تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۲۳
کد خبر : 59816

مشخصات کامل گوشی آنر X30i فاش شد

مشخصات کامل گوشی آنر X30i فاش شد

مشخصات کامل گوشی آنر X30i فاش شدچند روز مانده به رونمایی رسمی، مشخصات کامل گوشی آنر X30i لو رفت. آنر بعد از جدایی از هواوی سخت مشغول تصاحب بازار با گوشی‌های اقتصادی خودش است.
آنر چند روز دیگر از گوشی ..

مشخصات کامل گوشی آنر X30iمشخصات کامل گوشی آنر X30i فاش شد

چند روز مانده به رونمایی رسمی، مشخصات کامل گوشی آنر X30i لو رفت. آنر بعد از جدایی از هواوی سخت مشغول تصاحب بازار با گوشی‌های اقتصادی خودش است.

آنر چند روز دیگر از گوشی Honor Play5 Vitality Edition در کشور خودش چین رونمایی می‌کند. این احتمال وجود دارد که گوشی‌ساز چینی از همان رویداد برای رونمایی از محصولات سری X30 خودش نیز استفاده کند. در این مقاله به بررسی مشخصات فنی فاش شده از دو گوشی آنر X30i و X30 Max خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی آنر X30i

گوشی ایکس ۳۰ آی آنر به یک نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی LCD با یک حفره در مرکز بخش بالایی صفحه مجهز خواهد بود. این نمایشگر رزولوشن فول اچ‌دی (۱۰۸۰×۲۳۸۸ پیکسل) را یدک می‌کشد، نرخ رفرش آن ۹۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمس آن هم ۱۸۰ هرتزی است.

درون حفره نمایشگر یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. روی قاب پشتی نیز یک ماژول دوربین مربعی با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک جفت سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر و یک فلاش LED دیده می‌شود. چیپست Dimensity 810 مدیاتک در قلب تپنده این دیوایس است و یک باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ سریع ۲۲.۵ وات هم وظیفه تأمین انرژی گوشی را بر عهده دارد.

آنر از یک حسگر اثر انگشت جانبی روی این گوشی استفاده کرده است. در عین حال ضخامت آن ۷.۴۵ میلی‌متر و وزن آن هم ۱۷۵ گرم است. گوشی آنر X30i در چهار رنگ آبی، نقره‌ای، رزگلد و مشکی عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی آنر ایکس ۳۰ مکس

در سمتی دیگر یک گوشی غول پیکر به نام آنر X30 Max قرار دارد که به یک نمایشگر ۷.۰۹ اینچی LCD با ناچ قطره‌ای مجهز است. این نمایشگر هم مثل مدل کوچک‌تر رزولوشن فول اچ‌دی (۱۰۸۰×۲۲۸۰ پیکسل) را ارائه می‌کند. در بریدگی بالای صفحه آن یک دوربین سلفی و روی قاب پشتی آن دوربین سه‌گانه‌ای با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر قرار دارد.

این گوشی از چیپست Dimensity 900 مدیاتک قدرت می‌گیرد و به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۲.۵ وات مجهز است. از دیگر جزئیات فنی این گوشی هم می‌توان به حسگر اثر انگشت جانبی، NFC، اسپیکر دوگانه، ضخامت ۸.۳ میلی‌متری و وزن ۲۲۷ گرمی اشاره کرد. آنر این گوشی را هم در سه رنگ آبی، نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.