تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
کد خبر : 41647

مستندسازی املاک آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰

مستندسازی املاک آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰

مستندسازی املاک آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ عکس تزئینی است. مستند سازی املاک، ارزیابی و پالایش و تنقیح قوانین، تعامل با مجلس و فعال سازی مشاوران امور مجلس در استانها و همکاران مامور در مجلس و کاهش بروز ..

مستندسازی املاک آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰

مستندسازی املاک آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰
عکس تزئینی است.

مستند سازی املاک، ارزیابی و پالایش و تنقیح قوانین، تعامل با مجلس و فعال سازی مشاوران امور مجلس در استانها و همکاران مامور در مجلس و کاهش بروز تخلفات اداری از اولویت هایی است که باید تا پایان دولت نتیجه داده و اعلام عملکرد شود.

به گزارش ایسنا و بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش، احمدی لاشکی در نخستین جلسه شورای مدیران و مشاوران این معاونت در سال ۱۴۰۰، ضمن برشمردن اولویت وزارتخانه در سال جاری گفت: در زمینه مستندسازی املاک هرچند در سال ۹۹ توانستیم ۵۰۰ برابر سال ۹۸ سند بگیریم لیکن با توجه به تفاهم نامه های منعقد شده و ردیفی که برای نخستین بار در بودجه سنواتی اختصاص یافته امیدواریم در همین چند ماه اول سال به نتایج مطلوب تری دست پیدا کنیم.

وی خطاب به مدیران کل دفاتر زیر مجموعه گفت : انتظار است با توجه به محدودیت زمانی تمام و کمال با برنامه حرکت کنید زیرا تا زمانی که مسوولیت داریم مکلف به انجام وظیفه هستیم.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.