تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۴۴
کد خبر : 61182

مشخصات گوشی Moto G Power 2022 ، غول باتری موتورولا فاش شد

مشخصات گوشی Moto G Power 2022 ، غول باتری موتورولا فاش شد

مشخصات گوشی Moto G Power 2022 ، غول باتری موتورولا فاش شدامروز چند رندر و برخی از مشخصات فنی گوشی Moto G Power 2022، نسل جدید گوسی ارزان قیمت با شارژدهی بالای کمپانی موتورولا منتشر شد.
موتورولا در ژان..

گوشی Moto G Power 2022مشخصات گوشی Moto G Power 2022 ، غول باتری موتورولا فاش شد

امروز چند رندر و برخی از مشخصات فنی گوشی Moto G Power 2022، نسل جدید گوسی ارزان قیمت با شارژدهی بالای کمپانی موتورولا منتشر شد.

موتورولا در ژانویه گذشته از گوشی موتو جی پاور ۲۰۲۱ رونمایی کرده بود و این یعنی به رونمایی از نسل جدید آن، گوشی Moto G Power 2022 نزدیک شده‌ایم. امروز چند رندر به همراه مشخصات فنی این گوشی که در حال حاضر در دست ساخت قرار دارد به بیرون درز کرده است.

جزئیاتی از گوشی Moto G Power 2022

نسل جدید گوشی Moto G Power از طراحی متفاوتی برخوردار خواهد بود. همانطور که در رندرها هم مشخص است، دوربین‌ها از مرکز قاب پشتی به طرف چپ متمایل شده‌اند. اما چانه زیر نمایشگر نسبت به نسل گذشته به طور قابل توجهی بزرگ‌تر شده است که این نکته منفی برای گوشی جدید موتورولا محسوب می‌شود و از زیبایی آن کاسته است.

گوشی Moto G Power 2022

گفته می‌شود حسگر اثر انگشت در زیر لوگو Moto روی قاب پشتی تعبیه شده و سازنده از یک پوشش ضد آب با گواهی IP52 روی این گوشی استفاده کرده است. همچنین یک چیپست میان‌رده اسنپدراگون با برند کوالکام در قلب تپنده این گوشی قرار دارد. این درحالیست که شایعات پیشین به حضور یکی از چیپست‌های Helio G35 یا G37 مدیاتک در زیر قاب این گوشی اشاره داشتند.

به هر ترتیب، در گزارشی که امروز منتشر شده ظرفیت رم گوشی Moto G Power 20220 موتورولا ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ارتقاپذیر آن ۶۴ گیگابایت اعلام شده است، در حالی که سیستم عامل اندروید ۱۱ به صورت پیش‌فرض روی آن نصب خواهد بود. در جلو یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی حضور دارد که نرخ رفرش ۹۰ هرتزی (سریع‌تر از نرخ رفرش ۶۰ هرتزی استاندارد) را ارائه می‌کند.

دوربین اصلی این گوشی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است که یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با f/2.4 آن را همراهی می‌کند. حرفی از سنسور سوم آن که در رندرها مشاهده می‌شود زده نشده، ولی احتمالاً یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود. موتورولا برای عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده و یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که با توان ۱۰ وات شارژ می‌شود، وطیفه تأمین انرژی این گوشی را بر عهده دارد.

گوشی Moto G Power 2022

در نهایت هم باید به حضور یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری روی قاب این گوشی، چیپ NFC و ابعاد بدنه ۱۶۷.۲۴ در ۷۶.۵۴ در ۹.۳۶ میلی‌متری آن اشاره کرد. بنابراین نسل جدید موتو جی پاور هم یک گوشی بسیار ضخیم خواهد بود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.