تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر : 72105

مزایای استفاده از حوله تن پوش چیست ؟

مزایای استفاده از حوله تن پوش چیست ؟

فهرست۱ حوله تن پوش۲ مزایای استفاده از حوله تن پوش۳ ویژگی حوله‌ تن پوش خوب۳.۱ لطافت و نرمی۳.۲ قدرت جذب۳.۳ دوام و مقاومت۴ انواع حوله‌ تن پوش۵ نحوه شست و شو حمام کردن یکی از مهم‌ترین کارهای انسان در راستای نظافت شخصی است. اما استحمام درست قواعدی مثل تنظیم دمای مناسب آب، استفاده از مواد شوینده مناسب …

حمام کردن یکی از مهم‌ترین کارهای انسان در راستای نظافت شخصی است. اما استحمام درست قواعدی مثل تنظیم دمای مناسب آب، استفاده از مواد شوینده مناسب و … را دارد که باید به آن‌ها توجه کرد. یکی از مواردی که بعد از حمام کردن باید آن را رعایت کرد، خشک کردن صحیح پوست بدن است که بهتر است توسط حوله تن پوش انجام شود. اما چرا باید برای خشک کردن پوست از حوله تن پوش استفاده کنیم؟ در ادامه پاسخ این سوال را بطور کامل بررسی خواهیم کرد.

حوله تن پوش

این حوله نوعی لباس است که به‌صورت یک تکه دوخته می‌شود و برای گرم نگه داشتن بدن بعد از استحمام و خشک کردن بدن کاربرد دارد. حوله‌های تن پوش بهترین گزینه برای خشک کردن بدن، بعد از حمام کردن می‌باشند چون با استفاده از آن‌ها نیازی به پوشیدن لباس، بلافاصله بعد از استحمام نیست و می‌توان با پوشیدن آن بدون مزاحمت به کارهای دیگر پرداخت. این حوله‌ها مثل انواع لباس، سایزبندی دارند و به همین علت در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. همچنین این تن پوش‌ها تنوع زیادی دارند و مثل انواع حوله‌ها، دارای درجه نرمی هستند. به همین دلیل می‌توان بهترین گزینه را برای خرید حوله تن پوش با توجه به سلیقه انتخاب کرد. اما این حوله چه مزایایی دارد و چرا باید از حوله تن پوش استفاده کنیم؟

مزایای استفاده از حوله تن پوش

اولین مزیت استفاده از این حوله را می‌توان حمایت کامل آن از بدن عنوان کرد. این حوله به دلیل طراحی و شباهت خود به یک لباس می‌تواند تمام نقاط بدن را پوشش دهد. طبق تحقیقات کسانی که بعد از حمام کردن از حوله تن پوش اصل استفاده می‌کنند، بسیار کمتر از افراد دیگر دچار سرماخوردگی می‌شوند. بعد از حمام کردن به دلیل قرار داشتن بدن زیر دوش آب، پوست بدن نرم می‌شود. به همین دلیل باید رطوبت آن را به‌طور کامل گرفت تا مانع خشک شدن پوست بدن شده و پوست لطافت خود را از دست ندهد. یکی از مزایای این حوله‌ها شخصی بودن آن است به همین دلیل هر کدام از حوله‌ها، سایز متفاوتی دارند پس برای استفاده افراد دیگری مناسب نیستند.

از دیگر مزایای این حوله می‌توان به استفاده راحت آن اشاره کرد. شاید برای شماهم اتفاق افتاده باشد که بعد از حمام به دلیل خیس بودن موهای سر و پوست بدن تمایلی به پوشیدن لباس نداشته باشید. با استفاده از این حوله‌ها می‌توانید بعد از حمام، بدون مزاحمت به تمام کارهای خود برسید و زمانی که احساس کردید پوست شما رطوبت خود را از دست داده اقدام به پوشیدن لباس کنید.

ویژگی حوله‌ تن پوش خوب

به دلیل شخصی بودن این حوله و ارتباط مستقیم آن با پوست بدن، بهتر است قبل خرید آن با ویژگی‌های یک حوله تن پوش اصل خوب آشنا باشید. این حوله در واقع بخشی از وسایل بهداشتی برای بدن محسوب می‌شود به این علت باید در تهیه انواع حوله‌ها نهایت دقت را به خرج داد. قیمت حوله تن پوش اصل یکی از فاکتورهای مهم در خرید این کالا است که باید به آن توجه کرد.

