تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
کد خبر : 57156

مشخصات شیائومی اینگرس افشا شد

مشخصات شیائومی اینگرس افشا شد

مشخصات شیائومی اینگرس افشا شدکدهای MIUI در اواخر ماه مرداد (آگوست) به دستگاهی به نام اینگرس (Ingres) اشاره داشتند و حالا گزارش‌های اخیر تایید کرده‌اند که این دستگاه در واقع یک گوشی هوشمند جدید است. براساس یافته‌های Xiaomiui، شیائومی اینگرس از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ استفاده خواهد کرد.
مطالب مرتبط:گوشی شیائومی ۱۱ لایت ۵G NE با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G معرفی شدلیست قیمت گوشی های شیائومی – ۲۶ شهریور ۱۴۰۰گفته می‌شود که این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر آمنی‌ویژن OV64B، دوربین فوق عریض و دوربین ماکرو بهره خواهد برد. همچنین قرار است که این گوشی به حسگر اثر انگشت کناری مجهز شده و از این رو احتمالاً از صفحه نمایش ال سی دی استفاده کند. Xiaomiui اعلام کرده که این گوشی با نام ردمی K50 پرو عرضه خواهد شد.
نظر شما در مورد گوشی شیائومی اینگرس چیست؟ آیا شیائومی این گوشی را در سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
منبع: Gizmochina

مشخصات شیائومی اینگرس افشا شد

کدهای MIUI در اواخر ماه مرداد (آگوست) به دستگاهی به نام اینگرس (Ingres) اشاره داشتند و حالا گزارش‌های اخیر تایید کرده‌اند که این دستگاه در واقع یک گوشی هوشمند جدید است. براساس یافته‌های Xiaomiui، شیائومی اینگرس از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ استفاده خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

  • گوشی شیائومی ۱۱ لایت ۵G NE با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G معرفی شد
  • لیست قیمت گوشی های شیائومی – ۲۶ شهریور ۱۴۰۰

گفته می‌شود که این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر آمنی‌ویژن OV64B، دوربین فوق عریض و دوربین ماکرو بهره خواهد برد. همچنین قرار است که این گوشی به حسگر اثر انگشت کناری مجهز شده و از این رو احتمالاً از صفحه نمایش ال سی دی استفاده کند. Xiaomiui اعلام کرده که این گوشی با نام ردمی K50 پرو عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد گوشی شیائومی اینگرس چیست؟ آیا شیائومی این گوشی را در سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.