تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر : 14860

مشاوره حقوقی چیست؟

مشاوره حقوقی چیست؟

مشاوره حقوقی چیست؟ در سالهای نه چندان دور روابط بین مردم بسیار ساده و ابتدایی بوده و تعاملات افراد با اشخاص محدودی انجام میشده است.اما در دنیای مدرن امروز اولا شکل روابط افراد بسیار پیچیده تر از گذشته است و همچنین دایره تعاملات آنها گسترش زیادی داشته است.بنابراین دلایل احساس نیازی به حضور افراد کارشناس در …

مشاوره حقوقی چیست؟ در سالهای نه چندان دور روابط بین مردم بسیار ساده و ابتدایی بوده و تعاملات افراد با اشخاص محدودی انجام میشده است.اما در دنیای مدرن امروز اولا شکل روابط افراد بسیار پیچیده تر از گذشته است و همچنین دایره تعاملات آنها گسترش زیادی داشته است.بنابراین دلایل احساس نیازی به حضور افراد کارشناس در زمینه مسائل حقوقی و قانونی به وجود آمد که این احساس نیاز عامل ایجاد نهادی به نام مشاوره حقوقی شد.همچنین شرکت ها و سازمان ها نیز نیازمند مشاوره ی چنین افرادی هستند که در زمینه های حقوقی , کیفری , اداری و … دانش کافی دارند.

اهمیت این امر در حدی ست که معمولا در ادارات و سازمان ها بخش مستقلی در این مورد وجود دارد.در مورد اشخاص حقیقی نیز این ضرورت کاملا ملموس است. پیچیدگی روابط حقوقی به گونه ای ست که افراد نمیتوانند شخصا این امور را اداره کنند.

مشاوره وکیل تلفنی یکی از کارآمد ترین راه ارتباط با وکیل دادگستری است. اکثر وکلا به دلیل پر مشغله بودن پاسخگوی تماس های خود نمی باشند و همچنین معمولا برای رزرو وقت با وکیل  با مشکلات زیادی اعم از زمان بر بودن رفت و آمد و نا هماهنگی در تنظیم رزو ساعت ملاقات روبرو میشویم. بنابراین بهتر است تنها با چند دقیقه مکالمه تلفنی با وکیل پاسخ تمام سوالات و ابهامات خود را به دست آورید.

از جمله مزایای مشاوره تلفنی وکیل به اختصار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از اطاله ی دادرسی
  • صرفه جویی زمان و هزینه ها
  • آگاهی کامل در مورد دعاوی و روند دادرسی
  • تنظیم قراردادها طبق شرایط قانونی
  • ارتباط مستقیم با وکیل حقوقی متخصص
  • امکان ارسال مدارک و اسناد به صورت عکس یا PDF
  • لایحه نویسی آنلاین، تلفنی و حضوری
  • تنظیم دادخواست صحیح قبل از طرح دعوا

اهمیت مشاوره حقوقی تلفنی این است که شما با چندین دقیقه صحبت با وکلا و یا مشاورین حقوقی می توانید راه کار مناسب خود را برای شروع یک پرونده حقوقی و یا اینکه در چه مرحله ای هستید و یا چه کاری باید انجام دهید و یا چه سرنوشتی در انتظار شما هست ، مطلع شوید.روند محاکم و دادگاه های حقوقی و همچنین کیفری بسیار طولانی شده است. روند طی شدن یک پرونده درون دادگاه ها تقریبا ۱ سال به بالا می باشد که تمامی این ها با مشاوره تلفنی وکیل حل می شود و نیازی به ورود شما به دادگاه نمی باشد.

پیچیدگی مسائل حقوقی و اصطلاحات قانونی و … سبب می شود که افراد کمتر از قانون و حقوق خود آگاهی داشته باشند. شا قبل از هر اقدام حقوقی می بایست با چند دقیقه مشاوره به میزان آگاهی خود را افزایش دهید.

گروه حقوقی صدای وکلا با بهره گیری از مشاوران و وکلای با تجربه و متخصص و با هدف حل تمامی مشکلات حقوقی شما آماده ی مشاوره در تمام ساعات روز به صورت تلفنی و حضوری میباشد. لذا شما میتوانید با یک تماس به پاسخ تمام سوالات خود برسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.