تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
کد خبر : 786

مرگ ۱۸۰۰ آمریکایی بر اثر ابتلاء به آنفولانزا

مرگ ۱۸۰۰ آمریکایی بر اثر ابتلاء به آنفولانزا

مرگ ۱۸۰۰ آمریکایی بر اثر ابتلاء به آنفولانزا بنا بر اعلام “مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری” آمریکا، تاکنون بیش از ۱۸۰۰ نفر از مردم این کشور بر اثر ابتلاء به بیماری آنفولانزا جان خود را از دست داده‌اند. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بنا بر اعلام “مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری” در آمریکا، تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر از مردم این کشور بر اثر ابتلاء به بیماری آنفولانزا جان خود را از دست داده‌اند.
پایگاه خبری “دیلی میل” در گزارشی نوشت، براساس اعلام این مرکز رسمی، حداقل ۳.۷ میلیون نفر از مردم این کشور به آنفولانزا مبتلا شده و ۳۲ هزار نفر نیز به دلیل این بیماری در بیمارستان بستری شده‌اند.
به علاوه طی هفته اخیر ۱۲ کودک بر اثر ابتلا به آنفولانزا جان خود را از دست داده اند، این آمار نسبت به هفته گذشته ۵ نفر افزایش یافته است.
کارشناسان با توجه به شیوع موج شدید آنفولانزا در این کشور نسبت به وقوع خطری بزرگ در آمریکا هشدار داده و امسال را سال خطرناکی برای شهروندان خوانده‌اند؛ براساس گزارش این مرکز، بیماری آنفولانزا در ۱۹ ایالت آمریکا بسیار شایع شده‌است که در ا..

مرگ ۱۸۰۰ آمریکایی بر اثر ابتلاء به آنفولانزا

بنا بر اعلام "مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری" آمریکا، تاکنون بیش از ۱۸۰۰ نفر از مردم این کشور بر اثر ابتلاء به بیماری آنفولانزا جان خود را از دست داده‌اند.

مرگ 1800 آمریکایی بر اثر ابتلاء به آنفولانزا – اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بنا بر اعلام "مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری" در آمریکا، تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر از مردم این کشور بر اثر ابتلاء به بیماری آنفولانزا جان خود را از دست داده‌اند.

پایگاه خبری "دیلی میل" در گزارشی نوشت، براساس اعلام این مرکز رسمی، حداقل ۳.۷ میلیون نفر از مردم این کشور به آنفولانزا مبتلا شده و ۳۲ هزار نفر نیز به دلیل این بیماری در بیمارستان بستری شده‌اند.

به علاوه طی هفته اخیر ۱۲ کودک بر اثر ابتلا به آنفولانزا جان خود را از دست داده اند، این آمار نسبت به هفته گذشته ۵ نفر افزایش یافته است.

کارشناسان با توجه به شیوع موج شدید آنفولانزا در این کشور نسبت به وقوع خطری بزرگ در آمریکا هشدار داده و امسال را سال خطرناکی برای شهروندان خوانده‌اند؛ براساس گزارش این مرکز، بیماری آنفولانزا در ۱۹ ایالت آمریکا بسیار شایع شده‌است که در این میان "پورتوریکو" بیشترین میزان مبتلاء را به خود اختصاص داده است.

بنابر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در آمریکا، ویروس آنفولانزا در ایالت‌های این کشور بیش از دیگر ویروس‌ها افزایش و شیوع یافته است؛ به علاوه شیوع آنفولانزا نوع B نیز به شدت در حال تهدید کودکان بوده و شیوع آن در این بازه زمانی از سال بسیار عجیب است.

قاره آمریکا ,

قاره آمریکا ,

آخرین آمار رسمی مرگ و میر ناشی از آنفولانزاافزایش ۶ درصدی مرگ و میر در بین جمعیت شاغل آمریکاابتلا به "سفلیس" در آمریکا از "ایدز" پیشی گرفت/افزایش مرگ‌ومیر نوزادان مادران مبتلا به سفلیسآمریکا تهی از درون| چالش جدی مردم برای پرداخت هزینه‌های سلامت

انتهای‌پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.