تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۰۱
کد خبر : 65860

مشخصات کامل ریملی ۹ پرو لو رفت؛ چیپست محبوب اسنپدراگون ۶۹۵ تأیید شد

مشخصات کامل ریملی ۹ پرو لو رفت؛ چیپست محبوب اسنپدراگون ۶۹۵ تأیید شد

مشخصات کامل ریملی ۹ پرو لو رفت؛ چیپست محبوب اسنپدراگون ۶۹۵ تأیید شد یک وب‌سایت نزدیک به کمپانی ریلمی، مشخصات کامل ریلمی ۹ پرو – Realme 9 Pro را منتشر کرده و تاریخ احتمالی معرفی آن را لو داد..

مشخصات کامل ریملی ۹ پرو لو رفت؛ چیپست محبوب اسنپدراگون ۶۹۵ تأیید شد

یک وب‌سایت نزدیک به کمپانی ریلمی، مشخصات کامل ریلمی ۹ پرو – Realme 9 Pro را منتشر کرده و تاریخ احتمالی معرفی آن را لو داده است.

چند روز پیش رندرها و مشخصات فنی گوشی‌های سری Realme 9 Pro به بیرون درز کرد؛ اما بسیاری از مشخصات فنی این گوشی‌ها نامشخص بود. اکنون یک وب‌سایت نزدیک به ریلمی جدول کامل مشخصات ریلمی ۹ پرو را به همراه قیمت احتمالی آن منتشر کرده است.

اول از هر چیزی تأیید می‌کند که این گوشی به چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام مجهز است که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند؛ هرچند خبری از کارت حافظه میکرو اس‌دی نیست. در جلوی گوشی نیز یک نمایشگر ۶.۶ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از محتوای HDR10 حضور دارد.

روی قاب پشتی این گوشی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی f/1.8 حضور دارد که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید f/2.3 و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو f/2.4 آن را همراهی می‌کنند. درون حفره نمایشگر گوشی هم یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با لنز f/2.5 قرار گرفته است.

به احتمال خیلی زیاد این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ عرضه شود و از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو بگیرد که با توان ۳۳ واتی شارژ می‌شود.ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که دو گوشی ریلمی ۹ Pro و ۹ +Pro فوریه آینده در بازارهای هند و اروپا معرفی شوند.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.