تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۴۴
کد خبر : 59729

مشخصات فنی گوشی شیائومی ۱۱T Pro لو رفت

مشخصات فنی گوشی شیائومی ۱۱T Pro لو رفت

مشخصات فنی گوشی شیائومی ۱۱T Pro لو رفتبه تازگی مشخصات فنی شیائومی ۱۱ تی پرو – Xiaomi 11T Pro پرچمدار جدید شیائومی لو رفته که خبر از عرضه محصولی کاملاً قدرتمند می‌دهد
یک ماه پیش بود که شرکت Xiaomi طی م..

شیائومی 11 تی پرومشخصات فنی گوشی شیائومی ۱۱T Pro لو رفت

به تازگی مشخصات فنی شیائومی ۱۱ تی پرو – Xiaomi 11T Pro پرچمدار جدید شیائومی لو رفته که خبر از عرضه محصولی کاملاً قدرتمند می‌دهد

یک ماه پیش بود که شرکت Xiaomi طی مراسمی از گوشی‌های پرچمدار جدیدش با نام‌های شیائومی ۱۱ تی و شیائومی ۱۱ تی پرو رونمایی کرد. بر اساس پیش بینی‌های انجام شده سری ۱۱ تی بزودی روانه بازار هند خواهد شد. اواخر ماه سپتامبر، نسخه هندی ۱۱ تی پرو در سامانه استاندارد کشور هند مشاهده شد.

اکنون همین مدل در پایگاه اطلاعاتی IMEI ظاهر شده است. بر اساس لیست منتشر شده، احتمالا زمان زیادی تا عرضه شیائومی ۱۱ تی پرو بافی نمانده است. شماره سریال ۲۰۱۷۱۱۳SI متعلق به مدل هندی ۱۱T Pro است. همانطور که اشاره شد، این مدل ماه پیش در BIS مشاهده شده بود و حالا دوباره در پایگاه IMEI قرار گرفته است. در این لیست‌ها اشاره‌ای به مشخصات فنی گوشی نشده است.

مشخصات فنی پرچمدار جدید شیائومی از قبل مشخص شده است؛ چراکه پیش از این شاهد عرضه جهانی آن بودیم. اما ابهامی که وجود دارد، این است که آیا به این زودی‌ها شاهد عرضه این گوشی در بازار هند خواهیم بود یا خیر؟

مشخصات فنی شیائومی ۱۱ تی پرو

گوشی ۱۱T Pro دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED است که رزولوشن +Full HD با ۱ میلیارد رنگ و ۱۲۰ هرتز نرخ تازه سازی تصویر را ارائه می‌دهد. پانچ هول بالایی صفحه نمایش، میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

ستاپ دوربین عقب هم شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ۸MP اولترا واید و یک دوربین ۵MP تله ماکرو می‌شود. این دستگاه روی رابط کاربری MUI 12.5 بر پایه اندروید ۱۱ اجرا می‌شود. ضمنا ۱۱ تی پرو از یک اسکنر اثر انگشت برای حفظ امنیت کاربر بهره مند است.

در قلب تپنده این گوشی چیپست Snapdragon 888 قرار دارد که با رم LPDDR5 (مصرف کم‌تر پاور نسبت به مدل معمولی) و فضای ذخیره سازی UFS 3.1 همراه شده است. باتری در نظر گرفته شده برای این محصول با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که با یک آداپتور ۱۲۰ واتی شارژ می‌شود.

خریداران اروپایی می‌توانند از بین گزینه‌های ۸ گیگابایت رم / ۱۲۸GB حافظه داخلی، ۸GB رم / ۲۵۶GB حافظه داخلی و ۱۲GB رم / ۲۵۶GB فضای ذخیره سازی انتخاب کنند. قیمت هر یک از این مدل‌ها به ترتیب ۶۴۹، ۶۹۹ و ۷۴۹ یورو است. این محصول در رنگ‌های خاکستری، سفید و آبی قابل خریداری است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.