تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر : 596611

مراقبت از کف: سطوح را با استفاده از یک سوییپر تمیز کنید

مراقبت از کف: سطوح را با استفاده از یک سوییپر تمیز کنید

مراقبت از کف یک موضوع بسیار مهم برای محیط‌هایی که هر روز افراد زیادی از آن بازدید می‌کنند، مانند مراکز خرید، بیمارستان‌ها، بنادر، فرودگاه‌ها، صنایع، ایستگاه‌ها، مدارس، مغازه‌ها، رستوران‌ها و دفاتر است. سوییپر یکی از دستگاه هایی است که به این مهم می تواند کمک کند رفت و آمد مداوم می‌تواند تجمع و انتقال گرد

مراقبت از کف یک موضوع بسیار مهم برای محیط‌هایی که هر روز افراد زیادی از آن بازدید می‌کنند، مانند مراکز خرید، بیمارستان‌ها، بنادر، فرودگاه‌ها، صنایع، ایستگاه‌ها، مدارس، مغازه‌ها، رستوران‌ها و دفاتر است. سوییپر یکی از دستگاه هایی است که به این مهم می تواند کمک کند

رفت و آمد مداوم می‌تواند تجمع و انتقال گرد و غبار، خاک و زباله از بیرون را افزایش دهد و کف را در مدت زمان کوتاهی کثیف و ناایمن کند. برای از بین بردن سریع و بدون زحمت انواع کثیفی‌ها، استفاده از ابزارهای مناسب مانند ‌سوییپرها مهم است. این دستگاه قابلیت جمع آوری انواع آلودگی از گرد و غبار گرفته تا زباله های درشت را دارد و هم چنین هم برای استفاده در فضاهای مسقف و هم برای استفاده در فضاهای رو باز مناسب است.

‌سوییپر صنعتی یا حرفه‌ای چیست؟

سوییپر یک ابزار تمیز کننده حرفه‌ای است که با استفاده از برس‌ها و سیستم جارو برقی موجود در داخل آن، همه نوع کثیفی مانند گرد و غبار و زباله را از بین می‌برد. برای هر نوع سطحی مانند کف،  بتن، آسفالت، پلاستیک، مواد ارتجاعی و موارد دیگر مناسب است و امکان تمیز کردن ایمن و سریع را حتی برای چندین بار در روز دارد.

‌سوییپرها به دو مدل اصلی تقسیم می‌شوند:

سوییپر دستی: اندازه کوچک و با ساختار جمع و جور، که دارای قدرت مانور فوق العاده است. این ویژگی‌ها آنها را برای تمیز کردن فضاهای کوچکتر یا فضاهایی با حضور متراکم مبلمان مانند مدارس، ادارات، مغازه‌ها و همه مناطقی که در غیر این صورت دسترسی به آنها دشوار است، عالی می‌کند.

مراقبت از کف: سطوح را با استفاده از یک سوییپر تمیز کنید

سوییپر خودرویی یا سوییپر سرنشین دار: اپراتور روی یک صندلی ارگونومیک راحت بالای دستگاه می‌نشیند. این دستگاه نسبت به سوییپر دستی عملکرد بالاتری برای تمیز کردن مناطق بزرگ مانند انبارها، کارخانه‌ها، بنادر، فرودگاه‌ها، مراکز خرید، پارکینگ‌ها، مراکز لجستیکی و صنایع دارد.

مراقبت از کف: سطوح را با استفاده از یک سوییپر تمیز کنید

یک سوییپر چگونه ساخته می‌شود؟

هر سوییپر دارای یک سیستم جارو، مکش و فیلتر است که در داخل آن برای جمع آوری سریع گرد و غبار و زباله‌ها استفاده می‌شود. این محصول مراقبت از کف از 5 سیستم تشکیل شده است:

