تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر : 64697

محمدلو در نشست خبری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش: صنعت ورزش از پایه‌های مهم اقتصادی کشور محسوب می‌شود

محمدلو در نشست خبری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش: صنعت ورزش از پایه‌های مهم اقتصادی کشور محسوب می‌شود

رئیس هیئت مدیره انجمن صنعت ورزش، کالا، خدمات و صنایع وابسته گفت: انجمن صنعت ورزش، با ایجاد میز خدمت در وزارت ورزش و مشاوره در این خصوص برای از بین بردن موانع صنعت اقتصاد ورزش هر کمکی را انجام خواهد داد. به گزارش خبرنگار کافه دانش، نشست خبری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش، محصولات نوین و …

رئیس هیئت مدیره انجمن صنعت ورزش، کالا، خدمات و صنایع وابسته گفت: انجمن صنعت ورزش، با ایجاد میز خدمت در وزارت ورزش و مشاوره در این خصوص برای از بین بردن موانع صنعت اقتصاد ورزش هر کمکی را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار کافه دانش، نشست خبری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش، محصولات نوین و تجهیزات وابسته، صبح امروز شنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰، با حضور وحید طیبی ‌نژاد مدیر اجرایی نمایشگاه، حسن محمدلو رئیس هیئت مدیره انجمن صنعت ورزش، کالا، خدمات و صنایع وابسته، دیگر مسئولین و جمعی از اصحاب رسانه، در محل ساختمان اصلی وزارت ورزش برگزار شد.

حسن محمدلو، رئیس هیئت مدیره انجمن صنعت ورزش، کالا، خدمات و صنایع وابسته

حسن محمدلو، رئیس هیئت مدیره انجمن صنعت ورزش، کالا، خدمات و صنایع وابسته، در این نشست خبری گفت: صنعت ورزش از پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود و یکی از این اهداف ایجاد رویدادهای ورزشی است، چه به لحاظ تورنمنت‌های ورزشی و چه به لحاظ رویدادهای تجاری و نمایشگاهی که هر دو اینها منجر به ارتقای صنعت ورزش کشور می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه به تصویر کشیدن تولیدات داخلی است. در گذشته یکسری مشکلات و موانع بر سر راه رونق صنعت اقتصاد ورزش بود و زمانی که پیشنهاد برگزاری نمایشگاه‌های فی مابین بین کشورهای خارجی مطرح بود این زنجیره کامل نبود.رئیس هیئت مدیره انجمن صنعت ورزش، کالا، خدمات و صنایع وابسته، ادامه داد: انجمن صنعت ورزش، با ایجاد میز خدمت در وزارت ورزش و مشاوره در این خصوص برای از بین بردن موانع صنعت اقتصاد ورزش هر کمکی را انجام خواهد داد.

وحید طیبی ‌نژاد، مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه ورزش ومحصولات نوین، تجهیزات وابسته

 وحید طیبی ‌نژاد، مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه ورزش ومحصولات نوین، تجهیزات وابسته، پیرامون برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه بین المللی ورزش محصولات و تجهیزات ورزشی همانند سال گذشته امسال هم برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه بستری لازم برای آشنایی با تولیدات داخلی و آخرین فناوری محصولات ورزشی است تا تبادل اطلاعات خوبی در حوزه تجهیزات ورزشی داشته باشیم.

مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه ورزش و محصولات نوین، تجهیزات وابسته تصریح کرد: اولین گامی که برای ایجاد این نمایشگاه انجام دادیم این بود که مکان برگزاری این رویداد در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب انتقال دادیم تا شرایط بازدید برای عموم مردم تسهیل شود.

طیبی ‌نژاد، ادامه داد: در نمایشگاه امسال بیش از هشتاد شرکت داخلی داریم. تعداد برندهای ورزشی از شرکت‌ها بیشتر هستند که اکثریت شرکت کننده‌ها از قدرت‌های بازار هستند. هدف نشان دادن توانمندی در تولیدات داخلی است تا بتوانیم پلی باشیم برای صادرات کالاهای ورزشی به کشورهای خاورمیانه و آسیا. امیدواریم در حوزه صادرات هم پیش قدم باشیم.

وی در پایان سخنان خود افزود: در نمایشگاه امسال به خاطر محدویت‌های کرونایی نتوانستیم از حضور هیئت‌های خارجی در این نمایشگاه بهره ببریم و پس از پایان اپیدمی فراگیری کرونا و تحریم‌های ظالمانه امیدواریم در سال آینده شاهد رونق اقتصادی در این حوزه باشیم.

گفتنی است، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش، محصولات نوین و تجهیزات وابسته، با محوریت انجمن صنعت و ورزش،۲۱ تا ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب و برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه جدیدترین فناوری‌ها، تولیدات و خدمات در حوزه صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی معرفی و ارائه می‌ گردد.

خبرنگار: صمد یوسفی

 

 

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.