تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 72864

مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری با ۹۰۰ اسب بخار از راه می‌رسد

مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری با ۹۰۰ اسب بخار از راه می‌رسد

مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری با ۹۰۰ اسب بخار از راه می‌رسدمرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری، یک شاسی بلند آلمانی کلکسیونی با ۹۰۰ اسب بخار قدرت است که چهره‌ی تهاجمی یک SUV را به رخ همه می‌کشد و یک ویژگی منح..

مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری با ۹۰۰ اسب بخار از راه می‌رسد

مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری، یک شاسی بلند آلمانی کلکسیونی با ۹۰۰ اسب بخار قدرت است که چهره‌ی تهاجمی یک SUV را به رخ همه می‌کشد و یک ویژگی منحصر به فرد هم دارد!

به نظر می‌رسد که کوروش منصوری به مرسدس بنز G کلاس، علاقه زیادی داشته باشد. در ماه گذشته، تیونینگ یکی از این شاسی بلندهای زیبا را در قامت رنگ آبی دیده بودیم اما این بار منصوری قصد دارد تا چهره‌ی ترسناک و مافیایی جی کلاس را به صحنه بیاورد. در ادامه به تمامی زوایای این خودرو، نگاهی خواهیم داشت و در انتها، به سراغ داستان عجیب طراحی کابین آن خواهیم رفت.

فهرست مطالب:

  • مشخصات فنی و پیشرانه‌ی قدرتمند V8
  • تغییرات ظاهری گسترده و بدنه‌ی سیاه رنگ
  • کابین سردردی و مملو از رنگ نارنجی
  • کلکسیونی بودن مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری و داستان عجیب رنگ کابین

نگاهی به مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری

این SUV گردن کلفت که با نام “Gronos Evo S P900” معرفی شده است، آخرین ایده‌ی منصوری از یک شاسی بلند آلمانی محسوب می‌‍شود.

مشخصات فنی و پیشرانه‌ی قدرتمند V8

مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری

در زیر کاپوت این خودرو، با همان پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی تویین توربو شارژ ۴.۵ لیتری معروف G کلاس رو به رو هستیم که به لطف بهبودهای منصوری، قدرت آن به ۹۰۰ اسب بخار افزایش پیدا کرده است و می‌تواند حدود ۱۲۰۰ نیوتن متر گشتاور را به تمامی چرخ‌های خودرو منتقل کند. البته منصوری در مورد حداکثر سرعت شاسی بلند جدید خود صحبتی نکرده است اما گفته می‌شود که شتاب ۰-۱۰۰ آن به کمتر از ۴.۵ ثانیه می‌رسد.

تغییرات ظاهری گسترده و بدنه‌ی سیاه رنگ

مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری

مرسدس بنز G کلاس، همیشه نماد خودروهای مافیایی بوده است پس منصوری هم ترجیح داده تا آن رویِ مافیایی آن را به روی صحنه بیاورد. در بدنه‌ی این خودرو، از رنگ سیاه اختصاصی منصوری استفاده شده است که در کنار رگه‌هایی از رنگ نارنجی، یک تضاد زیبا را خلق کرده است. این رنگ نارنجی را می‌توانید در لوگو منصوری، کالیپرهای ترمز، مهره‌ی اصلی رینگ، نوارهای ال ای دی سقفی، قسمتی از در پوشِ محافظ لاستیک زاپاس و اسپویلر سقفی عقب، مشاهده کنید.

مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری

از آن جایی که فیبر کربن، جزو موادی محسوب می‌شود که همیشه به مقدار فراوان در کارگاه منصوری یافت می‌شود، پس طراحان ترجیح داده‌اند تا از آن به مقدار کافی استفاده کنند. قطعاتی مثل قسمت هواکش سپر جلو، دیفیوزر جلو، پوشش خارجی رینگ‌ها، دریچه‌های هوای کناری و عقبی، دستگیره‌های درب خودرو، اسپویلر سقفی، محافظ زاپاس، قسمتی از کاپوت و آینه‌های بغل، به طور کامل از نوعی خاصی از فیبر کربن ساخته شده است که نسبت به فیبر کربن‌های معمولی بازار، طرح کاملا متفاوتی دارند.

مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری

در ادامه به رینگ‌های مشکی ۷ پره‌ی ۱۸ اینچی می‌رسیم که در کنار شیشه‌های دودی و اگزوزهای مشکی دو کاناله، نمای کناری خودرو را به شدت جذاب کرده‌اند.

کابین سردردی و مملو از رنگ نارنجی

مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری

اتاق مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری دقیقا همان جایی است که به ما ثابت می‌کند تا دوباره، جمله‌ی معروف «هیچ چیزی کامل نیست» را به یاد بیاوریم. ترکیب رنگ نارنجی با آجری تیره، دقیقا همان چیزی است که می‌‎تواند تمام تلاش‌های مرسدس را از بین ببرد و ای کاش که طراحان منصوری برای این قسمت، از رنگ‌های طیف تیره یا خود مشکی استفاده می‌کردند. ولی استفاده از این رنگ، یک دلیل مهم دارد که در انتهای مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.

مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری

اما اجازه دهید تا از موضوع رنگ عبور کنیم تا به به نمایشگرهای دوال اسکرین ۱۱ اینچی برسیم که در کنار قاب فیبر کربن زیبا، نمای کابین را به شدت جذاب کرده‌اند. همچنین قطعات فیبر کربن در قسمت‌هایی مثل دستگیره‌ی داشبورد برای سرنشین جلو و دریچه‌های هوا هم دیده می‌شوند. در پایان به فرمان زیبای مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری می‌رسیم که به لوگوی جذاب این برند، آراسته شده است.

مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری

در پایان، شاهد ترکیبی از رنگ سفید و نارنجی هستیم که بر روی روکش‌های درب خودرو و قسمتی از کنسول وسط آن، کشیده شده است. پس می‌توان گفت که با یک اتاق مشکی، نارنجی و سفید طرف هستیم؛ عجب ترکیب رنگی!

کلکسیونی بودن مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری و داستان عجیب رنگ کابین

مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری

به سرعت از موضوع قیمت این خودرو عبور می‌کنیم چرا که قیمت هیچ کدام از محصولات منصوری، به صورت عمومی اعلام نمی‌شود و فقط مالکین پولدار آن‌ها می‌توانند با نشان دادن پرینت حساب بانکی خود، به پروسه خرید این خودروهای تیونیگ شده وارد شوند.

مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری

اما حدس زدن قیمت مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری هم اصلا کار راحتی نخواهد بود چرا که از این شاسی بلند زیبا، فقط ۱۰ نسخه تولید خواهد شد که در حال حاضر تمامی آن‌ها، پیش فروش شده‌اند. پس می‌توان گفت که شاسی بلند “Gronos Evo S P900″، یک خودرو کاملا کلکسیونی است!

مرسدس بنز G63 تیونینگ منصوری

اما داستان رنگ عجیب کابین این خودرو چیست و کدام انسان بی سلیقه‌ای حاضر است تا سوار این خودرو شود؟ بهتر از زاویه دیگری به این موضوع نگاه کنیم، چرا که تمامی ۱۰ نسخه‌ی آن، برای شیخ‌های پولدار خاورمیانه و کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس آماده شده‌اند و ترکیب این رنگ با بدنه‌ی مشکی، یکی از ترکیب‌های مورد علاقه‌ی افراد ثروتمند این مناطق محسوب می‌شود.

جذاب‌ ترین محصولات تیم تیونینگ منصوری:

مرسدس بنز AMG G 63 تیونینگ منصوری با رنگ آبی معرفی شد

شگفت‌انگیز ترین کیت‌های تیونینگ منصوری برای سال ۲۰۲۲

مدل جدید مرسدس G واگن منصوری فقط برای ثروتمندان اماراتی ساخته شده

بنتلی بنتایگا تیونینگ منصوری، به سریع‌ترین شاسی بلند انگلیسی تبدیل می‌شود + ویدئو

شاهکارهای جدید تیونر ایرانی؛ بنتلی Flying Spur و فراری F8 اسپایدر با تیونینگ منصوری + ویدیو

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.