تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
کد خبر : 51515

مراسم رونمایی از سامانه هوشمند نیکاتک برگزار شد

مراسم رونمایی از سامانه هوشمند نیکاتک برگزار شد

مراسم رونمایی از سامانه نیکاتک، با حضور مهندس هرمز عطائی، مدیر عامل و خانواده بزرگ شرکت نیکاتک برگزار شد. به گزارش خبرنگار اقتصادی کافه دانش٬ مراسم رونمایی از سامانه نیکاتک، در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بانک٬ بیمه٬ و بورس٬ عصر امروز پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ ٬ با حضور مهندس هرمز عطائی مدیر عامل …

مراسم رونمایی از سامانه نیکاتک، با حضور مهندس هرمز عطائی، مدیر عامل و خانواده بزرگ شرکت نیکاتک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی کافه دانش٬ مراسم رونمایی از سامانه نیکاتک، در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بانک٬ بیمه٬ و بورس٬ عصر امروز پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ ٬ با حضور مهندس هرمز عطائی مدیر عامل شرکت نیکاتک٬ مسئولین٬ متخصصان حوزه اقتصاد و فناوری و خانواده بزرگ شرکت نیکاتک٬ در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

در این مراسم با حضور میهمانان حاضر، پیرامون چگونگی کار با سامانه و خدمات هوشمند یکپارچه نیکا تک٬ توضیحاتی توسط طراح و مبتکر این سامانه٬ مهندس قاسمی به سمع و نظر حضار رسید.

بنا به این گزارش٬ سامانه بزرگ نیکاتک٬ هزاران خدمت را برای رفاه مردم کشورمان در نظرگرفته که به مرور زمان٬ ارائه خواهد شد.شایان ذکر است٬ بازدید از غرفه خدمات هوشمند یکپارچه «نیکا تک» در سالن ۳۸ نمایشگاه٬ با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برای متخصصین، پژوهشگران، نمایندگان و پرسنل نیکاتک، علاقمندان و دوستان و همکاران طرف قرارداد نیکا تک مرتبط مقدور می باشد.

گفتنی است٬ سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بانک٬ بیمه و بورس٬ از ۱۸الی ۲۱ خردادماه ۱۴۰۰ و از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۸:۰۰  در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران٬ آماده پذیرایی از عموم علاقمندان است.

خبرنگار: کوروش جم

بخش نمایشگاه

بخش رونمایی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.