تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۹:۲۴
کد خبر : 64270

محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال ۲۰۲۱

محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال ۲۰۲۱

محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال ۲۰۲۱ فهرست محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال ۲۰۲۱ منتشر شده که نشان می‌دهد شبکه‌های اجتماعی در سال گذشته، محبوبیت زیادی بین کاربران داشته‌اند.
از ..

محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال ۲۰۲۱

فهرست محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال ۲۰۲۱ منتشر شده که نشان می‌دهد شبکه‌های اجتماعی در سال گذشته، محبوبیت زیادی بین کاربران داشته‌اند.

از زمانی که گوشی‌های هوشمند وارد بازار شدند، کاربران مدت زمان بیشتری را صرف استفاده از گوشی خود می‌کنند و محتوای دیجیتالی کافی برای استفاده وجود ندارد. شرکت Apptopia مطابق هر سال، فهرستی از محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده است تا اگر نمی‌دانید باید از چه برنامه‌هایی استفاده کنید، از آن کمک بگیرید.

پیش‌بینی آن آسان بود که محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های جهان اغلب شبکه‌های اجتماعی باشند. این شرکت فهرستی از ۱۰ اپلیکیشن اندرویدی و آی او اسی که بیشتر از سایر برنامه‌ها در سال ۲۰۲۱ دانلود شده‌اند را منتشر کرده است که در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2021

اپلیکیشن TikTok با اقتدار در جایگاه نخست قرار گرفته است. در سالی که گذشت، این اپلیکیشن ۶۵۶ میلیون بار دانلود شده است. سه رتبه بعدی، همگی اپلیکیشن‌های تحت امر کمپانی متا یعنی اینستاگرام، فیسبوک و واتساپ به ترتیب با ۵۴۵، ۴۱۶ و ۳۹۵ میلیون بار دانلود هستند. تلگرام، اسنپ چت، زوم و مسنجر جایگاه پنجم تا هشتم را به خود اختصاص داده‌اند. اما رتبه بعدی در اختیار یک اپلیکیشن تازه ورود به نام CapCut است. این اپلیکیشن که توسط شرکت ByteDance (صاحب تیک تاک) توسعه پیدا کرده، یک ابزار ویرایش ویدیو محبوب است. در رتبه دهم هم نام اسپاتیفای با ۲۰۳ میلیون بار دانلود به چشم می‌خورد.

اما آمار در ایالات متحده کمی متفاوت است. اپلیکیشن‌هایی مثل اسپاتیفای و تلگرام به قدر کافی محبوب نبوده‌اند که در این فهرست جای بگیرند. در عوض اپلیکیشن YouTube و HBO Max جزو این فهرست ۱۰ تایی هستند. اما اپلیکیشن تیک تاک با ۹۴ میلیون بار دانلود در ایالات متحده هم در صدر فهرست محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال ۲۰۲۱ قرار گرفته است.

محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2021

سرویس Cloudflare هم فهرست محبوب‌ترین منابع اینترنت در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده است که نشان می‌دهد امسال دیگر دامنه Google.com که شامل خدمات مختلفی می‌شود، رتبه نخست را از دست داده است و حالا TikTok.com این جایگاه را تصاحب کرده است. فهرست ۱۰ دامنه محبوب امسال به ترتیب زیر است:

  1. TikTok.com
  2. Google.com
  3. Facebook.com
  4. Microsoft.com
  5. Apple.com
  6. Amazon.com
  7. Netflix.com
  8. Youtube.com
  9. Twitter.com
  10. Whatsapp.com

این درحالیست که فهرست ۱۰ دامنه محبوب سال گذشته به ترتیب زیر بود:

  1. Google.com
  2. Facebook.com
  3. Microsoft.com
  4. Apple.com
  5. Netflix.com
  6. Amazon.com
  7. TikTok.com
  8. Youtube.com
  9. Instagram.com
  10. Twitter.com

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.