تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
کد خبر : 72500

مشخصات آنر پلی ۳۰ لو رفت؛ بازار در انتظار یک گوشی ارزان قیمت جدید

مشخصات آنر پلی ۳۰ لو رفت؛ بازار در انتظار یک گوشی ارزان قیمت جدید

مشخصات آنر پلی ۳۰ لو رفت؛ بازار در انتظار یک گوشی ارزان قیمت جدیدمشخصات گوشی آنر پلی ۳۰ لو رفت. Honor Play 30 یک گوشی ارزان قیمت است که می‌توان زیباترین طراحی را در بین گوشی‌های هم رده‌اش داشته باشد.
..

مشخصات آنر پلی ۳۰ لو رفت؛ بازار در انتظار یک گوشی ارزان قیمت جدید

مشخصات گوشی آنر پلی ۳۰ لو رفت. Honor Play 30 یک گوشی ارزان قیمت است که می‌توان زیباترین طراحی را در بین گوشی‌های هم رده‌اش داشته باشد.

آنر همچنان به جایگزین شدن با هواوی در سراسر جهان ادامه می‌دهد. این کمپانی در حال حاضر بازار چین را فتح کرده و در حال کار روی بهبود سبد محصولات خودش است. یکی از بزرگ‌ترین رمزهای موفقیت آنر، عرضه طیف گسترده‌ای از محصولات برای بخش‌های مختلف بازار موبایل است.

آنر حالا می‌خواهد با گوشی‌های جدید سری Play خودش، روی بازار گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده سرمایه‌گذاری کند. در دسامبر گذشته این کمپانی از گوشی Honor Play 30 Plus رونمایی کرد. حالا نوبت رونمایی از نسخه اصلی این گوشی برای بازار چین است. امروز یکی از محصولات عرضه نشده این برند چینی موفق به کسب گواهی MIIT شده است که می‌تواند نشانه‌ای برای نزدیک شدن به زمان عرضه آن باشد. ما در مورد گوشی آنر پلی ۳۰ صحبت می‌کنیم.

مشخصات فنی کلیدی گوشی آنر پلی ۳۰

گوشی آنر پلی ۳۰ شماره مدل VNE-AN00 را یدک می‌کشد. این گوشی از یک پردازنده ۸ هسته‌ای ۲.۲ گیگاهرتزی قدرت خواهد گرفت و در نسخه‌های مختلفی با پیکربندی حافظه متفاوت عرضه می‌شود. ظرفیت رم آن ۴ ، ۶ ، ۸ یا حتی ۱۲ گیگابایت خواهد بود در حالی که حافظه داخلی آن بین ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایت است. این احتمال وجود دارد که گوشی آنر از کارت حافظه microSD برای ارتقا فضای ذخیره‌سازی تا ۵۱۲ گیگابایت هم پشتیبانی کند.

مشخصات آنر پلی 30 پلاس

تصویر متعلق به گوشی آنر پلی ۳۰ پلاس است

این گواهی دریافت شده تأیید می‌کند که گوشی آنر به سیستم دوربین دوگانه مجهز است. ظاهراً آنر برای کاهش قیمت گوشی خودش تصمیم گرفته از تعداد دوربین‌های روی قاب پشتی بکاهد. این سیستم دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه ۵ مگاپیکسلی می‌شود. در جلوی گوشی هم بدیهی است که یک دوربین سلفی حضور دارد، ولی رزولوشن آن مشخص نیست. چهار رنگ مشکی، آبی، نقره‌ای و طلایی رنگ‌بندی گوشی Honor Play 30 را تشکیل می‌دهند. ضخامت این گوشی ۸.۶۸ میلی‌متر و وزن آن هم ۱۹۴ گرم خواهد بود.

گواهی MIIT تأیید می‌کند که گوشی اقتصادی آنر از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند. بنابراین، با توجه به جزئیات فنی فاش شده ما حدس می‌زنیم که تراشه Dimensity 700 مدیاتک در قلب تپنده این گوشی جای داشته باشد. این تراشه به دو هسته Cortex-A76 با سرعت کلاک ۲.۲ گیگاهرتزی به علاوه شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتزی مجهز است. ظرفیت باتری این دستگاه هنوز مشخص نیست، ولی ما می‌دانیم که از حداکثر توان ۱۰ وات برای شارژ پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد با توجه به محصولات موجود در بازار، ظرفیت باتری گوشی آنر پلی ۳۰ هم ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشد.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.