تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر : 63202

مشخصات کلیدی گلکسی A53 5G سامسونگ لو رفت

مشخصات کلیدی گلکسی A53 5G سامسونگ لو رفت

مشخصات کلیدی گلکسی A53 5G سامسونگ لو رفت برخی از مشخصات کلیدی گلکسی A53 5G سامسونگ فاش شده است. همچنین گفته می‌شود گوشی گلکسی ای ۵۳ سامسونگ با اندروید ۱۲ وارد بازار خواهد شد.
به تازگی مشخص..

مشخصات کلیدی گلکسی A53 5G سامسونگ لو رفت

برخی از مشخصات کلیدی گلکسی A53 5G سامسونگ فاش شده است. همچنین گفته می‌شود گوشی گلکسی ای ۵۳ سامسونگ با اندروید ۱۲ وارد بازار خواهد شد.

به تازگی مشخصات کلیدی و مهمی از دستگاه جدید سامسونگ با کد SM-A536U در گیک بنچ ظاهر شده که احتمال می‌دهیم گلکسی A53 5G باشد چرا که شماره رمز گلکسی A52 فایوجی SM-A526U بوده است.

مشخصات کلیدی گلکسی A53 5G

سیستم عامل این دستگاه بر پایه اندروید ۱۲ است و ۶ گیگابایت حافظه رم دارد. با این حال به نظر می‌رسد نسخه‌های رم بیشتری در دسترس خواهد بود که البته هنوز تائید نشده‌اند. با نگاهی به لیست بنچمارک این گوشی می‌توان فهمید که کد s5e8825 نشان دهنده تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ است.

این تراشه هشت هسته دارد که دو هسته قدرتمند آن حداکثر فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز و ۶ هسته دیگر بیشینه فرکانس ۲.۰ گیگاهرتزی ارائه می‌دهند. همچنین برای اجرای فعالیت‌های گرافیکی سنگین مانند بازی و ویرایش فیلم، پردازنده گرافیکی Mali G68 وجود دارد.

گلکسی A53 5G سامسونگ

متاسفانه گیک بنچ اطلاعات دیگری در خصوص سامسونگ گلکسی A53 5G فاش نکرده است اما به لطف تصاویری که پیش‌تر منتشر شده، می‌دانیم که قرار است با چه گوشی هوشمندی رو به رو شویم. صفحه نمایش آمولد این گوشی ۱۲۰ هرتزی است و یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی هم دارد.

با این وجود دیگر خبر از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون که در گلکسی A52 5G و A52 وجود داشت، نیست و به نظر می‌رسد حذف شده است. دو گوشی Galaxy A52 و Galaxy A52 5G در ماه مارس سال جاری روانه بازار شدند و انتظار می‌رود گوشی جدید سامسونگ نیز مارس سال آینده رونمایی شود.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.