تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
کد خبر : 58047

مزیت های استفاده از شیشه تاشو جمع شو

مزیت های استفاده از شیشه تاشو جمع شو

شیشه تاشو جمع شو دارای مزیت های بیشماری می باشد که می‌توانیم به زیبایی کارآمدی و ظاهری، حفاظ و مانعی برای کودکان، قابلیت اجرا به صورت (دایره، چند ضلعی، خطی، قوس، یو شکل)، امکان استفاده از تراس در چهار فصل سال، عایق حرارتی و برودتی، ایجاد یک فضای مناسب به منظور نگهداری گل و گیاهان، …

شیشه تاشو جمع شو دارای مزیت های بیشماری می باشد که می‌توانیم به زیبایی کارآمدی و ظاهری، حفاظ و مانعی برای کودکان، قابلیت اجرا به صورت (دایره، چند ضلعی، خطی، قوس، یو شکل)، امکان استفاده از تراس در چهار فصل سال، عایق حرارتی و برودتی، ایجاد یک فضای مناسب به منظور نگهداری گل و گیاهان، جلوگیری از ورود و نفوذ گرد و غبار به درون فضا و بالکن و غیره اشاره نماییم. در واقع شما با استفاده از شیشه تاشو جمع شو می ‌توانید فضای بسیار زیبایی را برای خودتان به وجود بیاورید و چند سال اخیر استفاده از این نمونه شیشه ها برای بالکن طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

شیشه های تاشو با نام دیگری با عنوان شیشه آکاردئونی نیز معرفی می گردند که برای تراس و بالکن ها قابل پیاده سازی می باشند و از نمونه شیشه سکوریت هشت میلی متری می باشند. با توجه به اینکه شیشه آکاردئونی دارای مقاومت بسیار بالایی بوده است به صورت پرده های عمودی نصب می گردند که بر روی یک ریل پنل های شیشه ای قرار می گیرند و نمای بسیار زیبا و جذابی را به وجود می آورند.

مزایای بی نظیر استفاده از پارتیشن شیشه ای در محیط های اداری و مسکونی

پارتیشن شیشه‌ای را می‌توان به منظور تفکیک و جداسازی بخش‌های مختلف در محیط‌های کاری استفاده کرد و حتی در محیط های مسکونی نیز کاربردهای فراوانی داشته است؛ پارتیشن های شیشه ای در نمونه های مختلف نظیر پارتیشن فریم و پارتیشن متحرک و…. قابل اجرا هستند که هر کدام از آنها دارای مزیت های می باشند ولی به صورت کلی به عایق مناسب در برابر سرما و گرما، جلوگیری از عدم هدر رفتن فضا، کاهش میزان هزینه ها و زمان بازسازی، قابلیت جابجایی، بازتاب نور فوق العاده، استفاده از برچسب بر روی شیشه ها به منظور تبلیغات، ایجاد حریم خصوصی و غیره به عنوان اصلی ترین خصوصیت ها اشاره می کنیم.

شیشه پارتیشن از جنس سکوریت نشکن است تا علاوه بر اینکه مقاومت بالایی داشته باشد بلکه در خطری افراد حاضر در محیط را تهدید نکند. شیشه پارتیشن به راحتی نمی شکند حتی در صورت شکستن به قطعات برنده و تیز تبدیل نخواهد شد.

پارتیشن متحرک به  راحتی در هر محیطی قابل جابه جایی بوده و به عنوان جداکننده برای دو فضا مورد استفاده قرار می گیرند و در محیط های مسکونی به منظور پنهان کردن آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و… نیز کاربرد داشته اند. این نمونه پارتیشن ها در انواع مختلفی نظیر پارتیشن چرخدار، پارتیشن لولایی، پارتیشن آکاردئونی و…. پیاده سازی می شوند.

پارتیشن فریم لس از نمونه مدرن ترین پارتیشن های محسوب می شود که در محیط های کاری کاربرد داشته است. در خصوص پارتیشن فریم لس مقرون به صرفه بودن، زیبایی و کاربردی خصوصیت های اصلی بوده که مطرح می شود. در این نمونه پارتیشن پروفیل ها کم ترین میزان فضا را اشغال خواهند کرد و به دلیل اینکه تک جداره هستند هیچ فضای را اشغال نخواهند نمود.

