تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر : 23193

معاون هماهنگی امور مناطق: دستورالعمل استفاده از برج‌های نوری به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شد

معاون هماهنگی امور مناطق: دستورالعمل استفاده از برج‌های نوری به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شد

کافه دانش: معاون هماهنگی امور مناطق گفت: دستورالعمل استفاده از برج‌های نوری در فضای شهری توسط سازمان تهیه و جهت بهره برداری، به شهرداران مناطق ۲۲ گانه ارسال شد. به گزارش روابط عمومی‌و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛‌ لاله کاظمی‌ با بیان این مطلب افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران با هدف کاهش آلودگی‌ها و …

کافه دانش: معاون هماهنگی امور مناطق گفت: دستورالعمل استفاده از برج‌های نوری در فضای شهری توسط سازمان تهیه و جهت بهره برداری، به شهرداران مناطق ۲۲ گانه ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی‌و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛‌ لاله کاظمی‌ با بیان این مطلب افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران با هدف کاهش آلودگی‌ها و اغتشاشات بصری، کاهش آلودگی‌های نوری و جلوگیری از ایجاد جلوه نامناسب شهر، دستورالعمل استفاده از برج‌های نوری در فضاهای شهری را تهیه و به شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه ابلاغ کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت تأمین روشنایی و امنیت فضاهای شهری و ضرورت استفاده مناسب از تجهیزات سیستم روشنایی و همچنین با توجه به روند افزایشی استفاده از برج‌های نوری در سطح مناطق ۲۲ گانه و از آنجا که موارد استفاده از تجهیزات روشنایی مذکور، عموماً غیرضروری بوده و منجر به ایجاد آلودگی بصری، آلودگی نوری، جلوه نامناسب شهر و موارد مشابه می‌شود، دستورالعمل استفاده از برج‌های نوری در فضای شهری توسط سازمان تهیه و جهت بهره برداری، به شهرداران مناطق ۲۲ گانه ارسال شد.

کاظمی‌تصریح کرد: در این دستورالعمل، کلیه موارد و ضوابط مربوطه اعم از جانمایی و نصب، اصول ایمنی و استانداردهای فنی جهت رعایت توسط مناطق ۲۲گانه ذکر شده است.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.