تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
کد خبر : 59072

مدیرعامل فراری نیسان ، این شرکت را کسل‌کننده و سطح پایین خطاب کرد!

مدیرعامل فراری نیسان ، این شرکت را کسل‌کننده و سطح پایین خطاب کرد!

مدیرعامل فراری نیسان ، این شرکت را کسل‌کننده و سطح پایین خطاب کرد!مدیرعامل فراری نیسان در اظهارنظری جنجالی عنوان کرد این شرکت خودروسازی ژاپنی کسل‌کننده شده و نسبت به گذشته در سطح بسیار پایینی قرار دار..

مدیرعامل فراری نیسانمدیرعامل فراری نیسان ، این شرکت را کسل‌کننده و سطح پایین خطاب کرد!

مدیرعامل فراری نیسان در اظهارنظری جنجالی عنوان کرد این شرکت خودروسازی ژاپنی کسل‌کننده شده و نسبت به گذشته در سطح بسیار پایینی قرار دارد.

کارلوس گون، مدیرعامل سابق نیسان در سال ۲۰۱۹ به دلیل سوءاستفاده‌های مالی به حبس خانگی درآمد و پس از مدتی به زادگاهش در لبنان فرار کرد. وی از زمان فرار خود تا به امروز با هدف تخریب نیسان و شرکای آن ادعاهای جنجالی را مطرح کرده است. اکنون در حالی که خبرهای غیررسمی از وجود اختلاف در میان سه شاخه اصلی اتحاد رنو-نیسان (رنو، نیسان و میتسوبیشی) حکایت دارند، کارلوس گون مجددا به تخریب نیسان پرداخته است.

اظهارنظر جنجالی مدیرعامل فراری نیسان

مدیرعامل فراری نیسان مدتی قبل با انتشار کتابی اختلاف‌های میان سه شرکت بزرگ حاضر در اتحاد رنو نیسان را تشریح کرد. وی در بخشی از این کتاب تحت عنوان اتحادهای شکسته عنوان کرد مدیران ژاپنی بر این باور بودند میان نیروهای ژاپنی و فرانسوی در این اتحاد تعادلی برقرار نیست و دولت فرانسه قصد داشت از اتحاد رنو و نیسان سهم بیشتری را کسب کند.

کارلوس گون به تازگی نیز طی مصاحبه‌ای عنوان کرد اکنون دستاوردهای ۱۹ ساله مدیریت او در اتحاد رنو نیسان نابود شده است. وی تاکید کرد نیسان در حال حاضر یک شرکت کسل‌کننده است که تلاش‌های آن برای کسب جایگاه اصلی خود ناموفق بوده و اکنون در شرایطی همانند پیش از عضویت در اتحاد با رنو قرار دارد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.