تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر : 64921

محبوب‌ترین و پرفروش ترین خودروهای چینی بازار ایران

محبوب‌ترین و پرفروش ترین خودروهای چینی بازار ایران

محبوب‌ترین و پرفروش ترین خودروهای چینی بازار ایران خودروهای چینی سهم عمده‌ای از بازار کشور را به خود اختصاص داده‌اند. ما در این مطلب برخی از پرفروش ترین خودروهای چینی بازار ایران را معرفی م..

محبوب‌ترین و پرفروش ترین خودروهای چینی بازار ایران

خودروهای چینی سهم عمده‌ای از بازار کشور را به خود اختصاص داده‌اند. ما در این مطلب برخی از پرفروش ترین خودروهای چینی بازار ایران را معرفی می‌کنیم.

از اوایل دهه ۹۰ تقاضا برای خودروهای چینی در بازار کشور ما بسیار بالا رفت و پرفروش ترین محصولات چینی به بازار کشور ورود پیدا کردند. این روند همچنان نیز ادامه دارد و سهم عمده‌ای از بازار کشور در حال حاضر به این محصولات اختصاص یافته است. لازم به ذکر است که اکثر متقاضیان خودرو در کشور ما این محصولات را به محصولات داخلی ترجیح می‌دهند. ما در ادامه این مطلب محبوب و پرفروش ترین خودروهای چینی بازار کشور را به شما معرفی خواهیم کرد.

با پرفروش ترین خودروهای چینی بازار ایران آشنا شوید

خودروهای چینی

در حال حاضر محصولات چینی بسیاری در بازار کشور خرید و فروش می‌شوند که برای نمونه‌ای از پرطرفدار و پرفروش ترین آن‌ها می‌توان ام وی ام X22، دانگ فنگ H30 کراس، بسترن B30، برلیانس H330 و انواع جک S5، S3 و S7 اشاره کرد. میزان تولید این محصولات طی سال‌های اخیر بسیار بالا رفته، به طوری که هم‌اکنون ۱۵ تا ۳۰ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

البته تحریم صنعت خودرو کشور باعث شده که شرکای چینی نتوانند تیراژ تولید خود را بالا ببرند و در صورتی که این مشکلات برطرف شود، آمار فروش این محصولات بالاتر خواهد رفت. ما در این مطلب به سراغ معرفی دو نمونه از این محصولات یعنی جک S5 و جک S7 خواهیم رفت.

بررسی جک S5 از نظر امکانات و مشخصات فنی

خودروهای چینی

جک اس ۵ به یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر مجهز شده است که می‌تواند قدرت ۱۷۴ اسب بخار را به همراه گشتاور ۲۶۵ نیوتن‌متر به تولید برساند. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه بر عهده یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک گذاشته شده است.

این اتومبیل چینی با امکانات متنوعی روانه بازار کشور می‌شود که سنسور باران، روکش چرمی برای فرمان، کامپیوتر برای صندلی راننده، کنترل سرعت در سربالایی، سیستم پایداری، قفل کودک، بلوتوث، سیستم پخش قوی، سنسور پارک جلو و عقب، کیسه هوا سرنشین جلو و راننده، چراغ عقب LED، آینه‌های جانبی برقی دارای گرم‌کن، ترمز هیدرولیکی کمکی، هشدار باد چرخ‌ها، چراغ راهنما روی آینه، حافظه برای صندلی‌ها، دیمر،‌ کامپیوتر سفری، قابلیت تنظیم ارتفاع برای صندلی راننده، چراغ‌های جلو اتوماتیک، سیستم مخصوص ضد سرقت و سانروف اشاره کرد.

بررسی مشخصات و امکانات جک S7

کراس اوور اس ۷ یکی از مدرن‌ترین محصولات کمپانی جک محسوب می‌شود و از نظر ظاهری با S۳ و S5 متفاوت است. کمپانی جک کابین این کراس اوور را بسیار متمایز از دیگر محصولات خود طراحی کرده است. مواردی نظیر ۴ دریچه تهویه به شکل دایره‌ای در مرکز کنسول، یک ساعت آنالوگ در بین آن‌ها، فرمان اسپرت،‌ صفحه کیلومتر تمام دیجیتال و چرم‌های رودری و داشبورد باعث شده‌اند این محصول در مقایسه با محصولات دیگر ظاهر زیباتری پیدا کند.

این کراس اوور با امکانات نسبتا متنوعی روانه بازار کشور می‌شود که دوربین ۳۶۰ درجه عقب، هدآپ رنگی، گردش مه شکن بر سر پیچ‌ها، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی و سیستم پخش فوق‌العاده از جمله آن‌ها هستند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.