تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
کد خبر : 587168

مشخصات سینی مایکروفر _ هرمس پارت

مشخصات سینی مایکروفر _ هرمس پارت

چرخیدن غذا در مایکروفر، کاری که به صورت یکنواخت و مداوم در این دستگاهها انجام می‌شود و با توجه به ثابت بودن جای ساطع شدن اشعه در مایکروفر، باعث یکنواخت شدن پخت غذا در دستگاه مایکروفر می شود. سیستم چرخش غذا در مایکروفر توسط یک سیستم هماهنگ متشکل از : سینی مایکروفر، ریل زیر سینی

چرخیدن غذا در مایکروفر، کاری که به صورت یکنواخت و مداوم در این دستگاهها انجام می‌شود و با توجه به ثابت بودن جای ساطع شدن اشعه در مایکروفر، باعث یکنواخت شدن پخت غذا در دستگاه مایکروفر می شود. سیستم چرخش غذا در مایکروفر توسط یک سیستم هماهنگ متشکل از : سینی مایکروفر، ریل زیر سینی مایکروفر، شفت یا کوپلار و موتور گردان کار می‌کند. ایراد در هر یک از این قطعات، باعث ایجاد مشکل در کل سیستم شده و چرخیدن غذا در دستگاه را با ایراد جدی رو به رو می‌کند. اگر نیاز به خرید هر کدام از این قطعات داشتید می توانید آن را در فروشگاه بزرگ اینترنتی قطعات یدک لوازم منزل هرمس پارت پیدا کرده و به سبد خرید خود اضافه نمایید. اما در این مطلب قصد داریم تا نکات بیش تری را در خصوص مشخصات سینی مایکروفر، بیان کنیم.

اندازه گیری سینی مایکروفر

اگر سینی مایکروفر شما ایرادی پیدا کرده است و شما نیاز به خرید سینی جایگزین دارید، پیش از خرید سینی مایکروفر باید اندازه سینی مورد نیاز خود را پیدا کنید. برای اندازه گیری سینی قطر آن را اندازه بگیرید و در نظر داشته باشید که هر برند، سینی هایی با قطرهای مشخص دارد. علاوه بر این، ظرفیت و مدل دستگاه، سینی مایکروفر شما را مشخص می‌کند. به این ترتیب، اگر اندازه سینی دستگاه خود را نمی‌دانید، با توجه به ظرفیت و برند دستگاه می‌توانید پیدا کنید که کدام سایز سینی مناسب دستگاه شماست. اگر در این خصوص نیاز به راهنمایی بیش تر داشتید، می توانید در تمام ایام هفته، با کارشناسان فروشگاه قطعات لوازم خانگی هرمس پارت با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید و سوالات خود را، مطرح نمایید.

دلایل نچرخیدن سینی مایکروفر

همان طور که گفتیم، نچرخیدن سینی، می تواند به دلیل ایراد در هر کدام از قسمت هایی که گفتیم باشد و لزوما دلیل بر ایراد در خود سینی نیست. ایراداتی مثل خرابی موتور گردان، اشکال در کوپلینگ زیر سینی مایکروفر، نا متعادل بودن سینی روی ریل، کثیف شدن مسیر ریل زیر سینی و وجود چربی و تکه غذا در مسیر چرخش آن، خرابی شفت و غلتک های زیر سینی و اشکال در برد الکترونیکی دلایل اصلی نچرخیدن سینی مایکروفر است که با هم تعدادی از این موارد را بررسی می‌کنیم.

ایراد در موتور گردان مایکروفر

موتور گردان وظیفه تامین انرژی مورد نیاز برای چرخش سینی مایکروفر را بر عهده دارد. این قطعه، به وسیله یک شفت و کوپلار به سینی متصل شده است. اگر ایراد از این قسمت نبود و نیاز بود تا برای خرید سینی مایکروفر اقدام کنید، می توانید این کار را، از طریق سایت شناخته شده و معتبر فروش قطعات یدک لوازم خانگی، هرمس پارت انجام دهید.

