تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۵:۱۳
کد خبر : 61703

مایکروسافت: سال آینده فکری به حال کندی سرعت ویندوز ۱۱ می‌کنیم

مایکروسافت: سال آینده فکری به حال کندی سرعت ویندوز ۱۱ می‌کنیم

مایکروسافت: سال آینده فکری به حال کندی سرعت ویندوز ۱۱ می‌کنیممایکروسافت بر این باور است که قابلیت‌های کافی را به Windows 11 اضافه کرده است و سال آینده قصد دارد سرعت ویندوز ۱۱ را افزایش دهد.
به گفته بر..

مایکروسافت: سال آینده فکری به حال کندی سرعت ویندوز ۱۱ می‌کنیم

مایکروسافت بر این باور است که قابلیت‌های کافی را به Windows 11 اضافه کرده است و سال آینده قصد دارد سرعت ویندوز ۱۱ را افزایش دهد.

به گفته برخی از اعضای تیم توسعه دهندگان ویندوز، مایکروسافت سال آینده تمرکز خود را روی بهبود عملکرد و سرعت پاسخگویی سیستم عامل ویندوز ۱۱ خواهد گذاشت.

تعدادی از توسعه دهندگان ویندوز برای پاسخگویی به سوالات کاربران در پلتفرم Reddit حاضر شده بودند. در طول پرسش و پاسخ، یکی از کاربران گفت که رابط کاربری ویندوز ۱۱ نسبتا کند است و این موضوع مخصوصا در هنگام استفاده از مدیریت فایل و منو راست کلیک بیشتر خود را نشان می‌دهد.

یکی از توسعه دهندگان در پاسخ به این مورد اعلام کرد که مایکروسافت قصد دارد عملکرد ویندوز ۱۱ را در سال ۲۰۲۲ با بهبود‌هایی همراه سازد که یکی از آنها رندر‌ سریع‌تر المان‌های رابط کاربری است. وی همچنین گفت:

برخی از مشکلات به عملکرد رابط کاربری ویندوز باز می‌گردد؛ اما برخی از آنها با وجود اینکه احتمالا به کاری که تیم ما انجام می‌دهد ربطی ندارند، به طور کلی برای ویندوز مهم هستند. نه تنها ما در سال ۲۰۲۲ روی عملکرد فریم ورک UX تمرکز خواهیم کرد، بلکه یک تیم اختصاصی را نیز مامور بررسی مشکلات به صورت کلی‌تر خواهیم کرد.

مشخصا مایکروسافت اهمیت خاصی به بهبود سرعت و پاسخگویی ویندوز ۱۱ می‌دهد؛ زیرا هرگونه تاخیر در انجام کارهای ساده‌ای همچون جستجوی فایل‌ها، گشتن بین پوشه‌ها یا باز شدن منو راست کلیک می‌تواند تاثیر بسیار بدی روی ذهنیت کاربران درباره جدیدترین نسخه از سیستم عامل ردموندی‌ها بگذارد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.