تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر : 57161

مشخصات لوتوس امیرا V6 فرست ادیشن رسماً اعلام شد

مشخصات لوتوس امیرا V6 فرست ادیشن رسماً اعلام شد

مشخصات لوتوس امیرا V6 فرست ادیشن رسماً اعلام شددر حالی که خودروهای برقی بخش بزرگی از اخبار بازار خودروها را به خود اختصاص داده‌اند، خودروی اسپرت جدید لوتوس با پیشرانه‌ی درون‌سوز خود توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. لوتوس امروز مشخصات این خودرو، که امیرا V6 فرست ادیشن (First Edition) نام داشته، را منتشر کرد.
مطالب مرتبط:خودروی لوتوس تایپ ۲-۶۲ با همکاری ردفورد معرفی شدچرا نام خودروهای شرکت لوتوس با حرف E شروع می‌شود؟امیرا V6 فرست ادیشن از پیشرانه‌ی ۳.۵ لیتری تویوتا V6 در کنار سوپرشارژر Edelbrock 1740 استفاده کرده که توان ۴۰۰ اسب بخار (۲۹۶ کیلووات) را تولید می‌کند. میزان گشتاور تولیدشده نیز به نوع جعبه‌دنده (دستی یا خودکار) خودرو بستگی دارد. نسخه‌ی مجهز به پدال کلاچ، گشتاور ۴۲۰ نیوتون‌متر (۳۱۰ پوندفیت) را تولید کرده و نسخه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی خودکار شش‌سرعته‌‌ی آن نیز گشتاور ۴۳۰ (۳۱۷ پوندفیت) نیوتون‌متر را ارائه می‌دهد.
امیرا V6 فرست ادیشن با جعبه‌دنده‌ی خودکار برای رسیدن به شتاب ۶۲ مایل بر ساعت (۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) تنها به ۴.۲ ثانیه نیاز داشته و این مدت زمان برای نسخه‌ی مج..

مشخصات لوتوس امیرا V6 فرست ادیشن رسماً اعلام شد

در حالی که خودروهای برقی بخش بزرگی از اخبار بازار خودروها را به خود اختصاص داده‌اند، خودروی اسپرت جدید لوتوس با پیشرانه‌ی درون‌سوز خود توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. لوتوس امروز مشخصات این خودرو، که امیرا V6 فرست ادیشن (First Edition) نام داشته، را منتشر کرد.

مطالب مرتبط:

  • خودروی لوتوس تایپ ۲-۶۲ با همکاری ردفورد معرفی شد
  • چرا نام خودروهای شرکت لوتوس با حرف E شروع می‌شود؟

امیرا V6 فرست ادیشن از پیشرانه‌ی ۳.۵ لیتری تویوتا V6 در کنار سوپرشارژر Edelbrock 1740 استفاده کرده که توان ۴۰۰ اسب بخار (۲۹۶ کیلووات) را تولید می‌کند. میزان گشتاور تولیدشده نیز به نوع جعبه‌دنده (دستی یا خودکار) خودرو بستگی دارد. نسخه‌ی مجهز به پدال کلاچ، گشتاور ۴۲۰ نیوتون‌متر (۳۱۰ پوندفیت) را تولید کرده و نسخه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی خودکار شش‌سرعته‌‌ی آن نیز گشتاور ۴۳۰ (۳۱۷ پوندفیت) نیوتون‌متر را ارائه می‌دهد.

امیرا V6 فرست ادیشن با جعبه‌دنده‌ی خودکار برای رسیدن به شتاب ۶۲ مایل بر ساعت (۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) تنها به ۴.۲ ثانیه نیاز داشته و این مدت زمان برای نسخه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی دستی ۴.۱ ثانیه خواهد بود. حداکثر سرعت این خودروی اسپرت نیز ۱۸۰ مایل بر ساعت (۲۹۰ کیلومتر بر ساعت) می‌باشد.

فرست ادیشن همچنین از چرخ‌های ۲۰ اینچی با رینگ‌های سیاه و نقره‌ای بهره خواهد برد. این نسخه همچنین از کالیپرهای ترمز اختصاصی لوتوس استفاده کرده و خریداران می‌توانند از سیستم بررسی فشار چرخ‌ها نیز بهره‌مند شوند. لوتوس این خودرو را در رنگ‌های آبی، زرد، قرمز، سیاه، سبز و خاکستری عرضه خواهد کرد.

لوتوس امیرا V6 فرست ادیشن از بهار سال آینده وارد مرحله‌ی تولید شده و کاربران می‌توانند نسخه‌ی پایه‌ی آن را با قیمت ۷۵.۹۹۵ هزار پوند و نسخه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی خودکار آن را با ۱.۸۰۰ پوند بیشتر خریداری کنند. نسخه‌ی پایه و پیشرفته‌تر این خودرو در کشور آلمان نیز به‌ترتیب ۹۵.۹۹۵ هزار یورو و ۹۷.۳۶۵ هزار یورو قیمت خواهد داشت. لوتوس در سال ۲۰۲۲ نسخه‌ی مجهز به پیشرانه‌ی چهارسیلندری توربوی AMG این خودرو را نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

نظر شما در مورد خودروی امیرا V6 فرست ادیشن چیست؟ آیا لوتوس در بازار خودروهای برقی نیز به موفقیت دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.