تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر : 64195

مدل جدید مرسدس G واگن منصوری فقط برای ثروتمندان اماراتی ساخته شده

مدل جدید مرسدس G واگن منصوری فقط برای ثروتمندان اماراتی ساخته شده

مدل جدید مرسدس G واگن منصوری فقط برای ثروتمندان اماراتی ساخته شده مدل جدید مرسدس G واگن منصوری به مناسبت تاسیس اولین نمایشگاه مستقل این شرکت تیونینگ در دوبی رونمایی شده است. در ادامه مشخصات..

مدل جدید مرسدس G واگن منصوری فقط برای ثروتمندان اماراتی ساخته شده

مدل جدید مرسدس G واگن منصوری به مناسبت تاسیس اولین نمایشگاه مستقل این شرکت تیونینگ در دوبی رونمایی شده است. در ادامه مشخصات آن را مشاهده کنید.

شرکت تیونینگ منصوری اخیراً اولین نمایشگاه مستقل خود را در دوبی تاسیس کرده و به همین مناسبت، از نسخه ویژه‌ای از مرسدس بنز AMG G 63 برای امارات متحده عربی رونمایی کرده است. مرسدس G واگن منصوری خودرویی ایده‌آل برای ثروتمندان اماراتی است.

مرسدس G واگن منصوری

در نمای جلو، لوگوی مخصوص امارات متحده عربی با نام Special UAE به چشم می‌خورد. مرسدس G واگن منصوری در دو رنگ طوسی و بنفش موجود است و مشاهده می‌کنیم که رنگ خودرو به سمت عقب، به مشکی متمایل می‌شود. در قسمت‌های مختلفی از این خودرو فیبر کربن شبیه به سنگ مرمر به کار رفته است. ضمناً باید به چرخ‌های فورج‌شده ۲۴ اینچی آن اشاره کرد.

منصوری در سفارشی‌سازی فضای داخلی مرسدس G واگن منصوری نیز کم نگذاشته است؛ روکش جدید برای صندلی‌ها، هدلاینر طرح ستاره، فیبر کربن فراوان و طرحی از نقشه امارات متحده عربی در پشت سری صندلی‌ها ویژگی‌های فضای داخلی این نسخه هستند.

مرسدس G واگن منصوری

مرسدس جی واگن منصوری قدرتی معادل ۸۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون‌متری را به تولید می‌رساند. این درحالی است که قدرت نسخه استاندارد مرسدس بنز AMG G 63 برابر با ۵۸۵ اسب بخار و همچنین گشتاور آن برابر با ۸۵۰ نیوتون‌متر است. قیمت این نسخه ویژه در حال حاضر مشخص نیست.

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، ثروتمندان دوبی و ابوظبی علاقه زیادی به تیونینگ دارند و منصوری نیز به این قشر پولساز کاملاً واقف است. این شرکت همچنین اخیراً نسخه‌های ویژه‌ای خیره‌کننده‌ای را از رولز رویس کولینان و لامبورگینی اوروس ارائه داده است تا پاسخگوی تقاضای شدید ثروتمندان اماراتی باشد.

نمایشگاه منصوری در دوبی

منصوری اخیراً اولین نمایشگاه مستقل خود در دوبی را تاسیس کرده و سه خودروی مذکور را نیز در آن به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه ۸۰۰ متر مربعی، تا ۲۰ خودرو را میزبانی خواهد کرد و دارای فضایی مخصوص خواهد بود که در آنجا مشتریان می‌توانند در کمال آرامش به انتخاب آپشن‌های خودروی خود بپردازند.

منبع :MercedesBlogمنبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.