عوامل موثر بر قیمت پارتیشن شیشه ای شامل نوع شیشه سکوریت،  فریم های مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای، یراق آلات بکار رفته و….می باشد.

رامادر2

ضخامت شیشه میرال چقدر است؟

ضخامت شیشه میرال تاثیر بسیار زیادی بر میزان مقاومت شیشه داشته است به این صورت که هر چقدر ضخامت شیشه میرال بیشتر باشد قطعاً دارای مقاومت بیشتری می باشد؛ معمولاً ضخامت این شیشه ها از ۴ میلی تا ۲۰ میلی متر خواهد بود و کاربردهای متنوعی داشته است و با توجه به میزان ضخامت شیشه میرال به عنوان شیشه بالکن، پارتیشن، شومینه، درب پارکینگ و غیره استفاده می گردد.

در خصوص قیمت شیشه میرال باید بدانید که فاکتورهای مهمی وجود دارد که قیمت آن را مشخص می کند و می توانیم به رنگ شیشه، ابعاد شیشه، یراق آلات به کار برده شده، میزان شفافیت ، کیفیت و ضخامت آن اشاره نماییم. شیشه میرال در صنایع مختلف کاربرد داشته است ولی حتماً باید قبل از استفاده اندازه دقیق شیشه مشخص گردد؛ به دلیل اینکه شیشه میرال یا همان شیشه نشکن نسبت به شیشه معمولی مقاومت بالاتری دارند دارای قیمت بیشتری نیز هستند.

استفاده از درب برقی کرکره ای و کرکره مغازه

درب برقی کرکره ای یک نمونه از دربهای کرکره ای پیشرفته بوده که کارکرد آن با موتور و قدرت برق می باشد و  برای باز و بسته شدن درب کرکره به سمت بالا و پایین می رود؛ معمولاً از نمونه درب برقی کرکره ای برای محیطهای استفاده می شود که از ورود افراد متفرقه به درون محیط جلوگیری کنند و همچنین منجر به عدم نفوذ باد، باران و صدا به درون محیط خواهند شد و برای فضاهای که بزرگ نیستند بهترین گزینه است. کرکره مغازه به عنوان یکی از نمونه های درب برقی محسوب می شود که حتماً باید در زمان خرید این نمونه درب ها به مرغوب بودن تیغه های آنها دقت کنید.

رامادر3

استفاده از کرکره اتوماتیک به عنوان یک روش عالی محسوب می شود که که به منظور حفظ امنیت و زندگی راحت همراه با آرامش و آسایش می باشد همچنین استفاده از کرکره برقی مزیت های بی شماری را به همراه می آورد که می توانیم به ضد سرقت، مقرون به صرفه، حفظ امنیت، کنترل تهویه هوا، حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی صوتی اشاره نماییم.

البته گاهی برخی از افراد در زمان خرید کرکره برقی دغدغه هایی را دارند که در خصوص چگونگی کاهش صدای کرکره برقی و نحوه کارکرد با خلاص کن دستی کرکره برقی می باشد. لازم است بدانید هر کدام از این موارد به راحتی انجام می‌شوند مثلاً در خصوص کاهش صدای کرکره برقی راهکارهای وجود دارد که شامل موارد زیر می باشد:

  • شستن تیغه های کرکره برقی و متصل کردن آنها به همدیگر به واسطه آب پرفشار و مایع ظرفشویی
  • افزایش میزان قطر شفت و رول کرکره برقی و کم کردن مقدار حرکت تیغ ها به نسبت هم
  • افزایش غضروف آلومینیومی ما بین تیغه ها و ایجاد حرکت چرخش راحت تر آنها

در صورتی که روش های فوق را انجام دادید اما به نتیجه ایده‌آل نرسیدید تیغه های کرکره برقی را تعویض کنید و از نمونه های باکیفیت تر استفاده نمایید.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.