تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 74024

مصرف قرص زینک پلاس برای مردان

مصرف قرص زینک پلاس برای مردان

فهرست۱ معرفی قرص زینک پلاس۱.۱ تقویت قدرت باروری در مردان با مصرف قرص زینک پلاس۱.۲ فواید مصرف قرص زینک پلاس۱.۳ چه زمانی باید قرص زینک پلاس را مصرف کرد؟ مصرف قرص زینک پلاس برای مردان: امروزه بسیاری از مردها برای مشکلات مختلف اقدام به مصرف قرص زینک پلاس می نمایند که به واسطه این قرص می …

مصرف قرص زینک پلاس برای مردان: امروزه بسیاری از مردها برای مشکلات مختلف اقدام به مصرف قرص زینک پلاس می نمایند که به واسطه این قرص می توان میزان مورد نیاز بدن را به مواد معدنی تامین کرد و منجر به بهبود عملکرد بدن خواهد شد. اما علاوه بر این که آقایان می توانند مصرف قرص زینک پلاس را به صورت منظم داشته باشند خانم ها هم باید قرص زینک پلاس مصرف کنند. با بخش اخبار پزشکی کافه دانش همراه باشید.

معرفی قرص زینک پلاس

قرص زینک پلاس در واقع در میان مکمل های غذایی بسیار پرطرفدار است و اغلب افراد برای این که پوستی زیبا و شفاف داشته باشند اقدام به استفاده از قرص زینک‌پلاس می نمایند البته برای داشتن موهای ابریشمی و پرپشت هم مورد استفاده قرار می گیرد. زینک پلاس تنها برای بزرگسالان نیست و برای هر گروه سنی قابل استفاده می باشد، زینک پلاس را می توانید به صورت قرص، شربت یا قرص جوشان از داروخانه خریداری نمایید.

مصرف قرص زینک پلاس دارای مزیتهای شگفت‌انگیزی است و اگر می‌خواهید به سلامت پوست و موی خود کمک کنید حتماً این مکمل غذایی پر طرفدار را طبق نظر پزشک مصرف کنید.
روی یا همان زینک از اصلی ترین و مهم ترین مواد تشکیل دهنده قرص زینک‌پلاس به شمار می‌رود و البته دارای ترکیب های دیگری نیز می باشد و معمولاً در مکمل زینک پلاس ویتامین های گروه ب و ویتامین c وجود دارد و آهن و کلسیم نیز به این مکمل اضافه می شوند؛ اما روی به عنوان اصلی ترین ماده تشکیل دهنده قرص زینک پلاس بوده که مصرف آن می‌تواند میزان روی مورد نیاز بدن را به تامین نماید.

معرفی قرص زینک پلاس

تقویت قدرت باروری در مردان با مصرف قرص زینک پلاس

به صورت مستقیم ویتامین های گروه b و ویتامین سی و روی تاثیر بسزایی در میزان قدرت باروری مردان داشته‌اند و به همین جهت مصرف آنها می‌تواند افزایش و تقویت قدرت باروری در مردان را حاصل نماید.
طبق مطالعاتی که انجام شده پایین بودن کیفیت اسپرم ها می تواند ارتباط مستقیم با کمبود روی با سطح تستسترون پایین داشته باشد و منجر به افزایش خطر ناباروری در آقایان خواهد شد. برای اینکه از ناباروری در آقایان پیشگیری شود و به بهبود تعداد اسپرم ها کمک شود می توان مکمل هایی را مصرف کرد که دارای روی هستند و از این جمله زینک پلاس که دارای ماده تشکیل دهنده اصلی روی می‌باشد و کمک زیادی در این زمینه به آقایان خواهد نمود.

آقایان به دلایل مختلف میتوانند قرص زینک پلاس را مصرف کنند که عبارتند از تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان مشکلات تیروئیدی، بهبود سریع زخم و آکنه، جلوگیری از ریزش مو و طاسی سر، کاهش میزان علائم سرماخوردگی و بیماریهای مختلف، کمک به بهبود مشکلات جنسی، افزایش سطح تستسترون، تحرک اسپرم ها و کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات و…

نکته) در آقایان زینک به منظور برطرف کردن اختلال نعوظ نیز بسیار موثر است.

