تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۷:۱۵
کد خبر : 65028

مشخصات پوکو X4 NFC و شیائومی ردمی نوت ۱۱T Pro فاش شد

مشخصات پوکو X4 NFC و شیائومی ردمی نوت ۱۱T Pro فاش شد

مشخصات پوکو X4 NFC و شیائومی ردمی نوت ۱۱T Pro فاش شد گواهی FCC مشخصات فنی دو گوشی معرفی نشده پوکو X4 NFC و شیائومی ردمی نوت ۱۱T Pro را تأیید می‌کند. این دو گوشی در مشخصات تقریباً شبیه به هم..

مشخصات پوکو X4 NFC و شیائومی ردمی نوت ۱۱T Pro فاش شد

گواهی FCC مشخصات فنی دو گوشی معرفی نشده پوکو X4 NFC و شیائومی ردمی نوت ۱۱T Pro را تأیید می‌کند. این دو گوشی در مشخصات تقریباً شبیه به هم هستند.

دو گوشی جدید ردمی و پوکو موفق به کسب گواهی از FCC شده‌اند. با توجه به اطلاعات موجو، یکی از آن‌ها گوشی ردمی نوت ۱۱T Pro و دیگری گوشی پوکو X4 NFC خواهد بود. طبق شایعاتی که از گذشته وجود دارد، این دو گوشی مشخصات سخت افزاری مشابه زیادی با یکدیگر خواهند داشت. فهرستی که در سایت FCC منتشر شده نیز تأیید می‌کند که هر دو گوشی با رابط کاربری MIUI 13، اتصال Wi-Fi دو باند و پشتیبانی از شبکه ۵G وارد بازار خواهند شد.

آنطور که تأیید شده، گوشی ردمی به یک باتری ۴،۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که با سرعت ۶۷ واتی سریعاْ شارژ می‌شود. همچنین در سه نسخه با پیکربندی رم و حافظه داخلی ۶/۶۴ گیگ، ۶/۱۲۸ گیگ و ۸/۱۲۸ گیگ وارد بازار خواهد شد.

همچنین انتظار می‌رود گوشی پوکو X4 NFC که در چهار نسخه عرضه می‌شود، به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی AMOLED و چیپست Dimensity 920 مدیاتک مجهز خواهد بود. این گوشی دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی را در کنار یک ماژول دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی ارائه می‌کند. احتمالاً باید منتظر ماند و دید که آیا گوشی ردمی نوت ۱۱ تی پرو هم طبق شایعات با همین مشخصات فنی عرضه می‌شود یا خیر!

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.