تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
کد خبر : 60175

مشکل پمپ بنزین ها چه زمانی حل می شود؟

مشکل پمپ بنزین ها چه زمانی حل می شود؟

مشکل پمپ بنزین ها چه زمانی حل می شود؟پس از حمله سایبری به سامانه سوخت کشور، همه منتظر حل مشکل پمپ بنزین ها بودند، اما اکنون شنیده می‌شود شاید این مشکل فعلا ادامه داشته باشد.
امروز با حمله سایبری به سا..

مشکل پمپ بنزین هامشکل پمپ بنزین ها چه زمانی حل می شود؟

پس از حمله سایبری به سامانه سوخت کشور، همه منتظر حل مشکل پمپ بنزین ها بودند، اما اکنون شنیده می‌شود شاید این مشکل فعلا ادامه داشته باشد.

امروز با حمله سایبری به سامانه سوخت کشور، روند سوخت رسانی در سراسر ایران با مشکل مواجه شده و این مساله باعث شده بسیاری از مردم در تامین بنزین برای خودروهای خود دچار مشکل شوند و در برخی پمپ بنزین‌ها نیز ازدحام زیادی به وجود آمده است. برخی از مسئولان مربوطه اعلام کردند در حال برطرف کردن مشکل پیش آمده هستند و تا ساعاتی دیگر روند سوخت‌رسانی به حالت عادی بازخواهد گشت. اما اکنون شنیده می‌شود که شاید مشکل پمپ بنزین ها تا فردا هم حل نشود.

سالاری نسب، مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره اتفاقات امروز توضیح داد پس از اتفاقی که در سیستم سوخت‌رسانی رخ داد، بلافاصله در تمام پالایشگاه‌ها مدیریت بحران شکل گرفت و پس از بررسی روش‌های گوناگون، قرار شد مجرای عرضه به صورت دستی انجام شود.

تلاش می‌کنیم مشکل پمپ بنزین ها تا ظهر فردا حل شود

وی در ادامه اظهار کرد در حال حاضر حدود ۵۰ درصد جایگاه‌های سوخت وارد مدار سوخت‌رسانی دستی شده‌اند و مردم می‌توانند در آنها بنزین آزاد بزنند. در برخی از جایگاه‌ها هم عرضه سوخت با کارت امکان‌پذیر شده است. سالاری نسب همچنین افزود همکاران ما در سراسر کشور در تلاش هستند تا مشکل سامانه سوخت را حل کنند و پیش‌بینی می‌کنیم مشکل سوخت رسانی تا ظهر فردا حل شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.