تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر : 51781

مایکروسافت: کاربران ایکس باکس وان می‌توانند بازی‌های نسل بعدی را از طریق سرویس ایکس کلود اجرا کنند

مایکروسافت: کاربران ایکس باکس وان می‌توانند بازی‌های نسل بعدی را از طریق سرویس ایکس کلود اجرا کنند

مایکروسافت: کاربران ایکس باکس وان می‌توانند بازی‌های نسل بعدی را از طریق سرویس ایکس کلود اجرا کنند مایکروسافت به کاربران کنسول ایکس باکس وان اجازه می‌دهد تا بازی‌های نسل بعدی را از طریق سرویس ایکس کلود (xCloud) اجرا کنند. مایکروسافت این خبر را در جریان مراسم E3 2021 تایید کرد. حالا کنسول ایکس باکس وان که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده بود می‌تواند بازی‌های انحصاری کنسول ایکس باکس سری ایکس را اجرا کند. مایکروسافت با این کار عمر کنسول ایکس باکس وان را افزایش خواهد داد.
مطالب مرتبط: مینی یخچال ایکس باکس مایکروسافت احتمالاً اواخر امسال معرفی می‌شود
تاریخچه کنسول های ایکس باکس؛ زادگاه آیندگان

تا قبل از این، مایکروسافت سرویس ایکس کلود بر روی کنسول‌ها را راهی برای امتحان‌کردن بازی‌ها قبل از دانلود آن‌ها می‌دانست اما به‌نظر می‌رسد که رویکرد این شرکت نسبت به ایکس کلود تغییر کرده است. مایکروسافت در ابتدا بازی Microsoft Flight Simulator را برای کنسول ایکس باکس وان معرفی کرده بود اما رفته رفته اطلاعات مربوط به عرضه‌ی این بازی بر روی ایکس باکس وان را حذف کرد. این شرکت اخیراً تایید کرده بود که بازی Micros..

مایکروسافت: کاربران ایکس باکس وان می‌توانند بازی‌های نسل بعدی را از طریق سرویس ایکس کلود اجرا کنند

مایکروسافت به کاربران کنسول ایکس باکس وان اجازه می‌دهد تا بازی‌های نسل بعدی را از طریق سرویس ایکس کلود (xCloud) اجرا کنند. مایکروسافت این خبر را در جریان مراسم E3 2021 تایید کرد. حالا کنسول ایکس باکس وان که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده بود می‌تواند بازی‌های انحصاری کنسول ایکس باکس سری ایکس را اجرا کند. مایکروسافت با این کار عمر کنسول ایکس باکس وان را افزایش خواهد داد.

مطالب مرتبط:

  • مینی یخچال ایکس باکس مایکروسافت احتمالاً اواخر امسال معرفی می‌شود

  • تاریخچه کنسول های ایکس باکس؛ زادگاه آیندگان

تا قبل از این، مایکروسافت سرویس ایکس کلود بر روی کنسول‌ها را راهی برای امتحان‌کردن بازی‌ها قبل از دانلود آن‌ها می‌دانست اما به‌نظر می‌رسد که رویکرد این شرکت نسبت به ایکس کلود تغییر کرده است. مایکروسافت در ابتدا بازی Microsoft Flight Simulator را برای کنسول ایکس باکس وان معرفی کرده بود اما رفته رفته اطلاعات مربوط به عرضه‌ی این بازی بر روی ایکس باکس وان را حذف کرد. این شرکت اخیراً تایید کرده بود که بازی Microsoft Flight Simulator در تاریخ ۲۷ جولای (۶ تیر) بر روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که چه زمانی سرویس ایکس کلود بر روی کنسول ایکس باکس وان عرضه خواهد شد اما بعید است که این سرویس در زمان عرضه‌ی بازی Microsoft Flight Simulato بر روی کنسول‌های نسل بعدی ایکس باکس منتشر شود. این سرویس به کاربران کنسول ایکس باکس وان امکان اجرای بازی‌های انحصاری ایکس باکس سری ایکس مانند Starfield و Flight Simulator را خواهد داد.

نظر شما در مورد این اقدام شرکت مایکروسافت چیست؟ آیا امکان اجرای بازی‌های انحصاری ایکس باکس سری ایکس بر روی ایکس باکس وان باعث کاهش فروش این کنسول نسل جدید خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید؟

منبع: The Verge

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.