لطافت و نرمی

یک حوله خوب باید فارغ از جنسی که دارد نرم ولطیف باشید چون به‌صورت مستقیم با پوست در ارتباط است. اگر سطح حوله نرمی لازم را نداشته باشد در هنگام استفاده علاوه بر این که حس خوبی را منتقل نمی‌کند، ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلات پوستی نیزگردد. در رابطه با لطافت حوله‌ها، حتما به جنس آن توجه کنید چون برخی از حوله‌های تن پوش بعد از یک بار شست‌وشو نرمی بافت خود را از دست می‌دهند.

قدرت جذب

یکی از ویژگی‌های مهم برای خرید حوله تن پوش، قدرت جذب آن حوله باتوجه به الیاف آن است. جنس حوله باید طوری باشد که بتواند تمام آب موجود در سطح بدن را به خوبی جذب کرده و رطوبت را دفع کند. اگر حوله توانایی خوبی در جذب آب نداشته باشد، ممکن است منجر به پایین آمدن دمای بدن بعد از حمام کردن شود.

دوام و مقاومت

طبیعتا قبل از خرید هر کالایی باید به مرغوب بودن جنس آن توجه کرد تا ارزش هزینه‌ای که بابت آن می‌پردازیم را داشته باشد. برای تهیه حوله علاوه بر ویژگی‌های عمومی آن برای پوست، باید دوام آن را نیز در نظر گرفت. چون این حوله‌ها به‌طور مداوم آب را به خود جذب کرده و سپس خشک می‌کنند. جنس آن‌ها باید به گونه‌ای باشد که با استفاده زیاد، کیفیت و کارآیی خود را از دست ندهد. با خرید حوله تن پوش ترک می‌توانید از یک حوله تا مدت‌ها بدون نگرانی استفاده کنید چون این حوله‌ها از کیفیت بالایی برخوردارند.

انواع حوله‌ تن پوش

حوله‌های تن پوش، بنا به جنسی که دارند در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های مختص به خود را دارند. در ادامه انواع این حوله‌ها را به همراه ویژگی هرکدام، مورد بررسی قرار خواهیم داد تا برای خرید حوله تن پوش، انتخاب مناسبی داشته باشید.

حوله پنبه‌ای: معروف‌ترین نوع حوله پالتویی یا تن پوش که در بازار موجود است، حوله پنبه‌ای است. این حوله‌ها بخاطر جنس پنبه‌ای خود، قدرت جذب خیلی بالایی دارند و از جمله حوله‌های لطیف محسوب می‌شوند.

حوله بامبو: این حوله بهترین گزینه برای کسانی است که پوست حساسی دارند؛ چون جنس این حوله از بامبو است. بامبو حاوی مواد آنتی باکتریال و ضد حساسیت می‌باشد و به همین دلیل مناسب کسانی است که حساسیت و آلرژی دارند.

حوله ابریشم و ساتن: گران‌ترین حوله‌های تن پوش الیافی از جنس ابریشم و ساتن هستند. این حوله ها معمولا نازک و ظریف هستند، فوق العاده زیبا و شیک می باشند.

نحوه شست و شو

رطوبت، گرما و اکسیژن موجود در بین الیاف حوله که از بدن جذب می‌شوند، محیط ایده آلی را برای رشد و نمو انواع باکتری‌ها مهیا می‌کند، به همین علت برای جلوگیری از بیماری و ناراحتی‌های پوسی توصیه شده که پس از سه بار استفاده، حوله تن پوش باید شسته شود. برای شستن این حوله‌ها نکاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید.

  • سعی کنید حوله ها را در دمای ۳۰ تا ۶ درجه سانتی گراد و با مواد شوینده ملایم شست‌وشو دهید تا نرمی و لطافت آن‌ها حفظ شود.
  • فراموش نکنید که مواد شوینده ی حوله‌های رنگی و سفید با هم فرق می‌کنند و برای هرکدام باید از مواد شوینده مختص به خود استفاده کرد.
  • حوله های پالتویی را به‌صورت جداگانه در ماشین لباس‌شویی قرار دهید تا به بافت حوله آسیبی وارد نشود و رنگ لباس‌های دیگر را به خود جذب نکند.
  • برای اینکه عمل‌کرد و کارآیی حوله مختل نشود و حوله طی استفاده زیاد کیفیت خود را از دست ندهد، سعی کنید حتما از مواد شوینده با خاصیت نرم کنندگی استفاده کنید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع حوله‌های تن پوش می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی کالای خواب و حوله اواریا به آدرس اینترنتی evarya.com مراجعه نمایید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.