بخشد. درون فر با کمک تکنولوژی چربی‌گریز نانوکلین ساخته شده تا پس از پخت غذا، تنها به یک دستمال مرطوب برای تمیز کردن فر نیازمند باشید. همچنین لعاب ETC روی سینی و محیط درونی فر باعث می‌شود تا جذب چربی و مواد غذایی به پایین‌ترین حد خود برسد.

معایب محصولات اسنوا

پخش گرما درون فر یکنواخت انجام شده و خبری از گوشه‌های سوخته شده کیک نخواهد بود. بنابراین با خرید اجاق گازهای اسنوا با مصرف غذاهای سوخته خداحافظی کنید.

ماشین لباسشویی

معایب محصولات اسنوا

شاید کلیپ‌های خنده‌دار شبکه‌های اجتماعی را دیده باشید که با استفاده از صدای ماشین لباسشویی، آهنگ‌های جالبی می‌سازند. اگر شما هم می‌خواهید با ماشین لباسشویی‌تان خلاقیت به خرج بدهید باید بگوییم محصول اسنوا شما را ناامید خواهد کرد و این موضوع از دیگر معایب محصولات اسنوا برشمرده می‌شود. ماشین لباسشویی اسنوا بدون تسمه بوده و با موتور دایرکت درایو، می‌توانید حتی کودکانتان را هم کنار ماشین لباسشویی بخوابانید.

معایب محصولات اسنوا
معایب محصولات اسنوا

برخی مدل‌های ماشین لباسشویی اسنوا قابلیت اضافه کردن لباس حتی حین روشن بودن دستگاه را دارند و از طریق دریچه کوچک لباسشویی می‌‌توانید سایر لباس‌هایتان را اضافه کنید. همچنین اگر می‌خواهید لباس‌هایتان حالتی قدیمی پیدا کنند تا در موقعیت خاصی مانند ضبط فیلم از آن استفاده کنید باز هم روی اسنوا حساب نکنید. لباسشویی اسنوا با درام الماسه و حفره‌های الماسی شکل از آسیب رسیدن به لباس‌های نازک جلوگیری می‌کند. آبکشی لباس‌های شسته شده نیز به صورت شرعی و کامل انجام می‌شود تا نیازی به آبکشی دستی نباشد.

ماشین ظرفشویی

معایب محصولات اسنوا

اگر به شستن دسته‌جمعی ظروف بعد از یک مهمانی بزرگ علاقه‌مندید، ماشین ظرفشویی اسنوا را نخرید چرا که با ظرفیت ۱۴۴ تکه ظرف می‌تواند به راحتی ظرف‌هایتان را تمیز و پاکیزه تحویل بدهد. همچنین نگران فضای مورد نیاز برای قابلمه یا ظرف‌های بزرگ نباشید چرا که امکان تغییر قفسه‌ها و فضای ظروف فراهم شده است.

معایب محصولات اسنوا

نه تنها امکان تنظیم دمای شستشو بلکه امکان تنظیم شستشو براساس میزان کثیفی و جنس آن‌ها نیز وجود دارد تا ظرف‌ها با دقت بیشتری شسته شوند. اگر ماشین ظرفشویی شما بزرگ بوده و فضای زیادی دارد، می‌توانید به سادگی و با انتخاب گزینه Half Load، تنها نصف ظرفیت ظرف‌ها را بشویید که در زمان و مصرف آب نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.