تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
کد خبر : 58520

مشکل اینستاگرام و واتساپ برطرف شد

مشکل اینستاگرام و واتساپ برطرف شد

مشکل اینستاگرام و واتساپ برطرف شدسرانجام پس از چند ساعت قطعی، به نظر می‌رسد مشکل اینستاگرام و واتساپ برطرف شده و دسترسی برخی کاربران به این شبکه‌های اجتماعی برقرار شده است.
اسکای نیوز از بازگشت خدمات ..

مشکل اینستاگراممشکل اینستاگرام و واتساپ برطرف شد

سرانجام پس از چند ساعت قطعی، به نظر می‌رسد مشکل اینستاگرام و واتساپ برطرف شده و دسترسی برخی کاربران به این شبکه‌های اجتماعی برقرار شده است.

اسکای نیوز از بازگشت خدمات فیسبوک و زیرمجموعه‌های این شرکت یعنی واتساپ و اینستاگرام خبر داد. سرانجام پس از نزدیک به شش ساعت قطعی در شبکه فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ، در حال حاضر عده‌ای از کاربران می‌گویند دسترسی‌شان به این شبکه های اجتماعی برقرار شده است.

هم‌اکنون هنوز عده‌ای از کاربران نمی‌توانند از اینستاگرام و واتساپ استفاده کنند و حتی برخی از کاربران هم به صورت نصفه و نیمه به اینستاگرام دسترسی دارند؛ مثلا هنوز قابلیت استوری برای بیشتر کاربران غیر فعال است. اما در هر صورت به نظر می‌رسد مشکل به وجود آمده برای این شبکه‌ها حل شده و به مرور دسترسی کاربران به آنها برقرار خواهد شد. قطعا با توجه فشار وارد شده بر روی سرور، ممکن است مدت‌زمانی طول بکشد تا این شبکه های اجتماعی به وضعیت عادی خود بازگردند و تمام کاربران دوباره بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند؛ اما به هر حال ظاهرا تیم‌های فنی فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ موفق شده‌اند مشکل و اختلال به وجود آمده را حل کنند و دوباره این شبکه های اجتماعی را به مدار اینترنت بازگردانند.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدتر، این مطلب به‌روزرسانی می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.