تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
کد خبر : 68378

مشخصات فنی چری آریزو ۵ برقی برای عرضه در ایران مشخص شد

مشخصات فنی چری آریزو ۵ برقی برای عرضه در ایران مشخص شد

مشخصات فنی چری آریزو ۵ برقی برای عرضه در ایران مشخص شدگروه خودروسازی مدیران خودرو قصد دارد چری آریزو ۵ برقی را بر پایه پلتفرم‌های قبلی خود راهی بازار کند. مشخصات این خودرو را در ادامه بخوانید.
گروه خو..

مشخصات فنی چری آریزو ۵ برقی برای عرضه در ایران مشخص شد

گروه خودروسازی مدیران خودرو قصد دارد چری آریزو ۵ برقی را بر پایه پلتفرم‌های قبلی خود راهی بازار کند. مشخصات این خودرو را در ادامه بخوانید.

گروه خودروسازی مدیران خودرو مدتی پیش از چری آریزو ۵ خود رونمایی کرد و اکنون قصد دارد بر پایه همان پلتفرم، خودروی برقی آریزو ۵ EV را راهی بازار کند. این خودرو اولین خودروی الکتریکی این مجموعه خواهد بود. تاریخ رونمایی از این خودرو در ادامه توسط مدیران خودرو اعلام خواهد شد.

چری آریزو ۵ برقی راهی بازار می‌شود

یکی از مزایای این خودروی الکتریکی مجهز بودن آن به فناوری موتور سنکرون مغناطیس دائم یا PMSM است. در برخی از ماشین‌های برقی، خودروسازان از سیم پیچ تحریکی DC برای قدرت موتور استفاده می‌کنند اما در آریزو ۵ برقی از آهن رباهای دائم در روتور بهره می‌برد.

چری آریزو ۵ برقی

بهره‌وری از این فناوری می‌تواند هم راندمان بالاتری دارد و هم ساختار آن پیچیده نیست. در این روش هزینه‌های نگهداری نیز کاهش خواهد یافت و نسبت توان به وزن بیشتری را تجربه خواهیم کرد. یکی از کاربردهای دیگر موتورهای PMSM در صنعت هوافضا و رباتیک است.

چری آریزو ۵ برقی - نمای داخلی

حداکثر توان تولیدی موتور برقی آریزو ۵، ۹۰ کیلووات است که معادل ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۲۷۶ نیوتن متر گشتاور تولیدی می‌باشد. این خودرو در ۸.۴ ثانیه از حالت سکون به ۵۰ کیلومتر می‌رسد و می‌تواند حداکثر سرعت ۱۵۲ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.