تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
کد خبر : 63476

مشخصات گوشی هواوی P50 Pocket فاش شد؛ نمایشگر، پردازنده، دوربین و باتری

مشخصات گوشی هواوی P50 Pocket فاش شد؛ نمایشگر، پردازنده، دوربین و باتری

مشخصات گوشی هواوی P50 Pocket فاش شد؛ نمایشگر، پردازنده، دوربین و باتری بعد از انتشار رندرها و افشای تاریخ رونمایی، حالا نوبت به فاش شدن مشخصات فنی و برخی از امکانات گوشی تاشو هواوی P50 Pock..

مشخصات گوشی هواوی P50 Pocket فاش شد؛ نمایشگر، پردازنده، دوربین و باتری

بعد از انتشار رندرها و افشای تاریخ رونمایی، حالا نوبت به فاش شدن مشخصات فنی و برخی از امکانات گوشی تاشو هواوی P50 Pocket رسیده است.

هواوی P50 Pocket ، یک گوشی تاشو به سبک گلکسی زد فلیپ سامسونگ است که تا دو روز دیگر رسماً رونمایی می‌شود. ما پیشتر تصاویری از این گوشی به همراه رندرها و تأییدیه تاریخ رونمایی آن را دیده‌ایم. اما تاکنون صحبتی از مشخصات فنی و جزئیات داخلی این گوشی به میان نیامده بود.

ما اکنون می‌دانیم که رقیب زد فلیپ ۳ سامسونگ به یک نمایشگر داخلی بزرگ‌تر، دوربین بزرگ‌تر با شارژ سریع‌تر و دوربین‌های بیشتری مجهز است. با نمایشگر آن شروع می‌کنیم که یک پنل ۶.۸۵ اینچی است، در حالی که یک نمایشگر با قطر ۱ اینچ هم روی قاب پشتی گوشی نقش بسته است. سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX766، ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۳ برابری در ماژول دوربین این گوشی جای خوش کرده‌اند.

مشخصات گوشی هواوی P50 Pocket

این گوشی به چیپست Kirin 9000 مجهز است و به خاطر تحریم‌های ایالات متحده، فقط از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند. در زیر قاب آن هواوی از یک باتری ۴،۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که با توان ۶۶ واتی شارژ می‌شود؛ این درحالیست که گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ فقط با توان ۱۵ واتی شارژ می‌شود.

تا دو روز دیگر جزئیات کاملی از گوشی هواوی پی ۵۰ پاکت منتشر خواهد شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.