تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر : 54599

مشترکین یوتیوب پرمیوم ۳ ماه اشتراک رایگان استیدیا پرو دریافت می‌ کنند

مشترکین یوتیوب پرمیوم ۳ ماه اشتراک رایگان استیدیا پرو دریافت می‌ کنند

مشترکین یوتیوب پرمیوم ۳ ماه اشتراک رایگان استیدیا پرو دریافت می‌ کنندبه گزارش رسانه ۹to5Google، شرکت گوگل یک آفر جدید برای مشترکان یوتیوب پرمیوم ارائه داده است: سه ماه اشتراک رایگان برای امتحان بازی‌های موجود در استیدیا پرو (Stadia Pro)، تنها به شرطی که مشترک جدیدی از این سرویس باشید. این سرویس توانایی پخش آنلاین بازی‌های ویدئویی را تا وضوح ۴کی و با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه دارد و در دستگاه‌های مختلف از جمله رایانه، تبلت، گوشی همراه و تلویزیون‌ها قابل استفاده است. هم‌چنین سه ماه زمان قابل توجهی است تا ببینید آیا ادامه‌دادن به خرید اشتراک این سرویس برای شما منطقی و مقرون‌به‌صرفه است یا خیر. این مدت زمان داده‌شده به کاربران یوتیوب پرمیوم، دو ماه بیشتر از دوره آزمایشی رایگان (Free Trial) معمول و استاندارد استیدیا است.
استیدیا پرو شامل مزایای کتابخانه بازی و کیفیت ویدئو با وضوح بالاتر برای بازی‌هایی است که پخش می‌کنید، اگرچه شایان ذکر است که مجموعه فعلی بازی‌هایی که می‌توانید به صورت رایگان آن‌ها را دریافت کنید بسیار متنوع است. از عناوین مدرن محبوب مانند سری Hitman و بازی Destiny 2 گرفته تا ع..

مشترکین یوتیوب پرمیوم ۳ ماه اشتراک رایگان استیدیا پرو دریافت می‌ کنند

به گزارش رسانه ۹to5Google، شرکت گوگل یک آفر جدید برای مشترکان یوتیوب پرمیوم ارائه داده است: سه ماه اشتراک رایگان برای امتحان بازی‌های موجود در استیدیا پرو (Stadia Pro)، تنها به شرطی که مشترک جدیدی از این سرویس باشید. این سرویس توانایی پخش آنلاین بازی‌های ویدئویی را تا وضوح ۴کی و با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه دارد و در دستگاه‌های مختلف از جمله رایانه، تبلت، گوشی همراه و تلویزیون‌ها قابل استفاده است. هم‌چنین سه ماه زمان قابل توجهی است تا ببینید آیا ادامه‌دادن به خرید اشتراک این سرویس برای شما منطقی و مقرون‌به‌صرفه است یا خیر. این مدت زمان داده‌شده به کاربران یوتیوب پرمیوم، دو ماه بیشتر از دوره آزمایشی رایگان (Free Trial) معمول و استاندارد استیدیا است.

استیدیا پرو شامل مزایای کتابخانه بازی و کیفیت ویدئو با وضوح بالاتر برای بازی‌هایی است که پخش می‌کنید، اگرچه شایان ذکر است که مجموعه فعلی بازی‌هایی که می‌توانید به صورت رایگان آن‌ها را دریافت کنید بسیار متنوع است. از عناوین مدرن محبوب مانند سری Hitman و بازی Destiny 2 گرفته تا عناوین مستقل کوچکتر مانند Floor Kids و گزینه‌های کلاسیک مانند Super Bomberman R Online یا Killer Queen Black، همه و همه در میان بازی‌های ارائه‌شده در این سرویس وجود دارد.

مطالب مرتبط:

  • جان جاستس رئیس بخش محصولات استیدیا از گوگل جدا شد
  • دارندگان کروم بوک از سوی گوگل ۳ ماه اشتراک استیدیا پرو دریافت می‌کنند
  • گوگل استیدیا روی گوشی‌های سری وان‌پلاس ۸ در دسترس قرار گرفت

با این حال، برای بازی‌کردن اکثر نسخه‌های جدیدتر، باید آن‌ها را به‌طور کامل خریداری کنید. مشترکین استیدیا پرو نیز در این میان معمولاً از تخفیف‌های خوبی برخوردار می‌شوند. حتی اگر گوگل یک قدمی از استیدیا عقب کشیده باشد، این پلتفرم همچنان نسخه‌های جدید و جذابی را برای خرید در فروشگاه خود ارائه می‌دهد.

یوتیوب

لازم به ذکر است علاوه بر محدودبودن ماه‌های رایگان اعطاشده برای مشترکین جدید، گوگل فقط در کشورهای زیر این آفر را ارائه می‌کند: ایالات متحده، کانادا، فرانسه، آلمان، مجارستان، هلند، نروژ، لهستان، رومانی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و انگلستان. ساکنین این کشورها وقت دارند تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ این پیشنهاد سه‌ماهه رایگان که در اختیارشان قرار گرفته را در حساب کاربری خود قرار دهند و تا ۱۴ فوریه ۲۰۲۲ فرصت دارند تا نسبت به فعال‌سازی آن اقدام کنند.

در صورتی که از پایان سه ماه قصد لغوکردن این سرویس را دارید، انتظار داشته باشید که مبلغی معادل ۹٫۹۹ دلار در ماه از حساب کاربری‌تان برداشته شود و دسترسی به بازی‌هایی را که خریداری نکرده‌اید را از دست بدهید. برای فعال‌سازی این سرویس نیازی به ارائه کارت اعتباری نیست و فقط این‌که بدانید استیدیا برای دستگاه شما کار می‌کند یا خیر، کفایت می‌کند.

منبع: The Verge

۰۰

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.