تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 67487

محصولات تهیه شده از عمده فروشی برنج شمال را چگونه نگهداری کنیم؟

محصولات تهیه شده از عمده فروشی برنج شمال را چگونه نگهداری کنیم؟

شما برای سفارش حجم بالایی از ارقام مختلف برنج ایرانی می توانید به معتبرترین مراکز فروش برنج عمده ایرانی مراجعه و محصولات را به قیمت مناسب خریداری کنید. این مراکز در تلاشند تا محصولات مشتری پسندی را عرضه کنند و  بهترین قیمت برنج ایرانی را به خریداران اعلام نمایند. اما یکی از موضوعاتی که در …

شما برای سفارش حجم بالایی از ارقام مختلف برنج ایرانی می توانید به معتبرترین مراکز فروش برنج عمده ایرانی مراجعه و محصولات را به قیمت مناسب خریداری کنید. این مراکز در تلاشند تا محصولات مشتری پسندی را عرضه کنند و  بهترین قیمت برنج ایرانی را به خریداران اعلام نمایند. اما یکی از موضوعاتی که در رابطه با برنج های عمده مطرح می‌ شود روش های صحیح نگهداری از آنهاست. در این مجال با روش های اصولی نگهداری از انواع برنج خوش طعم و باکیفیت ایرانی آشنا خواهید شد.

 

برنج را در چه مکان هایی می توان قرار داد؟

چنانچه نیاز به خرید مقادیر زیادی از برنج های خوش عطر و طعم ایرانی نظیر برنج طارم، برنج صدری، برنج هاشمی و… را دارید باید به نگهداری درست آنها دقت کافی داشته باشید. زمانی که محصولات مورد نیاز خود را از عمده فروشی برنج شمال تحویل می گیرید با نگهداری آنها به روش اصولی می توانید مانع از صدمه دیدن و از بین رفتن کیفیتشان شوید.

برنج

اگر علاقه مندید محصولات مرغوب و پرطرفداری که خریده اید به بهترین شکل ممکن مورد محافظت قرار گرفته و سالم بمانند به موارد زیر توجه داشته باشید:

  1. برنج ها را در زیر نور آفتاب قرار ندهید

محافظت از برنج در برابر تابش نور خورشید از جمله نکات مهمی است که باید برای نگهداری از آن مورد توجه قرار گیرد. زمانی که شما محصولی را از عمده فروشی برنج شمال می خرید باید آن را در جایی نگهداری کنید که در معرض تابش نور آفتاب نباشد.

در همین رابطه باید بدانید ساختار دانه های برنج شکننده و حساس است و اگر نگهداری از آن به نحو مناسبی صورت نگیرد کیفیتش را خیلی راحت از دست می دهد. در واقع تابش نور آفتاب روی دانه های برنج باعث می ‌شود ساختار داخلی آنها خرد شود. چنین اتفاقی بر کیفیت پخت انواع برنج تاثیرگذار است.

همان طور که می ‌دانید برنج از جمله محصولاتی است که خطر حمله آفات همیشه در کمینشان است. در صورتی که نور آفتاب بر دانه های برنج بتابد این اتفاق قادر است به آفت زدن آنها کمک کند. به همین دلیل حتی اگر نگهداری از برنج با استفاده از کیسه ها یا ظروفی که ضخامت مناسبی دارند صورت گیرد هیچ وقت نباید آنها را در معرض تابش نور آفتاب قرار داد.

  1. برنج باید در مکان خشک و بدون رطوبت نگهداری شود

رطوبت تاثیر بسیار زیادی در از بین رفتن کیفیت انواع برنج دارد. بنابراین به یاد داشته باشید که هرگز برنج هایی که از عمده فروشی برنج شمال سفارش داده اید در محیط های نمناک و مرطوب قرار ندهید.

