تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۱۸
کد خبر : 66437

مشخصات کامل سری ردمی K50 شیائومی لو رفت

مشخصات کامل سری ردمی K50 شیائومی لو رفت

مشخصات کامل سری ردمی K50 شیائومی لو رفتمشخصات کامل سری ردمی K50 شیائومی فاش شده است و اکنون قصد داریم به بررسی این سری جذاب از گوشی های گیمینگ بپردازیم.
کمپانی شیائومی قصد دارد سری Redmi K50 را ماه فو..

مشخصات کامل سری ردمی K50 شیائومی لو رفت

مشخصات کامل سری ردمی K50 شیائومی فاش شده است و اکنون قصد داریم به بررسی این سری جذاب از گوشی های گیمینگ بپردازیم.

کمپانی شیائومی قصد دارد سری Redmi K50 را ماه فوریه در چین عرضه کند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که شماره مدل‌های ۲۲۰۲۱۲۱۱RC، ۲۲۰۴۱۲۱۱AC، ۲۲۰۱۱۲۱۱C، و ۲۱۱۲۱۲۱۰C با نام های Redmi K50، K50 Pro، K50 Pro+ و K50 Gaming Edition وارد بازار چین خواهند شد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که یک گوشی دیگر از برند ردمی با شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۶SC در انتظار عرضه رسمی در چین است. تمام مشخصات این دستگاه از طریق گواهی TENAA فاش شده است.

مشخصات کامل سری ردمی K50 شیائومی

ردمی ۲۲۰۱۱۱۶SC دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ با پنلی OLED است که از وضوح FHD+ بهره می‌برد. نرخ نوسازی این نماشگر ممکن است ۹۰ هرتز یا ۱۲۰ هرتزی باشد.

پردازنده مرکزی این گوشی هوشمند هشته هسته‌ای ۵G و مبتنی بر فرکانس‌های ۲.۲ گیگاهرتزی است. این اسمارت فون ممکن است در سه نسخه با حافظه رم ۶/۸/۱۲/۱۶ و فضای ذخیره سازی ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت روانه بازار شود. به نظر می‌رسد گوشی مذکور با اندروید ۱۱ و روی پوسته می یو آی ۱۳ اجرا شود.

سری ردمی K50 شیائومی

این دستگاه مجهز به دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. انرژی مورد نیاز ردمی ۲۲۰۱۱۱۶SC را باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌کند و شارژر ۶۷ واتی سریع در مدت زمان کوتاهی صفر تا صد شارژ را تکمیل خواهد کرد. همچنین احتمال می‌دهیم که حسگر اثر انگشت در فریم‌ها تعبیه شده باشد.

ابعاد این گوشی ۱۶۴.۱۹ x 76.1 x 8.12 میلی‌متر و وزن آن ۲۰۲ گرم است و احتمالاً در رنگ‌هایی مانند قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، نیلی، بنفش، سیاه، سفید و خاکستری وارد بازار می‌شود.

متاسفانه تصاویر ردمی ۲۲۰۱۱۱۶SC در فهرست TENAA نشان داده نشده است. از نظر مشخصات فنی به نظر می‌رسد که این گوشی شباهت‌های زیادی به ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G که با اسنپدراگون ۶۹۵ عرضه شد، دارد. از همین رو به نظر می‌رسد Redmi 2201116SC به زودی به عنوان نسخه جدید Redmi Note 11 Pro 5G در چین عرضه خواهد شد. متاسفانه در شرایط کنونی قیمت این گوشی مشخص نیست.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.