تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۴:۱۳
کد خبر : 63659

مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو معرفی شد

مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو معرفی شد

مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو معرفی شد لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۲ رونمایی شد. MateBook X Pro به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل مجهز شده است و از حداکثر ۱ ترابایت حافظه ذخیره..

مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو معرفی شد

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۲ رونمایی شد. MateBook X Pro به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل مجهز شده است و از حداکثر ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

هواوی در سال میلادی جاری از لپ تاپ میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۱ با مشخصات بسیار خوبی همچون تراشه Core i7 اینتل پرده‌برداری کرده بود و حالا نوبت رونمایی از نسخه ۲۰۲۲ این لپ تاپ با مشخصات بهبود یافته رسیده است.

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۲

هواوی میت بوک ایکس پرو 2022

لپ تاپ جدید هواوی به یک نمایشگر ۱۴.۲ اینچی مجهز شده که اندکی بزرگتر از نمونه ۱۳.۹ اینچی استفاده شده در مدل سال گذشته است. این لپ تاپ همچنین از حاشیه‌های بسیار باریکی بهره می‌برد که سبب شده‌اند نسبت صفحه به بدنه به عدد فوق‌العاده ۹۲.۵ درصد برسد.

از جزئیات نمایشگر میت بوک X پرو می‌توان به رزولوشن ۳۱۲۰ در ۲۰۸۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت و پوشش گستره رنگ P3 اشاره کرد. به گفته هواوی، این لپ تاپ از کالیبر رنگ پیشرفته ۳D Lut بهره می‌برد و توانسته تاییدیه استاندارد TÜV Rheinland برای طیف رنگ دوگانه را به دست آورد. همچنین خطای رنگ Delta E آن نیز کمتر از ۱ است.

هواوی میت بوک ایکس پرو 2022

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۲ به پردازنده‌های اینتل Core i5-1155G7 و Core i7-1195G7 در کنار ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده است و قرار است در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری فضایی و سبز زمردی در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. این لپ تاپ ۱.۳۸ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن در بیشترین حالت به ۱۵.۵ میلی‌متر می‌رسد.

هواوی در این نسل از میت بوک ایکس پرو به طراحی داخلی دستگاه نیز توجه ویژه‌ای داشته است و با استفاده از فن دوگانه و سه ورودی هوا، میزان گرمازدایی را تا ۱۰۰ درصد نسبت به قبل بهبود بخشیده است. این لپ تاپ همچنین از شارژ سریع ۳۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند که دو برابر نمونه مشاهده شده در MateBook X Pro 2021 است.

علاوه بر این‌ها، میت بوک ایکس پرو جدید از ترکپد فشاری بهره می‌برد و از ژست‌های مختلفی (از جمله Air Gesture) پشتیبانی می‌کند. برای ارائه یک تجربه صوتی مناسب نیز شاهد حضور اسپیکر‌های Sound 6 هواوی هستیم. در نهایت باید گفت که شرکت چینی تصمیم گرفته در جعبه محصول یک شارژر ۹۰ وات GaN را قرار دهد.

هواوی میت بوک ایکس پرو 2022

در رابطه با قیمت نیز باید گفت که کاربران می‌توانند با پرداخت ۱۴۹۰ دلار نسخه مجهز به تراشه Core i5 در کنار ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را خریداری کنند و برای خرید نسخه مجهز به تراشه Core i7 با ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز باید ۱۶۴۷ دلار پرداخت کنند.

همچنین در صورت تمایل به خرید لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۲ با پردازنده Core i7 در کنار ۱۶ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی باید ۱۹۶۱ دلار کنار بگذارید. این لپ تاپ از هم اکنون برای پیش خرید آماده است و از تاریخ ۱۶ دی ماه نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.