اگر برنج را در مکان‌ های دارای رطوبت قرار دهید کیفیت آنها به سرعت دچار آسیب می ‌شود. وقتی دانه های برنج مرطوب می شوند رطوبت در ساختار آنها موثر بوده و استحکام دانه های برنج را کم می ‌کند. برنجی که رطوبت به داخل آن نفوذ کرده باشد حالت بنددار به خود می‌ گیرد. بنددار شدن‌ برنج زمانی اتفاق می ‌افتد که ترک ‌هایی در مغز دانه های برنج به وجود آید. بنددار شدن برنج موجب می‌ شود زمانی که آن را می پزیم حالت شفته داشته باشد.

از سوی دیگر قرار گرفتن در رطوبت عطر و طعم برنج ها را هم نشانه می رود. برنج هایی که در فضاهای مرطوب نگهداری می شوند عطر و بو و طعم خود را از دست می دهند. پس ضروری است برنج ها را در مکان هایی نگهداری کنید که خشک و گرم باشند.

عمده فروشی برنج شمال

  1. برنج نباید در معرض وزش باد قرار گیرد

اگر برنج در معرض وزش باد مستقیم قرار گیرد ساختار آن دچار آسیب می ‌شود. در حقیقت باد هم مانند رطوبت می تواند باعث ایجاد ترک در دانه های برنج شود. به عبارت دیگر قرار گرفتن در معرض باد برنج ها را بنددار می‌ کند.

برای نگهداری از برنج می بایست کیسه ‌های برنج تهیه شده از عمده فروشی برنج شمال را در فضایی نگهداری کنید که از باد پنکه و کولر در امان بوده و در مقابل پنجره باز نیز گذاشته نشوند. در ضمن شما می توانید بسته بندی ضخیم را برای نگهداری از برنج ها استفاده کنید تا مانع از نفوذ باد به داخل کیسه ها شوید.

  1. اشتباهات متداول در نگهداری برنج را مرتکب نشوید

بسیاری از افراد به دلیل آن که آگاهی کافی راجع به نحوه نگهداری از برنج ندارند دچار اشتباهاتی در این زمینه شده و به برنج ها صدمه می زنند. یکی از اشتباهاتی که ممکن است در نگهداری از برنج صورت گیرد قرار دادن آن در فضایی است که به طور کامل بسته بوده و حالت خفه ای دارد. اگر برنج در مکانی گذاشته شود که از تهویه مناسبی برخوردار نیست آفات برنج فرصت تخم گذاری پیدا می کنند. بنابراین محلی که برای نگهداری از برنج در نظر گرفته می‌ شود باید به گونه ‌ای باشد که جریان هوا را در آن شاهد باشیم.

اشتباه دیگری که امکان دارد شما هم به صورت ناخواسته مرتکب آن شوید قرار دادن برنج در مقابل نور آفتاب برای خشک کردن آن است. بسیاری از افراد برای این که بتوانند برنج های مرطوب را خشک کنند آنها را جلوی آفتاب می گذارند در حالی که برنج نباید به صورت بلندمدت جلوی نور خورشید قرار گیرد. به جای انجام این کار می ‌توان برنج را در محلی قرار داد که خشک بوده و دارای سایه است. به این ترتیب برنج ها بدون آن که دچار صدمه شوند به تدریج رطوبت خود را از دست داده و خشک خواهند شد.

عمده فروشی برنج شمال

خرید انواع محصولات از عمده فروشی برنج شمال

فروشگاه برنج ایرانی کندوج از جمله عرضه کنندگان برنج ایرانی عمده است. این فروشگاه که فعالیت خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می ‌دهد ارقام گوناگون برنج ایرانی مانند برنج هاشمی، برنج طارم، برنج فجر و… را در حجم بالا به خریداران عرضه می‌ کند.

اگر شما هم نیاز به خرید انواع برنج ایرانی خالص، یکدست و مرغوب را دارید با مراجعه به فروشگاه کندوج می ‌توانید این محصولات را به راحتی سفارش دهید. تمامی محصولاتی که در فروشگاه برنج ایرانی کندوج مشاهده می ‌شود به قیمت عمده برنج ایرانی به فروش می ‌رسند. به همین جهت با سفارش آنها می توانید هزینه های خرید برنج را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید.

عمده فروشی برنج شمال

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.