تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر : 72421

مشکل برف‌ پاک کن پژو پارس و سمند سرانجام برطرف شد

مشکل برف‌ پاک کن پژو پارس و سمند سرانجام برطرف شد

مشکل برف‌ پاک کن پژو پارس و سمند سرانجام برطرف شدایران خودرو از رفع مشکل برف‌ پاک کن پژو پارس و سمند خبر داد. طی روزهای گذشته مشکل باز شدن در پژو پارس و سمند با استفاده از تیغه برف پاک کن حواشی زیادی ..

مشکل برف‌ پاک کن پژو پارس و سمند سرانجام برطرف شد

ایران خودرو از رفع مشکل برف‌ پاک کن پژو پارس و سمند خبر داد. طی روزهای گذشته مشکل باز شدن در پژو پارس و سمند با استفاده از تیغه برف پاک کن حواشی زیادی را به همراه داشت.

اخیرا ویدیویی در فضای مجازی در خصوص باز شدن در خودرو سمند با استفاده از تیغه برف پاک کن منتشر شد که حواشی زیادی را به همراه داشت. در همین راستا گروه صنعتی ایران خودرو از رفع مشکل برف‌ پاک کن پژو پارس و سمند خبر داد.

ویدیوی باز شدن در سمند با تیغه برف پاک کن

طبق اعلام ایران خودرو، نقص فنی در سیستم برف پاک کن تعدادی از محصولات پژو پارس و سمند باعث شد تا بتوان با حرکت دادن این قطعه درهای خودرو را باز کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد دلیل این مشکل به تاثیرات مقطعی سیستم الکتریکال خودرو مربوط می‌شود؛ در واقع اگر در زمان خاموش کردن خودرو برف پاک کن در محل بسته شدن قرار نگیرد، حرکت برف پاک کن روی قفل مرکزی تاثیر گذشته و باعث باز شدن درها خواهد شد.

رفع مشکل مشکل برف‌ پاک کن پژو پارس و سمند

در همین راستا گروه صنعتی ایران خودرو بلافاصله پس از اینکه این خطای الکتریکال را شناسایی کرد، فرایند تجاری‌سازی خودروهای تولید شده با خطر این نقص فنی از سازنده قطعات مرتبط تا خط تولید ایران خودرو متوقف شد و پس از رفع این نقص فنی، از سرگیری فرایند تولید و تحویل خودرو در دستور کار قرار گرفت. در واقع ایران خودرو این خطا را به شکل کامل در تولیدات جاری خود رفع کرده است.

علاوه بر این، ایران خودرو با هدف صیانت از مشتریان خود کلیه خودروهای دارای خطر را در لیست فراخوان قرار داده تا مالکان آنها با مراجعه به تمامی نمایندگی‌های این خودروساز مشکلات فنی خودروهای پژو پارس و سمند را رفع کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.