  • سیستم جاروکشی که از طریق 1 یا 2 برس جانبی خاک را به سمت برس مرکزی هدایت می‌کند و به این ترتیب گرد و غبار و زباله را جمع می‌کند. اگر سیستم تخلیه در جلوی برس مرکزی باشد، به آن “جاروی مستقیم” و اگر در پشت قرار داشته باشد، به آن “جاروی غیر مستقیم” می گویند.
  • سیستم ساکشن که با ایجاد یک فرو رفتگی زباله را به داخل ظرف مکش می‌کند.
  • سیستم فیلتر، که می‌تواند از نوع کارتریج، کیسه یا پانل باشد. هوا پس از فیلتر شدن مجدداً در محیط آزاد می‌شود. علاوه بر این، در مدل‌های Lavor یک لرزاننده فیلتر وجود دارد که می‌تواند به صورت دستی یا مستقل کار کند، این به غشاء اجازه می‌دهد تا از بقایای گرد و غبار بریده شده خود تمیز شود.
  • ظرف زباله، که زباله‌ها در آن جمع آوری می‌شود.
  • سیستم تخلیه، که برای تمیز کردن دستی یا مستقل مخزن زباله / محفظه استفاده می‌شود.

 

مراقبت از کف: سطوح را با استفاده از یک سوییپر تمیز کنید

برس‌های کناری زباله‌ها را جمع آوری کرده و به سمت برس مرکزی هدایت می‌کنند. در اینجا، یک توربین مواد را مکش می‌کند: قسمت جامد به داخل سطل زباله ختم می‌شود، قسمت غبارآلودتر در داخل سیستم فیلتر. در سوییپر خودرویی تمام اقدامات به طور مستقل انجام می‌شود، مداخله اپراتور محدود به کار با خودرو و احتمالاً فعال کردن سیستم تخلیه و لرزاننده فیلتر است.

مراقبت از کف: کدام ‌سوییپر را انتخاب کنیم؟

استفاده از ابزار مخصوص نظافت حرفه‌ای از نظر صرفه جویی در هزینه و زمان یک مزیت برتر است. برای اینکه همیشه بهترین نتیجه را به دست آورید، انتخاب جاروی مناسب برای نیازهای خود، ارزیابی اندازه و ویژگی‌های فضایی که قرار است تمیز شود، زمان کاری که باید به فعالیت اختصاص داده شود و دفعات استفاده بسیار مهم است.

برای مناطق کوچک، استفاده از یک جارو جمع و جور و دستی ضروری است، که می‌تواند در فضاهای باریک از جمله فضاهایی که در آن مبلمان، میز، صندلی، و اثاثیه در هر اندازه‌ای وجود دارد، کار کند. در این مورد ترجیح داده می‌شود که مدل «دستی» را انتخاب کنید که تمام قابلیت‌هایی را که برای نظافت روزانه‌تان نیاز دارید، ارائه می‌دهد.

مراقبت از کف: سطوح را با استفاده از یک سوییپر تمیز کنید

یک سوییپر صنعتی عالی برای دفاتر، مدارس، مغازه‌ها و بیمارستان‌ها SW 700 ET است که مجهز به دسته خوابیده و باتری قابل شارژ است. از مزایای این مدل می‌توان به لرزش گیر برقی، برس کناری مکانیکی، سیستم تنظیم فشار با برس مرکزی، کلید خاموش کننده مکش و آزادسازی سریع برس اصلی اشاره کرد.

توصیه می‌شود که برای صنایع، مراکز خرید، فرودگاه‌ها، بنادر، کارگاه‌های ساختمانی و تمام محیط‌های بزرگ، سوییپر خودرویی یا سرنشین دار انتخاب کنید. این دستگاه بدون خسته کردن اپراتور، امکان تمیز کردن فضا را در کمترین زمان ممکن فراهم می‌سازد. سوییپر حرفه‌ای SWL R1000 ابزاری ایده آل برای تمیز کردن مناطق وسیع است. سطح فیلتر بزرگ تقسیم شده به 6 فیلتر، سیستم بلند کردن پدال صاف، سیستم مکش جلو، صندلی قابل تنظیم و سیستم ایمنی که به اپراتور ارائه می‌کند. برس مرکزی، دو برس کناری و فیلتر کارتریج کاغذ همراه اجزای اصلی دستگاه SWL R1000. هستند.

 

مراقبت از کف: سطوح را با استفاده از یک سوییپر تمیز کنید

 

منبع : https://blog.lavor.com/en/floor-care-clean-floors-using-a-professional-sweeper

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.