تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر : 63506

مدیران خودرو با برگزاری مراسمی به طور رسمی از برند فونیکس رونمایی کرد

مدیران خودرو با برگزاری مراسمی به طور رسمی از برند فونیکس رونمایی کرد

مدیران خودرو با برگزاری مراسمی به طور رسمی از برند فونیکس رونمایی کرد روز گذشته شرکت مدیران خودرو با برگزاری یک مراسم به طور رسمی از برند فونیکس رونمایی کرد. محصولات لوکس و جدید چری از این ..

مدیران خودرو با برگزاری مراسمی به طور رسمی از برند فونیکس رونمایی کرد

روز گذشته شرکت مدیران خودرو با برگزاری یک مراسم به طور رسمی از برند فونیکس رونمایی کرد. محصولات لوکس و جدید چری از این پس با نام Fownix در بازار ایران عرضه می‌شوند.

در روز دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ شرکت مدیران خودرو مراسمی را برگزار کرد و در این مراسم که در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد شاهد رونمایی رسمی از برند لوکس و جدید این شرکت با نام فونیکس بودیم. در این مراسم، آقای جک لی، مدیرعامل شرکت و همچنین مدیران شرکت مدیران خودرو و اصحاب رسانه حضور داشتند.

برند فونیکس

قرار است برند فونیکس، جای برند چری را در ایران بگیرد. این شرکت سه خودروی جدید تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو را با برند فونیکس رونمایی کرد و این سه خودرو جذاب و لوکس به زودی روانه بازار ایران می‌شوند. همچنین محصولات میان رده شرکت چینی چری با برند ام وی ام مدیران خودرو در ایران عرضه خواهند شد.

برند فونیکس

زمان عرضه خودروهای جدید برند فونیکس در ایران

به گفته مدیران شرکت مدیران خودرو، شاسی بلند لوکس تیگو ۸ پرو در زمستان امسال عرضه می‌شود و پس از آن شاهد عرضه تیگو ۷ و تیگو ۷ پرو خواهیم بود و در سال آینده هم آریزو ۶ پرو به فروش خواهد رسید. مدیران این شرکت قول داده‌اند که سطح خدمات فروش و پس از فروش خودروهای برند فونیکس نسبت به سایر محصولات ام وی ام در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد و خودروهایی مانند تیگو ۸ پرو و تیگو ۷ پرو از گارانتی بیشتری برخوردار خواهند شد.

برند فونیکس
برند فونیکس

در حال حاضر قیمت و زمان دقیق فروش خودرو فونیکس تیگو ۸ پرو به طور رسمی مشخص نشده، اما به احتمال زیاد این شاسی بلند لوکس و جذاب با قیمت حدود ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برند فونیکس
برند فونیکس

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.