تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 68223

مشخصات پوکو F4 لو رفت؛ اسنپدراگون ۸۷۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سه گانه

مشخصات پوکو F4 لو رفت؛ اسنپدراگون ۸۷۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سه گانه

مشخصات پوکو F4 لو رفت؛ اسنپدراگون ۸۷۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سه گانهپوکو F4 به عنوان جدیدترین گوشی میان رده شیائومی قرار است با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۷۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سه گانه به بازار بی..

مشخصات پوکو F4 لو رفت؛ اسنپدراگون ۸۷۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سه گانه

پوکو F4 به عنوان جدیدترین گوشی میان رده شیائومی قرار است با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۷۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سه گانه به بازار بیاید.

سال گذشته شاهد آن بودیم که شرکت شیائومی، گوشی ردمی K40 را در قامت یکی از محصولات خود یعنی پوکو F3 به بازار روانه کرد. همه طرفداران در حال حاضر چشم انتظار نسخه بعدی آن یعنی ردمی K50 هستند که قرار است تا چند هفته دیگر به بازار بیاید. پس دور از انتظار نیست که K50 را در بازارهای جهانی، در قامت پوکو اف ۴ ببینیم. هرچند در حال حاضر هیچ منبع موثقی این موضوع را تایید نمی‌کند و تمام این موارد جزو حدس و گمان‌ها هستند. اما یکی از افراد مشهور حوزه موبایل موفق شده تا اطلاعات پوکو F4 را بدست بیاورد. آن هم در حالی که هنوز تاریخ رونمایی از آن هم بیان نشده.

نگاهی به اطلاعات لو رفته پوکو F4

پوکو F4

یکی از کاربران توییتر با نام «Yogesh Brar» این اطلاعات را رسانه‌ای کرده است. هرچند مشخصات اعلام شده تقریبا قابل حدس بودند. گوشی POCO F4 قرار است با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ به بازار بیاید. این پردازنده را قبلا در پوکو اف ۳ هم دیده بودیم. این پروسسور در کنار رم LPDDR 5 و حافظه ذخیره سازی UFS 3.1، از اصلی‌ترین مشخصات فاش شده هستند. همچنین نمایشگر این گوشی، یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی FHD+ AMOLED با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتزی خواهد بود.

در پشت پوکو اف ۴ قرار است سه لنز دوربین را ببینیم. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز ۵ مگاپیکسلی تله میکرو وظیفه عکاسی را به عهده خواهند داشت. همچنین دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

پوکو F4

باتری، سیستم عامل، رم و فضای ذخیره سازی پوکو اف ۴

علاوه بر این موارد، پوکو F4 به آخرین سیستم عامل اندروید و رابط کاربری شیائومی یعنی Android 12 OS و رابط کاربری MIUI 13 مجهز خواهد بود. همچنین باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژر سریع ۶۷ واتی هم قرار است در جعبه اصلی آن حضور داشته باشند.

آن طور که به نظر می‌رسد، پوکو F4 قرار است در سه نسخه از رم با اعداد ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت به بازار بیاید. همچنین دو مدل از فضای ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت در دسترس خواهد بود. با توجه به این اعداد به نظر می‌رسد که این گوشی از قابلیت سیم کارت هیبرید هم بهره مند باشد.

به هر حال هنوز اطلاعات رسمی از قیمت و زمان عرضه پوکو اف ۴ در دسترس نیست. همچنین از طریق این لینک می‌توانید بررسی تخصصی سایت گجت نیوز از پوکو اف ۳ را به طور کامل بخوانید.

مطالب جذاب مرتبط:

بهترین گوشی های پوکو در بازار ایران + قیمت

پوکو X4 5G بسیار شبیه به شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G است

پوکو F4 GT به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل مجهز است

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.