تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 64154

مزایای خرید ملک در ترکیه برای ایرانیان

مزایای خرید ملک در ترکیه برای ایرانیان

فهرست۱ مزایای خرید ملک در ترکیه۱.۱ دریافت اقامت ترکیه۱.۲ هزینه ملک در ترکیه۱.۳ هزینه زندگی۱.۴ نزدیکی ایران و ترکیه۱.۵ امکانات ترکیه۱.۶ سفر به سایر کشورها۱.۷ عدم نیاز به ویزا۲ بهترین شهر برای خرید خانه در ترکیه یکی از روش های سرمایه گذاری، خرید خانه در ترکیه می باشد که این روزها مورد استقبال ایرانیان قرار …

یکی از روش های سرمایه گذاری، خرید خانه در ترکیه می باشد که این روزها مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است. زیرا با خرید خانه می توانند اقامت این کشور و حتی پاسپورت ترکیه را نیز دریافت نمایند.

اما با توجه به افزایش علاقه ایرانیان برای خرید ملک در ترکیه، کلاهبرداری هایی نیز در این زمینه انجام شده که موجب ایجاد ترس و تردید برای بعضی از افراد شده است.

به همین دلیل، در این مقاله به مزایا خرید ملک در ترکیه می پردازیم تا بتوانید با آگاهی کامل اقدام به سرمایه گذاری در ترکیه نمایید.

 

مزایای خرید ملک در ترکیه

 

با توجه به این که با خرید ملک، سرمایه گذاری کلانی را در کشور ترکیه انجام می دهید؛ بهتر است ابتدا به تمامی جوانب آن آشنا باشید تا درصد شکست و زیان خود را کاهش داده و سود بیشتری نمایید.

از همین رو در ادامه به مزایای خرید ملک در ترکیه می پردازیم.

  • دریافت اقامت ترکیه
  • هزینه پایین خرید ملک در ترکیه
  • هزینه های مناسب زندگی در ترکیه
  • نزدیکی ایران و ترکیه
  • امکانات ترکیه
  • سفر به سایر کشورها
  • عدم نیاز به ویزا

دریافت اقامت ترکیه

 

اولین مزیتی که خرید ملک در ترکیه دارد؛ اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه می باشد. شما با پرداخت هر میزان مبلغی می توانید اقدام به دریافت اقامت ترکیه نمایید و در این کشور زیبا ساکن شوید.

 

هزینه ملک در ترکیه

 

یکی از مزایای خرید ملک در ترکیه، هزینه آن می باشد. قیمت خرید خانه در ترکیه نسبت به ایران بسیار مناسب تر می باشد و با مبلغی کمتر می توانید خانه ای زیبا را خریداری کرده و در این کشور ساکن شوید.

 

هزینه زندگی

 

هزینه زندگی در ترکیه یکی دیگر از آیتم های مثبتی است که می تواند برای افرادی که تمایل به خرید ملک در ترکیه دارند؛ جذاب باشد.

میزان هزینه زندگی در ترکیه نسبت به ایران، کمتر بوده که همین عاملی برای رشد بیشتر در این کشور است.

خرید ملک2

نزدیکی ایران و ترکیه

 

یکی از مهم ترین امتیازهای کشور ترکیه، میزان نزدیکی اش با ایران می باشد. زیرا یکی از سخت ترین بخش های مهاجرت، دوری از ایران و خانواده است. ترکیه به دلیل هم مرز بودن با ایران، رفت و آمد را برای ساکنین کشور ترکیه راحت کرده است.

امکانات ترکیه

 

یکی دیگر از مزایای خرید ملک در ترکیه، امکانات و سرگرمی های این کشور است. ترکیه جزء کشورهای توریستی به شمار می رود به همین دلیل دارای امکانات و تفریحات زیادی می باشد.

سفر به سایر کشورها

 

کشور ترکیه به عنوان سکوی پرتاب نیز یاد می شود. زیرا می توانید بعد از زندگی در آن کشور، اقدام به مهاجرت برای سایر کشورها نیز نمایید. مخصوصاً اگر بتوانید پاسپورت این کشور را دریافت نمایید؛ امکان سفر به سایر کشورها نیز راحت تر می شود.

عدم نیاز به ویزا

 

سال ها پیش، بین آتاتورک و رضا شاه، پیوندی منعقد می شود که مطابق آن به مدت ۱۰۰ سال ایرانیان می توانند به کشورترکیه بدون ویزا سفر نمایند.

این اقامت توریستی برای ۸۹ روز است و بعد از آن باید از طریق روش های دریاقت اقامت ترکیه، اقدام به اخذ آن نمایید. دقت کنید که اگر بیش از ۸۹ روز بدون دریافت اقامت در این کشور باشید؛ شامل جریمه و حتی ممکن است منجر به دیپورت شدن از ترکیه نیز شود.

بهترین شهر برای خرید خانه در ترکیه

 

ترکیه دارای شهرهای زیادی می باشد که باید با توجه به شرایط زندگی تان مناسب ترین شهر را انتخاب نمایید.

اما می توان از استانبول به عنوان بهترین شهر برای خرید خانه در ترکیه یاد کرد. زیرا به دلیل کلان شهر بودن ان، دارای امکانات و موقعیت های شغلی فراوانی می باشد. همچنین قیمت ملک نیز در استانبول بالاتر است. اما اگر به دنیال شهری توریستی با آب و هوای متعادل می گردید؛ ازمیر می تواند برای شما مناسب باشد. همچنین اگر شهری اداری با روحیه شما سازگار تر است؛ آنکارا گزینه مناسبی است.

اگر خواهان زندگی در شهری ایرانی نشین هستید؛ شهر دنیزلی را به شما پیشنهاد می کنیم که تعداد ایرانیان زیادی در آن شهر ساکن هستند. به همین ترتیب می توانید با توجه به بودجه و شرایط تان سایر شهرهای این کشور توریستی و خوش آب و هوا را انتخاب نمایید.

جمع بندی

خرید خانه در ترکیه پیچیدگی های زیادی دارد که در این مقاله به مزایای خرید ملک در ترکیه پرداختیم. اما دقت نمایید که در هنگام خرید ملک در کشور ترکیه آپشن های زیادی را باید رعایت نمایید تا دچار خسارت نشوید. مواردی مانند یادگیری زبان ترکی، کنترل سند ملکدقبل از خرید، محله ملک مورد نظر، مشاوره با افراد مطمئن و…

تکنیکو گروپ امیدوار است با مطالعه این مقاله بتواند به شما در تصمیم گیری برای سکونت در کشور ترکیه کمک کرده باشد. همچنین اگر علاقه به دیدن پروژه های ملکی ترکیه هستید؛ می توانید از صفحه  https://tekincogroup.com/city/%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/ دیدن نمایید و یا با شماره ۰۰۹۰۵۵۲۵۲۰۵۰۰۵ در واتسپ در تماس باشید.

 

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.