مشخصات سینی مایکروفر _ هرمس پارت

ایراد در کوپلینگ مایکروفر

کوپلار و یا کوپلینگ مایکروفر، قطعه ای از جنس پلاستیک فشرده یا در برخی برندها فلز است و در مدل های مختلف پایه کوتاه یا بلند وجود دارد. کوپلینگ مایکروفر وظیفه دارد تا انرژی چرخشی که توسط موتور گردان دستگاه تولید می شود را، به سینی منتقل نماید. این قطعه که به شفت موتور متصل است نیروی تولید شده توسط موتور کف دستگاه را، به سینی مایکروفر منتقل می‌کند. کوپلار کمک می‌کند تا سینی به راحتی بچرخد و جلوی انتقال لرزش موتور گردان به سینی را نیز می‌گیرد. برای خرید این قطعه نیز، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هرمس پارت اقدام نمایید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیش تر در این خصوص با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

کثیفی مسیر ریل سینی

یکی دیگر از دلایل نچرخیدن سینی مایکروفر، کثیف بودن مسیر ریل زیر سینی است. از عدم وجود چربی و مواد غذایی در مسیر ریل دستگاه مطمئن شوید. عدم رسیدگی به نظافت داخلی دستگاه و وجود غذا و چربی در اطراف موتور محرک، کوپلینگ و … ممکن است مانع از چرخش سینی مایکروفر شما شود. سینی را بردارید و ریل را با دست بچرخانید. اگر ریل زیر سینی بدون مشکل می‌چرخید، مشکلی در ریل وجود ندارد. برای شستن سینی، آن را از داخل دستگاه خارج کرده، در سینک بشویید و اجازه دهید در مجاورت هوا خشک شود. اما در ادامه توضیحات بیش تری را در این خصوص می خوانیم.

تمیر کردن پیش از خرید سینی مایکروفر

تمیز کردن محفظه داخلی و ریل زیر سینی یکی از کارهایی است که حتما باید در هنگام ایراد در سیستم چرخش سینی انجام شود. این احتمال وجود دارد که ممکن است، جسمی خارجی در مسیر ریل گیر کرده باشد و اجازه چرخیدن به سینی مایکروفر شما را ندهد. در این صورت باید پیش از آسیب رسیدن به قسمت های مختلف مانند کوپلینگ و موتور کف مایکروفر، مسیر ریل زیر سینی مایکروفر را کاملا تمیز کنید. خرابی در این قطعات، می‌تواند هزینه های بیشتری برای تعمیرات به وجود بیاورد. به همین دلیل، لازم است دستگاه را بعد از چند بار استفاده به خوبی شست و شو دهید. برای شستن سینی نیاز به ماده خاصی نیست و می‌توانید با خارج کردن سینی مایکروفر از داخل دستگاه و شستشوی کامل آن، مطمئن شوید ریل سینی، به اندازه کافی تمیز شده است. در این مرحله اگر متوجه ترک یا شکستگی در سینی مایکروفر خود شدید، می‌توانید برای خرید سینی مایکروفر از طریق فروشگاه بزرگ اینترنتی هرمس پارت اقدام نمایید. اما تمیز کردن مایکروفر یکی از کارهای مهمی است که باید برای مایکروفر به صورت منظم انجام شود.

مشخصات سینی مایکروفر _ هرمس پارت

قیمت خرید سینی مایکروفر

قیمت خرید سینی مایکروفر با توجه به سایز، برند و مدل دستگاه شما متفاوت است. اما با خرید از فروشگاه قطعات یدک هرمس پارت، به دلیل حذف واسطه های متعدد می توانید از خرید با بهترین قیمت مطمئن باشید. به این ترتیب، شما با خرید از فروشگاه اینترنتی هرمس پارت، علاوه بر تضمین کیفیت می‌توانید با نزدیک ترین قیمت به قیمت تولید، قطعه مورد نیاز خود را تهیه کنید.

خرید سینی مایکروفر

برای خرید جنس با دوام و با کیفیت که فابریک یدک دستگاه خودتان باشد، با یک کلیک از طریق فروشگاه اینترنتی هرمس پارت اقدام به خرید نمایید. برای خرید سایر قطعات لوازم منزل نیز، می‌توانید از طریق فروشگاه بزرگ و معتبر اینترنتی هرمس پارت خرید خود را انجام دهید. قطعات موجود در این سایت علاوه بر کیفیت بالا و تضمین اصالت کالا، در کوتاهترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌شوند تا دیگر نیازی به صرف وقت و انرژی در ترافیک برای رفت و آمد به نقاط مختلف شهر نداشته باشید. همین طور امکان خرید قطعات مختلف مایکروفر از جمله خرید سینی مایکروفر، در تعداد بالا وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید سینی مایکروفر با شماره تلفن های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

 

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.