تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
کد خبر : 56611

مدت زمان فیلم No Time To Die مشخص شد؛ طولانی‌ترین جیمز باند تاریخ

مدت زمان فیلم No Time To Die مشخص شد؛ طولانی‌ترین جیمز باند تاریخ

مدت زمان فیلم No Time To Die مشخص شد؛ طولانی‌ترین جیمز باند تاریخدر پی جدیدترین اخبار منتشرشده، مشخص شد که فیلم No Time To Die طولانی‌ترین عنوان در تاریخ سری پرطرفدار جیمز باند (۰۰۷) خواهد بود.
به تاز..

فیلم No Time To Dieمدت زمان فیلم No Time To Die مشخص شد؛ طولانی‌ترین جیمز باند تاریخ

در پی جدیدترین اخبار منتشرشده، مشخص شد که فیلم No Time To Die طولانی‌ترین عنوان در تاریخ سری پرطرفدار جیمز باند (۰۰۷) خواهد بود.

به تازگی مشخص شده که مدت زمان فیلم No Time To Die با بازی دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷، قرار است ۲ ساعت و ۴۳ دقیقه (۱۶۳ دقیقه) باشد. این موضوع بدین معناست که ساخته جدید کری فوکوناگا، طولانی‌ترین فیلم در مجموعه جیمز باند خواهد بود.

این امر باعث می‌شود تا نقطه ضعف سری جیمز باند از لحاظ زمانی کاهش یابد. «اسپکتر» فیلم قبلی این مجموعه با نقش‌آفرینی دنیل کریگ بود که ۱۴۸ دقیقه زمان داشت. در حقیقت، سه فیلم از چهار فیلم قبلی کریگ به عنوان جیمز باند در میان طولانی‌ترین قسمت‌های این فرنچایز قرار گرفته‌اند. طولانی‌ترین فیلم مجموعه بدون حضور دنیل کریگ، «در خدمت سرویس مخفی ملکه» است که ۱۴۲ دقیقه به‌طول می‌انجامد. اگر بخواهیم به سراغ کوتاه‌ترین فیلم این سری برویم، دوباره حضور کریگ خودنمایی خواهد کرد زیرا فیلم ذره‌ای آرامش (Quantum of Solace) با ۱۰۶ دقیقه این جایگاه را در اختیار دارد. اما فیلم No Time To Die قرار است تمام رکوردهای زمانی فرنچایز جیمز باند را بشکند.

مدت زمان قابل توجه فیلم «زمانی برای مردن نیست» برای دنیل کریگ که هم‌اکنون رسماً یکی از بازیگانی است که زمان طولانی‌ای در نقش جیمز باند بازی می‌کند، قطعاً تصمیم مناسبی خواهد بود.

باربارا بروکلی به عنوان تهیه‌کننده این سری، در مستند Being James Bond گفت: «دنیل کریگ شخصیت، مجموعه و همه‌چیز را به جایی رسانده که بسیار خارق‌العاده است. او از نظر احساسی آنقدر تاثیرگذار بوده که اصلاً نمی‌توانم جیمز باند را بعد از کریگ تصور کنم.»

همچنین مطالعه کنید:

تریلر نهایی فیلم No Time To Die را تماشا کنید؛ بازگشت جیمز باند

زمان زیادی تا ملاقات جدیدمان با جیمز باند دوست‌داشتنی باقی نمانده است. فیلم «زمانی برای مردن نیست» در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۸ مهر ۱۴۰۰) در سینماهای انگلستان و ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ۱۴۰۰) در ایالات متحده اکران خواهد شد. باید ببینیم آیا ساخته موردانتظار کری فوکوناگا ارزش صبر کردن را دارد یا خیر.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.