تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۴۸
کد خبر : 61600

مشخصات دوربین شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شد

مشخصات دوربین شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شد

مشخصات دوربین شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شد ظاهرا دوربین شیائومی ۱۲ اولترا – Xiaomi 12 Ultra به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ تجهیز خواهد شد. شاید مدل Enhanced Edition هم این گوشی را همراهی کند.
..

دوربین شیائومی 12 اولترامشخصات دوربین شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شد

ظاهرا دوربین شیائومی ۱۲ اولترا – Xiaomi 12 Ultra به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ تجهیز خواهد شد. شاید مدل Enhanced Edition هم این گوشی را همراهی کند.

با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۲، اطلاعات بیشتری از گوشی‌های سری Xiaomi 12 منتشر می‌شود. تازه‌ترین مورد به مشخصات دوربین شیائومی ۱۲ اولترا و احتمال وجود یک مدل دیگر اشاره دارد.

از سورس کدهای موجود در رابط کاربری MIUI شیائومی، دو اسم رمز «ثور» و «لوکی» استخراج شده که ظاهرا اولی برای Xiaomi 12 Ultra و دومی برای Xiaomi 12 Ultra Enhanced Edition است.

انتظار می‌رود هر دو دستگاه، از تراشه جدید کوالکام قدرت بگیرند که فعلا با نام اسنپدراگون ۸۹۸ شناخته می‌شود. اما مجموعه دوربین شیائومی ۱۲ اولترا با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ در همراهی با سه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دیگر توصیف شده است.

دست‌کم یکی از این دوربین‌ها، لنز فوق عریض خواهد داشت. حداکثر زوم این گوشی هم باید ۱۲۰ برابر برای عکس (مانند می ۱۱ اولترا) و ۱۵ برابر برای ویدیو باشد. گفته می‌شود یک حسگر اثر انگشت جدید زیر صفحه‌ای نیز در کار است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.