تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
کد خبر : 71683

مشخصات گوشی های سری آنر ۷۰ منتشر شد

مشخصات گوشی های سری آنر ۷۰ منتشر شد

مشخصات گوشی های سری آنر ۷۰ منتشر شدمشخصات فنی گوشی های سری آنر ۷۰ – Honor 70 منتشر شد. در رأس این خانواده، مدل پرو پلاس با چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ و شارژ ۱۰۰ واتی قرار دارد.
کمپانی آنر در ماه دسامبر سال ..

مشخصات گوشی های سری آنر ۷۰ منتشر شد

مشخصات فنی گوشی های سری آنر ۷۰ – Honor 70 منتشر شد. در رأس این خانواده، مدل پرو پلاس با چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ و شارژ ۱۰۰ واتی قرار دارد.

کمپانی آنر در ماه دسامبر سال گذشته از خانواده Honor 60 خود رونمایی کرد و انتظار می‌رود بزودی شاهد معرفی سری آنر ۷۰ باشیم. بر اساس پیش‌بینی‌ها، این کمپانی در ماه آوریل در رویدادی اختصاصی به رونمایی از سه مدل مختلف از این خانواده خواهد پرداخت. این سه مدل در پلتفرم‌های سخت افزاری، نمایشگر، دوربین، ظرفیت باتری و توان شارژ سریع با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

مشخصات گوشی های سری آنر ۷۰ هواوی

آنر ۷۰

گوشی Honor 70 از یک صفحه نمایش اولد ۱۰ بیتی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره خواهد برد که نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. ظرفیت باتری این محصول برابر با ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود و شارژ سریع ۶۶ واتی نیز در آن به کار خواهد رفت. همچنین، اسپیکرهای استریو، یک موتور ویبره خطی و NFC هم از دیگر مشخصات آنر ۷۰ خواهند بود. همچنین، تراشه‌های پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در این محصول به کار خواهند رفت و یک دوربین سه‌گانه متشکل از یک حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک نمونه ۸ مگاپیکسلی و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی در آن حضور خواهند داشت.

سری آنر ۷۰

آنر ۷۰ پرو

مشخصات Honor 70 Pro از حضور چیپست‌های دایمنسیتی ۸۱۰۰ در آن حکایت دارند. بعلاوه، نمایشگر این گوشی نیز از پانل‌های امولد ۱۰ بیتی LTPO تشکیل خواهد شد که از نرخ رفرش متغیر از ۱ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. رزولوشن این صفحه نمایش ۲۶۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل اعلام شده است. در قسمت پشت آنر ۷۰ پرو یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی، یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی تله فوتو خواهند داشت. سایر مشخصات آنر ۷۰ پرو نیز مشابه با نسخه استاندارد خواهند بود.

آنر ۷۰ پرو پلاس

بالارده‌ترین عضو از سری آنر ۷۰، نسخه پرو پلاس است که از چیپست‌های دایمنسیتی ۹۰۰۰ بهره می‌برد. ظرفیت باتری این گوشی ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت است و شارژ سریع آن با توان ۱۰۰ وات انجام می‌شود. صفحه نمایش آن هم از پانل‌های امولد LTPO تشکیل می‌شود که رزولوشن ۲۸۰۰ در ۱۳۰۰ مگاپیکسلی دارد و قادر به ارائه نرخ رفرش متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز است. بعلاوه، ماژول دوربین عقب این گوشی هم سه‌گانه است و از یک حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی به همراه یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو تشکیل می‌شود. یکی از مشخصه‌های بارز دوربین اصلی این محصول قدرتمند، حضور لرزشگیر نوری خواهد بود. در این بین، اسپیکرهای استریو، NFC و موتور ویبره خطی هم از دیگر مشخصات آنر ۷۰ پرو پلاس هستند.

سری آنر ۷۰

رابط کاربری Magic UI 6.0 برای گوشی های آنر

از طرف دیگر، آنر همچنین نسخه بتای جدیدی از رابط کاربری Magic UI 6.0 بر اساس اندروید ۱۲ را برای گوشی‌های آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو منتشر کرده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های این کمپانی، پرچمداران خانواده مجیک ۳، نخستین محصولاتی خواهند بود که نسخه نهایی Magic UI 3.0 را دریافت خواهند کرد. همچنین، تا پایان بهار ۲۰۲۲، تعدادی دیگر از محصولات Honor اعم از آنر ۶۰ و آنر ۵۰ نیز رابط کاربری جدید را دریافت خواهند کرد. دیگر محصولات این کمپانی مانند آنر ایکس ۳۰، آنر V40 و تبلت آنر V7 می‌توانند نسخه نهایی این رابط کاربری را در پاییز امسال دریافت کنند.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.