تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر : 70557

مراسم E3 2022 به طور کامل لغو شد

مراسم E3 2022 به طور کامل لغو شد

مراسم E3 2022 به طور کامل لغو شدمسئولان برگزاری مراسم E3 2022 اعلام کرده‌اند امسال هیچ‌گونه فعالیت آنلاین یا حضوری نخواهند داشت و در سال آینده با قدرت و در ساختاری متفاوت E3 را برگزار خواهند کرد.
سال ..

مراسم E3 2022 به طور کامل لغو شد

مسئولان برگزاری مراسم E3 2022 اعلام کرده‌اند امسال هیچ‌گونه فعالیت آنلاین یا حضوری نخواهند داشت و در سال آینده با قدرت و در ساختاری متفاوت E3 را برگزار خواهند کرد.

سال ۲۰۲۰ به خاطر دنیاگیری کروناویروس مراسم E3 برگزار نشد و سال گذشته تنها به صورت مجازی شاهد برگزاری این رویداد بودیم. امسال اغلب بازیکنان انتظار داشتند به دنبال افزایش میزان واکسیناسیون در سراسر جهان E3 2022 به طور کامل و حضوری برگزار شود، اما این‌طور که پیداست افزایش ابتلاء به سویه‌های جدید کرونا در آمریکا باعث شده این مراسم حتی به صورت آنلاین و مجازی نیز برگزار نشود.

همچنین مطالعه کنید:

بازی های موبایلی چند نفره پیشنهادی گجت نیوز برای دورهمی‌های نوروز ۱۴۰۱

مسئولان برگزاری مراسم E3 2022 در بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند: «ما تمام انرژی و منابع خود را صرف ارائه یک تجربه فیزیکی و دیجیتالی احیا شده از E3 در تابستان آینده خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظریم تا E3 را در سال ۲۰۲۳ به طور زنده و حضوری از لس آنجلس به طرفداران‌مان در سراسر جهان ارائه دهیم.»

در سال‌های اخیر کمپانی‌های سونی، مایکروسافت، EA و حتی یوبی‌سافت در مراسم‌هایی جداگانه به معرفی برنامه‌ها و بازی‌های جدید خود پرداخته‌اند. به همین خاطر تا حدودی از اهمیت E3 کاسته شده است، اما همچنان از این رویداد به عنوان مهم‌ترین گردهمایی دنیای بازی‌های ویدیویی یاد می‌شود. در نتیجه برگزار کنندگان E3 قصد دارند امسال از برگزاری این مراسم صرف نظر کنند تا سال آینده با دست پر و پوشش رسانه‌ای گسترده دوباره مورد توجه تمام بازیکنان و بازی‌سازان قرار بگیرند.

منبعGamingboltمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.