تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر : 586452

مشخصات فنی هواوی P60 لو رفت؛ ناامیدکننده و 4G!

مشخصات فنی هواوی P60 لو رفت؛ ناامیدکننده و 4G!

مشخصات فنی هواوی P60 لو رفت؛ ناامیدکننده و 4G! اطلاعات لو رفته جدید از مشخصات هواوی P60، حاکی از عدم پشتیبانی پرچم‌دار آینده Huawei از اتصال 5G و استفاده از چیپست جدید کوالکام هستند. پس از گذشت دو سال از معرفی سری میت 40، هواوی سرانجام از نسخه میت 50، به عنوان پرچم‌دار جدید خود

مشخصات فنی هواوی P60 لو رفت؛ ناامیدکننده و 4G!

اطلاعات لو رفته جدید از مشخصات هواوی P60، حاکی از عدم پشتیبانی پرچم‌دار آینده Huawei از اتصال 5G و استفاده از چیپست جدید کوالکام هستند.

پس از گذشت دو سال از معرفی سری میت 40، هواوی سرانجام از نسخه میت 50، به عنوان پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد. اکنون، به نظر می‌رسد که این شرکت در حال برنامه‌‌ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند پرچم‌دار دیگر، اما این بار از سری P است. طبق آخرین افشا، این دستگاه هواوی P60 نام دارد که به عنوان جانشین سری پی 50 وارد بازار خواهد شد.

بر اساس اطلاعات لو رفته، غول فناوری چینی قصد دارد گوشی هوشمند پرچم‌دار خود از سری P60 را با مشخصات و ویژگی‌های به‌روز با سال آینده، در مارس 2023 روانه بازار کند. علاوه بر این، پرچم‌دار جدید سری P، با ارتقاهای مختلفی در مقایسه با نسل پیشین، یعنی P50 همراه خواهد بود.

براساس اطلاعات فاش شده، در بخش دوربین هواوی P60، شاهد تغییرات اساسی خواهیم بود. طبق شایعات، این گوشی دارای یک لنز با دیافراگم متغیر است که اولین بار در مدل میت 50 استفاده شد. علاوه بر این، گزارش‌ها حاکی از ارتقای لنز تله‌فوتو به یک سنسور 64 مگاپیکسلی جدید هستند. از آنجاکه هواوی هم‌چنان با تحریم‌های مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کند، استفاده از فناوری‌های جدید مانند شبکه 5G هم‌چنان برای این شرکت ممنوع است.

بنابراین، طبق اطلاعات دریافتی، هواوی P60 فاقد مودم 5G خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که به یک چیپست پرچم‌دار مجهز خواهد شد. این بدان معنی است که گوشی جدید هواوی احتمالا از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که شایعات قبلی از تجهیز این گوشی به چیپست 14 نانومتری کایرین 9100 حکایت داشتند.

هم‌چنین در آخرین اطلاعات فاش شده، چشم‌اندازی اجمالی از طراحی احتمالی هواوی پی 60 ارائه شده است. به نظر می‌رسد که در قسمت جلویی یک دوربین سلفی دوگانه وجود داشته باشد که احتمالا در یک بریدگی قرص‌شکل تعبیه خواهد شد. در قاب پشتی نیز ماژول‌های دوقلوی دوربین به مانند نسل گذشته، طراحی مدور خواهند داشت که در بالا دو سنسور بزرگ و در بخش پایین یک فلاش LED و یک دوربین دیگر قرار می‌گیرند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.