تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۰۹
کد خبر : 70320

مدیران خودرو بی سروصدا فروش فونیکس تیگو ۷ پرو را اواخر اسفند ۱۴۰۰ شروع کرده است + قیمت و شرایط

مدیران خودرو بی سروصدا فروش فونیکس تیگو ۷ پرو را اواخر اسفند ۱۴۰۰ شروع کرده است + قیمت و شرایط

مدیران خودرو بی سروصدا فروش فونیکس تیگو ۷ پرو را اواخر اسفند ۱۴۰۰ شروع کرده است + قیمت و شرایطمدیران خودرو از اسفند ماه ۱۴۰۰ فروش فونیکس تیگو ۷ پرو را آغاز کرده و قیمت و شرایط فروش این خودرو را در نما..

مدیران خودرو بی سروصدا فروش فونیکس تیگو ۷ پرو را اواخر اسفند ۱۴۰۰ شروع کرده است + قیمت و شرایط

مدیران خودرو از اسفند ماه ۱۴۰۰ فروش فونیکس تیگو ۷ پرو را آغاز کرده و قیمت و شرایط فروش این خودرو را در نمایندگی ها اعلام کرده‌اند.

در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ شرکت مدیران خودرو با برخی مسائل رو به رو شد و برنامه‌های آن با تأخیر مواجه شدند. به همین خاطر فروش فونیکس تیگو ۷ در آخرین روزهای سال گذشته صورت پذیرفت.

فروش فونیکس تیگو ۷ پرو آغاز شده!

همان‌طور که احتمالا می‌دانید در بهمن ماه ۱۴۰۰ فروش تیگو ۸ پرو از سوی سازمان حمایت ممنوع اعلام شد. دلیل ممنوعیت فروش این خودرو قیمت گذاری بالای آن بود. این موضوع باعث شد تا برنامه‌های مدیران خودرو برای فروش محصولاتش به تأخیر بیفتد. اکنون آن طور که برخی از نمایندگی‌های مجاز این کمپانی تبلیغات کرده‌اند به نظر می‌رسد که فروش فونیکس تیگو ۷ پرو آغاز شده است.

فروش فونیکس تیگو 7 پرو

قیمت خودروی مذکور یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان اعلام شده و از اسفند ماه سال گذشته هم فروش نقدی و هم اقساطی آن شروع شده و قرار است ظرف مدت ۴۵ روز کاری خودرو تحویل مشتریان داده شود. احتمال می‌دهیم که فروش و تحویل تیگو ۷ پرو به مشتریان زودتر از آنچه گفته شده انجام شود چرا که سال پیش تولید انبوه این خودرو آغاز شده است.

شاید درباره قیمت گذاری فونیکس تیگو ۷ پرو نیز شبهه ایجاد شود و سوال پیش بیاید که آیا قیمت این خودرو معقول است؟ باید بگوییم که در مقام مقایسه با خودروی با کیفیتی چون کی ام سی کی ۷، محصول مدیران خودرو از شرایط خوبی برخوردار است. البته این خودرو متاسفانه امکاناتی نظیر رادارهای نقطه کور، اخطار خروج از خط و… ندارد و همین عامل می‌تواند مشتریان را جذب سایر رقبا کند.

مدتی پیش مدیران خودرو اعلام کرد که در محصولات جدید خود از سیستم آداس (ADAS) بهره خواهد گرفت اما اکنون می‌بینیم که این سیستم در تیگو ۷ پرو به کار نرفته است. پیشرانه این محصول ۱.۵ لیتری توربوشارژ و محصول شرکت ACTECO است و هم اکنون در رقیب این خودرو یعنی بهمن فیدلیتی پرایم نیز استفاده شده است.

فروش فونیکس تیگو 7 پرو

پیشرانه مذکور قادر به تولید حداکثر ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور است و نوع گیربکس آن بر خلاف مدل‌های قبلی، گیربکس ۹ سرعته مجازی است. در نسخه‌های قبلی از گیربکس DCT خشک استفاده می‌شد اما اکنون چری تصمیم به تغییری اساسی گرفته است.

از جمله آپشن‌ها و امکاناتی که این خودرو در ایران دارد می‌توان به ترین چرمی صندلی‌ها، شارژر وایرلس یا بی‌سیم، آمپر دیجیتالی، سر دنده الکتریکی، لمسی بودن بخش تنظیم تهویه مطبوع، تهویه مطبوع دو کاناله به همراه دریچه مخصوص ردیف دوم، تنظیم صندلی‌های راننده و سرنشین جلو برقی به همراه گرم کن، حسگر هشدار موانع در عقب و جلو خودرو، جک برقی صندوق عقب، ترمز دستی برقی و اتوهلد، سامانه کنترل خودرو در سراشیبی، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، فرمان دی کات، مانیتور ۱۰ اینچی، آینه‌ها به صورت تاشو برقی، سنسورهای نور و باران، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، ۶ ایربگ ایمنی، سقف پانورامیک و دوربین ۳۶۰ درجه.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.