فواید مصرف قرص زینک پلاس

خاصیت آنتی اکسیدانی: یکی از اصلی‌ترین فوایدی که شما میتوانید با مصرف قرص زینک‌پلاس از آن بهره مند شوید خاصیت آنتی اکسیدانی فوق العاده بی نظیر آن است؛ چراکه این مکمل علاوه بر داشتن روی بلکه ویتامین C هم داشته است و این دو مورد به عنوان آنتی اکسیدان قوی خواهند بود و به مبارزه با رادیکال های آزاد می پردازند که وجود آنها برای بدن مفید نیست.

پیشگیری از ریزش مو: برای افرادی که از ریزش مو رنج می برند مصرف قرص زینک پلاس توصیه می‌شود چرا که ریزش مو می تواند به دلیل کمبود روی در بدن رخ بدهد و به همین جهت این قرص منجر به پیشگیری از ریزش مو شده و البته وظیفه ترمیم آن و رشد بافت مو را نیز خواهد داشت. با توجه به ترکیب هایی که در قرص زینک پلاس وجود دارد سلامت ساختار مو را حفظ کرده و منجر به رویش دوباره موها و جلوگیری از ریزش آنها خواهد شد. اگر تمایل دارید تا موهای زیبا و لطیف داشته باشید و البته به حجیم بودن آن ها کمک کنید حتماً قرص زینک پلاس را مصرف کنید. عنصر روی کمک می‌کند تا غده های چربی اطراف فولیکول مو وظیفه یشان را به نحو احسن انجام بدهند و سلامت مو را حفظ میکند.

سلامت پوست با زینک پلاس: مصرف قرص زینک پلاس کمک می کند تا جوان سازی پوست انجام شود و کاهش چین و چروک ها را بر عهده دارد و می‌توان با مصرف آن پوست روشن تر و شفاف تر داشته باشید؛ قطعاً موارد مختلفی می توانند تاثیرات منفی بر روی سلامت پوست داشته باشند که آلودگی هوا و افزایش سن به عنوان مهمترین علل های آن می باشد. اما علاوه بر آنچه که ذکر شده است به منظور ترمیم زخم های پوستی باید در بدن میزان کافی روی وجود داشته باشد.

علاوه بر آنچه که گفته شد برای استحکام ناخن ها، افزایش رشد جسمی و ذهنی در کودکان، تقویت استخوانها و مفاصل و دندانها، بهبود خواب،  تقویت قدرت باروری در مردان, ،بهبود سلامت قلب و کبد و تنظیم عملکرد غده تیروئید می توان قرص زینک پلاس را مصرف کرد.

چه زمانی باید قرص زینک پلاس را مصرف کرد؟

در برخی از غذاهایی که ما مصرف می کنیم مواد تشکیل دهنده که در زینک پلاس وجود دارد نیز موجود هستند اما ممکن است که شما در بدن خود احساس کمبود روی یا ویتامین های گروه ب را داشته باشید و از اصلی ترین این علائم می توان به تأخیر در بلوغ جنسی و عدم باروری در سن های بالا، ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن، ریزش موی سر و نازک شدن تار موها، ایجاد اختلال در فرایند بهبود زخم اشاره کرد و  نیاز به مصرف قرص زینک پلاس داشته باشید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که بدن به این ماده مغذی نیاز کمی دارد و برای مردان در روز این مقدار ۱۱ میلی گرم خواهد بود. در بدن زینک ذخیره نخواهد شد و به همین جهت نیاز است که بازسازی ذخایر آن انجام شود.
جالب است که بدانید طبق مطالعاتی که صورت گرفته مردانی که در روز ۱۵ میلی گرم مکمل روی مصرف می‌کنند نسبت به دیگر گروه ها ۶۶ درصد با کاهش میزان خطر سرطان پروستات روبرو خواهد شد. مصرف مکمل زینک برای افراد بالای ۴۰ سال به منظور حفظ سلامت سلول های پروستات ضروری است.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حبیب جمعه , 17 تیر 1401 - 1:25

واقعا برای مردا هم قرص زینک لازمه ؟ من تا حالا فکر میکردم فقط خانما نیاز دارن ، الان چقدر باید مصرف کرد چقدر مصرفش مشکلی نداره ؟