تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر : 65222

مشخصات و تصاویر دو تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 و S8 پلاس منتشر شد

مشخصات و تصاویر دو تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 و S8 پلاس منتشر شد

مشخصات و تصاویر دو تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 و S8 پلاس منتشر شد مشخصات و رندرهایی از تبلت‌های پرچمدار سامسونگ گلکسی تب S8 و S8 پلاس که قرار است با امکانات خوبی وارد بازار شوند، به بیرون درز ..

مشخصات و تصاویر دو تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 و S8 پلاس منتشر شد

مشخصات و رندرهایی از تبلت‌های پرچمدار سامسونگ گلکسی تب S8 و S8 پلاس که قرار است با امکانات خوبی وارد بازار شوند، به بیرون درز کرده است.

رندرها و مشخصات فنی دو تبلت معرفی نشده سامسونگ گلکسی تب S8 و S8 پلاس در فضای مجازی منتشر شد. غول کره‌ای به سختی مشغول کار روی چند محصول برای معرفی در نیمه نخست سال جدید میلادی است. ماه آینده، این شرکت از گوشی‌های مورد انتظار سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد. در کنار آن، ماه فوریه شاهد رونمایی از مجموعه گوشی‌های جدید سری Galaxy M‌ و Galaxy A‌ نیز خواهیم بود.

تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب S8 و S8 پلاس

علاوه بر گوشی‌هایی که همه منتظر معرفی آن‌ها هستند، سامسونگ در روزهای آتی قصد دارد از تبلت‌های جدید خانواده Galaxy Tab S8 نیز رونمایی کند. این‌ها، تبلت‌هایی هستند که مدت‌هاست انتظار می‌رفت در سال ۲۰۲۲ معرفی شوند. سامسونگ هنوز مشخصات فنی و تاریخ رونمایی از این گوشی‌ها را رسماً تأیید نکرده است، با این وجود رندرهایی از دو تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 و S8 پلاس به بیرون درز کرده که شکل ظاهری آن‌ها را فاش می‌کند.

سامسونگ گلکسی تب S8 و S8 پلاس
سامسونگ گلکسی تب S8 و S8 پلاس
سامسونگ گلکسی تب S8 و S8 پلاس

طبق گزارش جدیدی که توسط WinFuture منتشر شده، ظاهر تبلت‌های جدید سامسونگ همان گونه است که انتظارش می‌رفت و در رندرهای قدیمی‌تر هم دیده بودیم. دو نسخه معمولی و پلاس گلکسی تب اس ۸ در پشت قاب خود به دو دوربین مجهز هستند که شامل سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور اولترا واید ۶ مگاپیکسلی می‌شود. در جلوی آن‌ها نیز یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی درست در گوشه سمت راست صفحه، وقتی تبلت را به صورت افقی به دست بگیرید، در دسترس شما خواهد بود.

در زیر قاب تبلت‌های سامسونگ، چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ قرار گرفته است که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. البته برخلاف گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس ۲۱، این تبلت‌ها به شما اجازه می‌دهند با یک کارت حافظه microSD، حافظه گوشی را ارتقا ببخشید. در واقع دو مدل S8 و S8‌ پلاس در بسیاری از موارد شبیه به یکدیگر هستند و بزرگ‌ترین تفاوت بین آن‌ها اندازه نمایشگر است. ضخامت حاشیه اضافی دور نمایشگر در این تبلت‌ها بسیار باریک بوده و خود نمایشگر هم نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند.

سامسونگ گلکسی تب S8 و S8 پلاس
سامسونگ گلکسی تب S8 و S8 پلاس
سامسونگ گلکسی تب S8 و S8 پلاس
سامسونگ گلکسی تب S8 و S8 پلاس

نیازی به گفتن نیست که مدل پلاس، نسخه بزرگ‌تر است. این مدل به یک نمایشگر ۱۲.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۸۰۰ در ۱۷۵۲ پیکسلی مجهز است، در حالی که نسخه معمولی یک نمایشگر ۱۱ اینچی LTPS TFT را ارائه می‌کند. تفاوت دیگر بین این دو، حضور یک باتری ۸،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب مدل معمولی است در حالی که نسخه پلاس از یک باتری بزرگ‌تر ۱۰،۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. هر دو به اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.0‌ نیز مجهز هستند.

گلکسی تب S8 اولترا

اما ظاهراً این خانواده عضو سومی هم دارد که نامش گلکسی تب S8 اولترا است. این تبلت به یک نمایشگر بزرگ ۱۴.۶ اینچی AMOLED با رزولوشنی مشابه نسخه پلاس مجهز خواهد بود که در گوشه سمت راست آن یک بریدگی کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی قرار دارد. ظاهراً در کنار آن یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید دیگر نیز قرار خواهد داشت.

این تبلت اندرویدی دارای یک باتری ۱۱،۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با توان ۴۵ واتی به سرعت شارژ می‌شود. علاوه بر این، قرار است هر سه تبلت در نسخه‌های ۵G و Wi-Fi ارائه شوند.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.