تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کد خبر : 67565

مشخصات دو گوشی شیائومی بلک شارک ۵ و ۵ پرو منتشر شد

مشخصات دو گوشی شیائومی بلک شارک ۵ و ۵ پرو منتشر شد

مشخصات دو گوشی شیائومی بلک شارک ۵ و ۵ پرو منتشر شدمشخصات فنی شیائومی بلک شارک ۵ و نسخه پروی آن در TENNA فاش شده که از بلندپروازی‌های شیائومی با سخت افزار قدرتمند خبر می‌دهد.
سری شیائومی بلک شارک ۵ – X..

مشخصات دو گوشی شیائومی بلک شارک ۵ و ۵ پرو منتشر شد

مشخصات فنی شیائومی بلک شارک ۵ و نسخه پروی آن در TENNA فاش شده که از بلندپروازی‌های شیائومی با سخت افزار قدرتمند خبر می‌دهد.

سری شیائومی بلک شارک ۵ – Xiaomi Black Shark 5 به زودی توسط چینی‌ها معرفی خواهد شد. نسل پیشین این سری که ادامه‌دهنده راه گوشی‌های گیمینگ این کمپانی شناخته می‌شود سال گذشته در ماه مارس معرفی شد و امسال هم انتظار داریم تا یک ماه آینده از نسل جدیدش به صورت رسمی پرده‌برداری شود.

به تازگی اطلاعات و مشخصات فنی گوشی‌های جدید شیائومی در وبسایت TENNA منتشر شده که ویژگی‌های کلیدی این دو گوشی را فاش می‌کند. شاید مهم‌ترین تغییر اعمال شده مربوط به تغییر چیپ و دوربین اصلی بهتر برای سری پرو باشد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

شیائومی بلک شارک 5

مشخصات شیائومی بلک شارک ۵ پرو با شماره مدل KTUS-A0 در TENNA فاش شده و مشخصات دقیق چیپستش معلوم نیست، اما فرکانس ۳.۰ گیگاهرتزی پردازنده آن بیشتر با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ تطابق دارد. برای قسمت رم دیوایس ظرفیت‌های ۸، ۱۲ و ۱۶ در نظر گرفته شده و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود.

انتظار داریم از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده شود و دوربین جلو نیز ۱۳ مگاپیکسلی باشد. اگر تصورات ما درست باشند بدین ترتیب سنسور دوربین سلفی بلک شارک ۵ نسبت به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بلک شارک ۴ یک پسرفت محسوب خواهد شد. ظرفیت باتری ۴۶۵۰ میلی‌آمپر درج شده و احتمالا همراه با فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی – همانند نسل پیشین – عرضه خواهد شد.

شیائومی بلک شارک 5

اما در کنار شیائومی بلک شارک ۵ یک پردازنده ۳.۲ گیگاهرتزی به چشم می‌خورد که احتمالا مربوط به چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ باشد که یک سال از عمرش می‌گذرد. این گوشی با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم پا به بازار خواهد گذاشت. ظرفیت حافظه بلک شارک ۵ ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود ولی حجم باتری این گوشی همانند نسخه پرو ۴۶۵۰ میلی‌آمپر است.

هنوز مدتی تا معرفی رسمی این دو گوشی باقی مانده و مشتاقیم ببینیم در خلال این رویداد تا چه حد تنسنت با این برند گیمینگ درآمیخته خواهد بود.

منبعGSM Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.